Nicholas Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Bokstavskombinationer Vad det nu igentligen skulle syfta på i ditt fall är okänt för mig. Kanske morfem. Som vanligt i Rosa-Teamet? Va? är du här oxå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Va? är du här oxå? Djurgårn Väck ÖIK??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Inte arbete, kanske, men icke desto mindre en vanlig syn. Det är ju fan att du behöver köpa diskmaskin till datorbord och du bor väl inte i lägenhet på övre plan för då blir väl grannarna under tokiga på allt dunkande BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Så där ja, då är allt i sin ordning frugan fixar kaffeved t.o.m. barnen är och hjälper till. Men, vad händer i bildens överkant ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 (ändrad) Jodå, det är svärmor och grannfrun som också arbetar. När de jobbar kan jag vila Bild serien fortsätter nedan http://www.maipenrai.se/forum/t/14374-dagens-bild/page-1339#entry683401 Ändrades Mars 10, 2013 av Cobra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Jodå, det är svärmor och grannfrun som också arbetar. När de jobbar kan jag vila http://www.maipenrai.se/forum/t/14374-dagens-bild/page-1339#entry683401 Bra gjort där "Kronblom" Mvh Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Sen ska tvättmaskin igång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Är maten klar snart, hioo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 (ändrad) Sen ska tvättmaskin igång Säg till henne att använda lägre värme på tvättvattnet, en del plagg verkar ha krympt i senaste tvätten. Ändrades Mars 11, 2013 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Säg till henne att använda lägre värme på tvättvattnet, en del plagg verkar ha krympt i senaste tvätten. Varför inte tvätta ytterligare en gång på ännu lägre värme innan nästa foto? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 (ändrad) Inte arbete, kanske, men icke desto mindre en vanlig syn. Ja, man undrar ju hur de klarade sig innan mobilen uppfanns? Ändrades Mars 24, 2013 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moo Daeng Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Och simultankapaciteten verkar det ju inte heller vara något fel på... Built for comfort, not for speed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Ja, man undrar ju hur de klarade sig innan mobilen uppfanns? Det fanns ju fast telefon med 17 meter lång sladd som alla snubblade över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Ja, man undrar ju hur de klarade sig innan mobilen uppfanns? Fantastisk simultan förmåga. Prata telefon, laga mat och kolla film Ska hon diska dator?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 (ändrad) Dagens fru (i arbete) Var söker man anställning till såna här 'jobb'? Och vad är lönen? Ändrades Mars 24, 2013 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Jo... Hon ser ju synnerligen glad ut på sista bilden... Orsaken kan vara att hon saknar jycken (se nedre vänstra hörnet) som blev kvarglömd i torktummlaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Eftersom jag är singel så bifogar jag en bild av någon annans fru. Undrar vad hon skall bestraffas för? Kanske för att ha ätit upp de flesta bullar/bakverk (hyllorna ser rätt tomma ut). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Orsaken kan vara att hon saknar jycken (se nedre vänstra hörnet) som blev kvarglömd i torktummlaren. Söt, men jag tycker synd om hunden... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille 41 Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Vi har dagens Barnbild, Dagens Grabbbild, Dagens bild samt Dagens tjej.. Vi saknar en.... Dagens Fru Bild. Tycker nog att våra fruar behöver en egen tråd och inte ska blandas med övriga tjejer.. Så jag startar en.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Äntligen gör hon någon nytta. PA141696.JPG Snake Perfekt, ny is till groggen. Men var är spriten nånstans, gömd i kaffepannan på nedre hyllan på serverings bordet? Buddha dag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moo Daeng Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Det är ju fan att du behöver köpa diskmaskin till datorbord och du bor väl inte i lägenhet på övre plan för då blir väl grannarna under tokiga på allt dunkande Nej, Stefan, det värsta var ju att jag först var tvungen att köpa ett hus att ställa diskmaskinen i och för att undvika ha några grannar under som får för sig att gå bärsärkagång pga allt dunkande. Jag hade en idé om att man kan lägga en telefonkatalog under morteln, men den idén fick jag av någon anledning inget gehör för. Jag börjar mer och mer luta åt att själva dunkandet är en del av ritualen. Built for comfort, not for speed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moo Daeng Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Fantastisk simultan förmåga. Prata telefon, laga mat och kolla film Ska hon diska dator?? Hon ska nog bara rensa hårddisken... Built for comfort, not for speed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Hon ska nog bara rensa hårddisken... Haha,den var bara bäst Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 idag har frugan fullt upp, det är strykning.. o det är att laga mat till sin man.... det är mycke nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Tur att det klart och tydligt står i mitt visum att jag inte får arbeta...men för frugan är det fritt fram Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu