Rillex Inlagd Februari 2, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2013 Lite bilder från Vang Vieng. Som ligger på vägen upp mot Luang Prabang. Bussen dit Bergen börjar nalkas. Framme i byn som är vacker som bara den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 2, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2013 Lite fler bilder från Vang Vieng upp för en oändlig trappa till någon grotta säkert helig också. Först över en bro. Sen sega sig uppför Sen var det vila. Och inne i grottan som alla hade pillat sönder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Februari 2, 2013 Dela Inlagd Februari 2, 2013 Härligt Rillex ! Vang Vieng är en av de trevligaste/vackraste platser som jag har besökt ! Gärna fler bilder därifrån. Mvh Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 3, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2013 Några till från Vang Vieng. Det var en gammal flygplats där som amerikanerna byggde under Vietnamkriget. Sen lite vacker omgivning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 3, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2013 Sen har vi kommit till Luang Prabang, Bussresan mellan Vang Vieng och Luang Prabang kan jag verkligen rekommendera vacker men rätt läskig många stup och skarpa kurvor. Kvällsmarknad på huvudgatan, lite mycket krimskrams kanske. Kungens gamla slott det var ju huvudstaden en gång i tiden Många gamla fina hus finns det, en typisk gata i stan, med fina hus. Massor av munkar är det i stan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Sköna bilder. Har varit i Ventiane 2 ggr och Luang Prabang 2 ggr. Finns mycket mer att se inser jag! Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Goa bilder på ett spännande resmål... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Tack för en bra resetråd Rillex Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Försöker ta oss över till Vinentanne i morgon, får se om vi lyckas, det har vart en hel del språkförbristningar här i Udon T än så länge, trots engelsk universitet så verkar inte många prata engelska Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Försöker ta oss över till Vinentanne i morgon, får se om vi lyckas, det har vart en hel del språkförbristningar här i Udon T än så länge, trots engelsk universitet så verkar inte många prata engelska Vi tar det i e.m. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu