Nicholas Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Någon som vet nåt ? Bra ? Dåligt ? Dyrt ? varför ? Mer rost eller mindre rost ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Polarn körde mattsvart folie på sin bil. Vet egentligen inte varför men de vart rätt snyggt... Och smidigt att ta bort så vart bilen röd igen =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Någon som vet nåt ? Bra ? Dåligt ? Dyrt ? varför ? Mer rost eller mindre rost ? Ser löjligt ut om du inte folierar allt som är lackerat. Bedrövligt när man öppnar dörrar, bagagelucka eller motorhuv och den riktiga färgen kommer fram. Känns lite moppestuk över det hela. Om man däremot kör race då och då så kan man kanske foliera huven mattsvart för att undvika reflektioner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Polarn körde mattsvart folie på sin bil. Vet egentligen inte varför men de vart rätt snyggt... Och smidigt att ta bort så vart bilen röd igen =) Jag har funtat på sån mattsvart folie eller kolfiber på min hoj. Har du nåt foto på hans bil? Verkar finnas en del olika varianter. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Alla Taxi 020:s gula taxibilar är folierade. Normalt är dom svarta eller silver under Det ser man för ofta är en skärm eller liknande ofolierad efter en reparation Finns många företag idag som folierar bilar Googla på foliering bil så hittar ni http://www.malardalensbildekor.se/helfoliering.html Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Grannen till vår shop säljer och monterar plastfolie till bilar och MC. Har kollat många gånger...och de är experter på att klä in en bil. Baklucka , tak motorhuv. De har många färger, men tydligen är mattsvart det som gäller. Fattar inte vitsen egentligen,,,varför inte lacka om bilen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Grannen till vår shop säljer och monterar plastfolie till bilar och MC. Har kollat många gånger...och de är experter på att klä in en bil. Baklucka , tak motorhuv. De har många färger, men tydligen är mattsvart det som gäller. Fattar inte vitsen egentligen,,,varför inte lacka om bilen... Mycke ar mode men aven en kostnadsbesparing, repa i lacken 3-4 000, repa i folien 5-600. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Jag skulle aldrig dra på denna plasten...ok om jag vill för firman... Min koll är att det är yngre män med extra avgasrör på sin Honda som gör detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Brukar lägga lite folie över falukorven men att packa in bilen tycker jag verkar sådär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Jag tycker det är fräckt! framrutan är inte täckt, hade vart svårt att köra då... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Foliehatt, kan det vara ett billigare komplement? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Jag har kollat många gånger dessa killar som lägger på plasten.som en pizzabagare som snurrar degen i luften... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Jag tycker det är fräckt! framrutan är inte täckt, hade vart svårt att köra då... MVH Tommy Feta kromfälgar på den du! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Jag tycker det är fräckt! framrutan är inte täckt, hade vart svårt att köra då... MVH Tommy Om man själv väljer att dra folie på bilen likt detta så skulle det nog vara en billigare lösning och bara ta folie på att rutor och sen köra på en väldigt smal och enslig väg högt upp bland bergen där det saknas räcken. Men om man däremot kommer ut på sin 50års-dag och ska åka till jobbet och bilen ser ut som denna så skulle man ju bra vända och gå tbx till sängen igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Hej Rosten då Blir det ej fuktigt under folien Påminner lite om elsnörena som hängde under bilarna på 70talet eller rattmuffen som faktiskt fyllde ett behov på vintern Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Helt fuktfritt under folien, annars blir del luftbubblor, här är senaste nyfövärvet, med massor av folie Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.