Jump to content
IGNORERAD

Flaggan.


BanFang

Recommended Posts

Hur är det med Resturang Flaggan nu för tiden?

Jag tänker ta mig en resa nu i December och då vill jag äta på flaggan.

Efter Sten gick bort har jag hört olika åsikter om maten där.

Givetvis spelar det inte så stor roll för maten är ändå så billig, men jag känner att jag vill hedra Stens

restaurang. Självklart ska Maitan få ett finbesök av en "Grönsvart" också..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det med Resturang Flaggan nu för tiden?

Jag tänker ta mig en resa nu i December och då vill jag äta på flaggan.

Efter Sten gick bort har jag hört olika åsikter om maten där.

Givetvis spelar det inte så stor roll för maten är ändå så billig, men jag känner att jag vill hedra Stens

restaurang. Självklart ska Maitan få ett finbesök av en "Grönsvart" också..

Jag var där senast i feb,maten var bra för det priset och Deang trevlig som vanligt.

Klart värt ett eller många besök.

Lamai bör ha lite färskare uppgifter.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hon har det säkert bra.sån fin mat hon har + alla stam kunder som kommer hela tiden

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det med Resturang Flaggan nu för tiden?

Jag tänker ta mig en resa nu i December och då vill jag äta på flaggan.

Efter Sten gick bort har jag hört olika åsikter om maten där.

Givetvis spelar det inte så stor roll för maten är ändå så billig, men jag känner att jag vill hedra Stens

restaurang. Självklart ska Maitan få ett finbesök av en "Grönsvart" också..

Va där för 6 veckor sedan och käkade skomakarelåda inget att klaga på som vanligt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det med Resturang Flaggan nu för tiden?

Jag tänker ta mig en resa nu i December och då vill jag äta på flaggan.

Efter Sten gick bort har jag hört olika åsikter om maten där.

Givetvis spelar det inte så stor roll för maten är ändå så billig, men jag känner att jag vill hedra Stens

restaurang. Självklart ska Maitan få ett finbesök av en "Grönsvart" också..

Var där runt midsommar senast och då var det igång.Naturligtvis blir det väl lite mindre besökare automatiskt när inte Sten är med oss längre men att maten har försämrats har jag inte hört.

Här är samlingen inför midsommarfirandet hos Drivern

post-3290-0-29768800-1350146190_thumb.jp

Ser du nån som sitter där o käkar schnitzel i December så kan det vara jag :crazy:

post-3290-0-29768800-1350146190_thumb.jp

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

alltid god mat och trevligt bemötande. OM du vill vara extra snäll så ta med lite SLOTTS stark senap, detta saknas ofta då leveranserna e sporadiska.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

alltid god mat och trevligt bemötande. OM du vill vara extra snäll så ta med lite SLOTTS stark senap, detta saknas ofta då leveranserna e sporadiska.

De kan jag nog lösa

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

alltid god mat och trevligt bemötande. OM du vill vara extra snäll så ta med lite SLOTTS stark senap, detta saknas ofta då leveranserna e sporadiska.

Hmm, har för mig att Daeng nämnt något om att hon gör senap själv.. Sten var ju jäkligt finurlig och jag vet att han inte ville vara beroende av varor han inte kunde få tag på i Thailand..

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

jo hon gör senap, men jag och många med mig tycker om Slotts som omväxling ibland.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, har för mig att Daeng nämnt något om att hon gör senap själv.. Sten var ju jäkligt finurlig och jag vet att han inte ville vara beroende av varor han inte kunde få tag på i Thailand..

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Senapsfrö, gula och svarta, finns att köpa i Thai.

En matberedare, (mortel), socker, olja, krydda...Tar ett par veckor innan smaken sätter sig...men det känns som många där nere springer över ån efter vatten...

Råvaror finns ofta på plats!

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...