Cobra Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Träffade (i 3 veckor) en kvinna från Kambodja i LOS på min förra resa till Thailand i augusti/september. Jag lovade komma åter snarast möjligt till Koh Chang, för det är där hon arbetar med massage Nu har jag en bokad resa den 16 oktober, ska stanna t.o.m. 1 maj 2013 Vi har ringt varandra två/tre gng dagligen och ett hundratal SMS har det också skickats mellan Sverige o LOS i de fyra veckor jag nu varit i Sverige:( Jag har tidigare varit ihop med två Thaikvinnor 2år och den andra blev det 11månaders förhållande med i huvudsak i Thailand eftersom jag tillbringar vintrarna i LOS Vad jag på de 3 veckor som jag lärt känna min "nya" kvinna från Khremer landet, så är det egetligen inte någon skillnad på henne jämnfört med de 2 Thaikvinnorna (och sex (6) längre förhållanden med Nordiska damer) jag sällskapat tidigare, hon vill också ha mina stålar Någon som har mera erfarenhet av Damerna från Kambodja ? http://www.flag24.dk/kambodja/kambodjas-flagga-126 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Same same but diffrent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Kvinnan ar ett konstigt djur. satter gubben sin i bur. men nar klovern borjar sina borjar karringen att grina huset, bilen, moppen, var? Du far inte stanna kvar, mina lar o stora brost ska nu nan annan giva trost! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 Dom gillar Sverige “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 Träffade (i 3 veckor) en kvinna från Kambodja i LOS på min förra resa till Thailand i augusti/september. Jag lovade komma åter snarast möjligt till Koh Chang, för det är där hon arbetar med massage Nu har jag en bokad resa den 16 oktober, ska stanna t.o.m. 1 maj 2013 Vi har ringt varandra två/tre gng dagligen och ett hundratal SMS har det också skickats mellan Sverige o LOS i de fyra veckor jag nu varit i Sverige:( Jag har tidigare varit ihop med två Thaikvinnor 2år och den andra blev det 11månaders förhållande med i huvudsak i Thailand eftersom jag tillbringar vintrarna i LOS Vad jag på de 3 veckor som jag lärt känna min "nya" kvinna från Khremer landet, så är det egetligen inte någon skillnad på henne jämnfört med de 2 Thaikvinnorna (och sex (6) längre förhållanden med Nordiska damer) jag sällskapat tidigare, hon vill också ha mina stålar Någon som har mera erfarenhet av Damerna från Kambodja ? http://www.flag24.dk...djas-flagga-126 . Röker hon? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Röker hon? Hur menar du da? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Hur menar du da? Typ.*smile* Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Dom röker hela gänget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Röker hon? stolle När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Dom röker hela gänget. va har du fått det i från Thai damerna är ju inte direkt några blossare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Träffade (i 3 veckor) en kvinna från Kambodja i LOS på min förra resa till Thailand i augusti/september. Jag lovade komma åter snarast möjligt till Koh Chang, för det är där hon arbetar med massage Nu har jag en bokad resa den 16 oktober, ska stanna t.o.m. 1 maj 2013 Vi har ringt varandra två/tre gng dagligen och ett hundratal SMS har det också skickats mellan Sverige o LOS i de fyra veckor jag nu varit i Sverige:( Jag har tidigare varit ihop med två Thaikvinnor 2år och den andra blev det 11månaders förhållande med i huvudsak i Thailand eftersom jag tillbringar vintrarna i LOS Vad jag på de 3 veckor som jag lärt känna min "nya" kvinna från Khremer landet, så är det egetligen inte någon skillnad på henne jämnfört med de 2 Thaikvinnorna (och sex (6) längre förhållanden med Nordiska damer) jag sällskapat tidigare, hon vill också ha mina stålar Någon som har mera erfarenhet av Damerna från Kambodja ? http://www.flag24.dk...djas-flagga-126 . Kan va snygga som fan. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Dom röker hela gänget. Skinnpipa ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Men akta er för sne stegen minorna som ligger som fal-frukt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Röker hon? stolle Tänkte mest på den där "smilet", han var ju fanatiskt hatisk mot rök...men han fick ju 13 rätt på stryktippset var och varannan vecka Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.