Jump to content
IGNORERAD

Dagens mattips.


ellim63

Recommended Posts

i dagens mattips tänkte jag vi kunde ge varandra tips på recept eller produkter ni gillar. jag brukar köpa denna saltgurka, finns på invandrarbutiken. smakar som våran fast starkare(chilli o vitlök i) och kostar ca 15kr..jättegod!

post-6750-0-80256500-1348240323_thumb.jp

post-6750-0-80256500-1348240323_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får jag tipsa om von Lidl som varit på jakt och säljer färsk älg och hjortstek nästa vecka

+ div olika knödel :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får jag tipsa om von Lidl som varit på jakt och säljer färsk älg och hjortstek nästa vecka

+ div olika knödel :thumbsup:

Om odin bara visste, så slapp han ut i dalavintern å jaga, när det fins hos von Lidl :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om odin bara visste, så slapp han ut i dalavintern å jaga, när det fins hos von Lidl :crazy:

Nja, vad ska Lidl sälja för kött om inte Odin knatar ut i skogen med muskedundret? :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...