Jump to content
IGNORERAD

Svennis blir tränare i Thailand

Tallviking

Recommended Posts

• Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• måne

4

• Tallviking

4

• Baa

3

• Vaxet

2

"[size=3]Enligt kickoffasia.com är [/size]Sven-Göran Eriksson [size=3]på väg till Thailand och är på plats för förhandlingar."[/size]

[size=3] [/size][size=3]Hur menar dom där? :crazy:[/size]

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

Hej,

det här laget ligger för tillfället på plats 4 av 18 lag,25 omgångar av 34 är spelade och ledaren har 61,sedan kommer 51,46,Bec 39 poäng och som TV skriver ett Bangkoklag som kallas "elddrakarna".

De är rödvita så inget för dig Maitan :crazy:

Ändrades av Drivern
Dela på andra sajter

Det verkar som om Buriram United skall möta Svennis nya klubb i Buriram Thunder Castle på onsdag, så då tänkte jag gå och titta på matchen.

Det är alltså en match i Toyota League Cup, inte en ligamatch.

Den 29:e september möts de dock igen i en ligamatch här i Buriram.

/Mikael

Ändrades av mikedo58
Dela på andra sajter

Undrar om han kan ha koll hela tiden, menar när han ska på Visa Run mitt i ett slutspel? eller han kanske får ett års visa.

Ha det

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Svennis i Thailand!

Ja, det kan ju bara sluta på ett sätt.

Fast det kanske är mer accepterat med mia noi där.

Dela på andra sajter

Svennis, ensamstående lite äldre och en bevisligen riktigt kåt man med gott om pengar.

Äh, vad skall han i Thailand och göra....?

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Dela på andra sajter

Svennis, ensamstående lite äldre och en bevisligen riktigt kåt man med gott om pengar.

Äh, vad skall han i Thailand och göra....?

Fördommar :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Fördommar :crazy:

Inte alls, jag oroar mig för honom, hur skall han få någon tid över till fotbollen?

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Dela på andra sajter

Han kan träna vilket jävla lag som helst synd att vi inte tar till vara på hans kunskaper inom svenskfotboll

Dela på andra sajter

Inte alls, jag oroar mig för honom, hur skall han få någon tid över till fotbollen?

Han får anlita en hjälptränare.

Måne

Dela på andra sajter

Han kan träna vilket jävla lag som helst synd att vi inte tar till vara på hans kunskaper inom svenskfotboll

Jag tycker du hade rätt, alltså, inte kan för fotbollen har utvecklats och jag tror inte Svennis har det i samma utsträckning!

Men det är väl helt klart att Thailand besitter en oerhörd dold tallangfull skara bollspelare, tekniken är nog inga problem, men göra ett lag av dm?

Lycka till, hade han inte magsår innan så ligger det nära i Thaifotbollen, han tar väl med sig en "avlastningsyta" så han jan koncentrera sig å Soi Cowboy och Nana!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Han är nog för dyr dessutom kanske han föredrar asiatiska tjejer för närvarande.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Såg inget om den ständige assistenten Tord Grip skulle med till Thailand men det får man väl förmoda, annars hittar han säkert nån annan..har hör att de har special price for sexy man på soi 4, kanske nått för Svennis.

The rule of law will only have meaning if politicians, celebrities, business leaders and ordinary workers are all treated equally within society, as Thai citizens each with similar responsibilities to the country.

Man behöver inte skriva det som alla redan vet!

Dela på andra sajter

Såg inget om den ständige assistenten Tord Grip skulle med till Thailand men det får man väl förmoda, annars hittar han säkert nån annan..har hör att de har special price for sexy man på soi 4, kanske nått för Svennis.

Tjaaa, nån måste väl sköta fotbollen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Han kunde inte samarbeta med Thaksin (av förståliga skäl), hoppas det går bättre nu.

Kanske går bättre med syrran :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...