Jump to content
IGNORERAD

Gillar era tjejer kräftor?


Gorocco

Recommended Posts

Lillkrabban är tokig kräftor och det blir många paket varje år i Sverige.

Nu äts det kräftor för tredje dagen i rad och kräftpremiären har väl ännu inte varit.

Hur är det med er som har flickvänner eller pojkvänner från Thailand, gillar de kräftor eller är det kanske för salt för vissa?

post-3468-0-96958600-1344008241.jpg

post-3468-0-96958600-1344008241.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    7

  • demon

    7

  • Avregistrerad clion

    5

  • hamnoi

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag vet inte men min krabba älskade svenska räkor och därför gissar jag att hon kommer att gilla kräftor nästa år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fru Kantarell gillar & älskar kräftor vi brukar ta med ett par paket till Nohnthaburi Nu skriker släkten efter

dessa salta varelser varje gång vi ska ner!!!!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan älskar kräftor,räkor krabba musslor och ostron. Hummer har vi aldrig köpt(för snål).

Nu äter vi bara färska havskräftor i Sverige men jag tror att hon hade gluffsat i sig vad som helst som liknar en kräfta.

Söt och saltvattens kräftor/räkor har vi käkat i Los men jag föredrar "Svenska",

Själv så håller jag färska räkor som favorit och havskräftor på andraplats, krabbor så äter jag bara klor.

Musslor är gott och ostron har jag aldrig provat.vem fan vill ha en sats i truten som man :crazy: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lillkrabban är tokig kräftor och det blir många paket varje år i Sverige.

Nu äts det kräftor för tredje dagen i rad och kräftpremiären har väl ännu inte varit.

Hur är det med er som har flickvänner eller pojkvänner från Thailand, gillar de kräftor eller är det kanske för salt för vissa?

post-3468-0-96958600-1344008241.jpg

Men Gorooco hon är ju på smällen Då får dom sug efter diverse saker Min vart galen i glass

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmn min kärring lyser inte direkt av intresse om jag tar hem ett paket kräftor.

Själv tycker jag att räkor smakar godare och nu har jag nog gjort ett helgerån med denna utsaga? :y15:

Äta kräftor blir det dock varje år.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon älskar kräftor, så köper inte jag, så köper hon själv

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

vem fan vill ha en sats i truten som man

ha ha ha

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men Gorooco hon är ju på smällen Då får dom sug efter diverse saker Min vart galen i glass

Jag har en kartong kina kräftor i frysen dom har stått där i 3år nu är det som med visky

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

vem fan vill ha en sats i truten som man

ha ha ha

Var försiktigt med kräftsnappsen nu :y15:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en kartong kina kräftor i frysen dom har stått där i 3år nu är det som med visky

Allt som är mer än ett år gammalt , "släng"

Eller bjud på din ovän

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan äter kräftor året runt och brukar ta med till Thailand, senast igår kväll drog hon i sig ca 20 stycken själv :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hej.

Nej det är för salt för hennes smak.

Jag är mer förtjust i räkor än kräftor.

Kräftor kräver ett gott bröd och en god ost och lite goda drycker för att smaka gott tycker jag.

Färska räkor kan jag käka vilken tisdag som helst utan annat tilltugg.

Har aldrig ätit färska kräftor, borde det innan jag totalsågar..

Mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig ätit färska kräftor, borde det innan jag totalsågar..

Mvh

Sen koka egna , då kan du totalsåga om du fortfarande vill :)

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Frugan gillar kräftor och jag med men har slutat att köpa frysta på paket p.g.a. två orsaker. Först är de färska mycket godare sedan blir det i de flesta fall billigare om du man som jag bara äter klor och stjärt. Man får ut så mycket mer på svenska att kg-priset per det jag äter inte blir dyrare. Förr så fiskade jag mycket själv men nu har jag inte tillgång till fiskevatten längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Men Gorooco hon är ju på smällen Då får dom sug efter diverse saker Min vart galen i glass

Fast om det bara är sug så blir det inga barn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast om det bara är sug så blir det inga barn.

Va :ahh: du menar att jag har betalt underhåll i 16 år i onödan, Får kolla upp den infon/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en liten källsjö här i närheten av Hemfosa, man kanske skulle kolla med nån kräftbur om det finns kräftor där, någon mörk kväll.

Det vore kanske en affärsidé att börja lägga in kräftor i Thailand enligt svenskt recept och sälja eftersom smaken verkar vara populär bland thailändarna med.

Frågan är bara var de säljer kräftor i Thailand, det kanske bara finns i de mer välsorterade butikerna och marknaderna i storstäderna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en liten källsjö här i närheten av Hemfosa, man kanske skulle kolla med nån kräftbur om det finns kräftor där, någon mörk kväll.

Det vore kanske en affärsidé att börja lägga in kräftor i Thailand enligt svenskt recept och sälja eftersom smaken verkar vara populär bland thailändarna med.

Frågan är bara var de säljer kräftor i Thailand, det kanske bara finns i de mer välsorterade butikerna och marknaderna i storstäderna.

Det är väl så länge hon hållrt tillgodo med dom frysta!

Får hon smaka Svenska , blir det dyyyrt!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

JA.

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en liten källsjö här i närheten av Hemfosa, man kanske skulle kolla med nån kräftbur om det finns kräftor där, någon mörk kväll.

Det vore kanske en affärsidé att börja lägga in kräftor i Thailand enligt svenskt recept och sälja eftersom smaken verkar vara populär bland thailändarna med.

Frågan är bara var de säljer kräftor i Thailand, det kanske bara finns i de mer välsorterade butikerna och marknaderna i storstäderna.

Koka färska "jätteräkor" som du kokar kräftor same same, smak :thumbsup:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en liten källsjö här i närheten av Hemfosa, man kanske skulle kolla med nån kräftbur om det finns kräftor där, någon mörk kväll.

Det vore kanske en affärsidé att börja lägga in kräftor i Thailand enligt svenskt recept och sälja eftersom smaken verkar vara populär bland thailändarna med.

Frågan är bara var de säljer kräftor i Thailand, det kanske bara finns i de mer välsorterade butikerna och marknaderna i storstäderna.

Har för mig att mpr medlemmen Sakaeo höll på att forska med det där för några år sedan

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...