Jump to content
IGNORERAD

Den stora snustråden


Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

Fan nu är jag snart 1:a i dagens inläggsliga igen :13: ..Dags o logga ut och slänga på en film eller nåt.

"Syns" imorgon/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 247
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    38

  • hamnoi

    38

  • Kollba

    35

  • omarama

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Kan inte påstå att jag känner någon större skillnad faktiskt..men iom att du har i bergamott så kanske det måste gotta till sig lite innan smakerna kommer fram?

Nu har vi ju olika satser men svårkramat läste jag om innan,därför körde jag en extra påse glycerin i mitt.

Tänkte jag skulle skippa det nästa gång men jag får kanske tänka om då.

Du borde kunna köpa och blanda i en extra påse i efterhand tycker jag..men hör med proffsen i butiken.

Ang ugnstemperaturen så hade du väl sticka i snuset om jag inte minns fel??

Det är därför du har haft så jämn temperatur,jag lät min ligga på burken och då pendlade det kraftigt.

Ang mitt blöta snus så låter jag dosan stå utan lock över natten så blir det riktigt lagom på morgonen/Hn

Helt riktigt ställ ut di 50 dosorna i blombänken så ska ni se att blomstren tar sig :ok::bs_spam::3: Köp en blomster kvast :rotfl::ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja är du så jävla dum att du stoppar ner HajKajs flatlöss mellan skinkorna får du skylla dig själv :wink:

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja är du så jävla dum att du stoppar ner HajKajs flatlöss mellan skinkorna får du skylla dig själv :wink:

Ja, kan äl bara hoppas på att det bara var hans flatlöss han fick mellan

skinkorna. Han uttryckte även sin respekt för HajKajs "orm" i en annan tråd,

men vad vet jag ? :mda:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Fan nu är jag snart 1:a i dagens inläggsliga igen :13: ..Dags o logga ut och slänga på en film eller nåt.

"Syns" imorgon/Hn

Snart? Du toppar ju med 52 inlägg din jävla pratkvarn :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Själv kör jag det "sista skaket" av morgonpisset dvs dom dropparna som kalsongerna brukar få i rätt ner i dosan.

En riktig smakhöjare när det har gottat till sig lite och extra kul när man bjuder på en snus med :nyam: /Hn

:rotfl: :rotfl: :rotfl: Du är ta mig fan inte klok Tänk på Khietan för bövelen :scomp: Vi får väll hoppas

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart? Du toppar ju med 52 inlägg din jävla pratkvarn :giggle:

Ehhh 38 står min på och bibben 1a på 42.

.Ivf nu är det dags o logga ut..som en känd profil skrev...jag vill inte skriva gratis här något mer :crazy:

Godnatt/H

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja, kan äl bara hoppas på att det bara var hans flatlöss han fick mellan

skinkorna. Han uttryckte även sin respekt för HajKajs "orm" i en annan tråd,

men vad vet jag ? :mda:

Anakondan ha ha ha

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ehhh 38 står min på och bibben 1a på 42.

.Ivf nu är det dags o logga ut..som en känd profil skrev...jag vill inte skriva gratis här något mer :crazy:

Godnatt/H

Så här ser det ut i listan just nu iaf med min iphone

51e112c1-e21f-a126.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ehhh 38 står min på och bibben 1a på 42.

.Ivf nu är det dags o logga ut..som en känd profil skrev...jag vill inte skriva gratis här något mer :crazy:

Godnatt/H

Ehhh 38 står min på och bibben 1a på 42.

.Ivf nu är det dags o logga ut..som en känd profil skrev...jag vill inte skriva gratis här något mer :crazy:

Godnatt/H

Bibben blir så prat sjuk när han fått i sig nåt Å sen svamlar han om allt med alla Så de e lugnt du är o hotad 1 a

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hmm, tycker mitt snus smakar och luktar lite av ren tobak, kanske inte stod i ugnen tillräckligt länge eftersom medeltempraturen nog befunnit sig en bit under de 90 grader som rekommenderades. Konsistensen är dock mkt bra och det brukar ju inte gå helt friktionsfritt att byta sort även när det gäller köpesnus, så jag ska snusa ett par dosor innan jag bestämmer mig för om det ska beställas mera :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Lät en kille på jobbet som bakat snus flera gånger prova en prilla och han kände direkt på lukten att det stått i ugnen för kort tid, smaken tyckte han var ok. Köpte nog fel sort då detta var åt helvete för finkornigt för mig vilket innebär att jag måste knåda snusen annars blir det bara en sörja i käften efter en kvart, tar ju snusen "levande" i normala fall. Detta plus att lukten blev som den blev gör att jag nog får investera i en prismaster för att slippa lukten på händerna :)

Hade ju tänkt att göra en storbeställning men vet inte om jag vågar beställa 4 satser av Prillan Grov, som jag tror är mer min smak; när jag inte testat den.. Hur är det med tobaken om man gör en storbeställning, den blir väl inte dålig av att stå ett par månader innan den används?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lät en kille på jobbet som bakat snus flera gånger prova en prilla och han kände direkt på lukten att det stått i ugnen för kort tid, smaken tyckte han var ok. Köpte nog fel sort då detta var åt helvete för finkornigt för mig vilket innebär att jag måste knåda snusen annars blir det bara en sörja i käften efter en kvart, tar ju snusen "levande" i normala fall. Detta plus att lukten blev som den blev gör att jag nog får investera i en prismaster för att slippa lukten på händerna :)

Hade ju tänkt att göra en storbeställning men vet inte om jag vågar beställa 4 satser av Prillan Grov, som jag tror är mer min smak; när jag inte testat den.. Hur är det med tobaken om man gör en storbeställning, den blir väl inte dålig av att stå ett par månader innan den används?

s Nej beställ 1Sats och prova dig framm eller ring dom

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

s Nej beställ 1Sats och prova dig framm eller ring dom

Nu är ju problemet att skattmasen har ju börjat nosa i det här och vissa har ju slutat sälja snussatser. Nu har jag ju snus för 2 månader och vem vet hur det ser ut med försäljning när det är dags för sats nr 2..

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nu är ju problemet att skattmasen har ju börjat nosa i det här och vissa har ju slutat sälja snussatser. Nu har jag ju snus för 2 månader och vem vet hur det ser ut med försäljning när det är dags för sats nr 2..

Sluta köp porrtidningar för dina pengar.

Bara ett litet tips på vägen.

Dessutom slipper du behandla dasen med helosan och sparar därmed ytterligare en slant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Sluta köp porrtidningar för dina pengar.

Bara ett litet tips på vägen.

Dessutom slipper du behandla dasen med helosan och sparar därmed ytterligare en slant.

Vem fan köper porrtidningar numera när internet finns ??? Ska väl vara någon norsk samhallare till det :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vem fan köper porrtidningar numera när internet finns ??? Ska väl vara någon norsk samhallare till det :giggle:

En forummedlem skvallrade.

Han sade dessutom att du nyligen börjat dra ner på tidningar och istället printrar ut dina egna upplagor från internet.

Men bläckpatroner är dyrt. Gå inte i den fällan

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

En forummedlem skvallrade.

Han sade dessutom att du nyligen börjat dra ner på tidningar och istället printrar ut dina egna upplagor från internet.

Men bläckpatroner är dyrt. Gå inte i den fällan

Jag har ju inte ens någon printer så det blir dyrt om jag ska börja med det :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Lät en kille på jobbet som bakat snus flera gånger prova en prilla och han kände direkt på lukten att det stått i ugnen för kort tid, smaken tyckte han var ok. Köpte nog fel sort då detta var åt helvete för finkornigt för mig vilket innebär att jag måste knåda snusen annars blir det bara en sörja i käften efter en kvart, tar ju snusen "levande" i normala fall. Detta plus att lukten blev som den blev gör att jag nog får investera i en prismaster för att slippa lukten på händerna :)

Hade ju tänkt att göra en storbeställning men vet inte om jag vågar beställa 4 satser av Prillan Grov, som jag tror är mer min smak; när jag inte testat den.. Hur är det med tobaken om man gör en storbeställning, den blir väl inte dålig av att stå ett par månader innan den används?

Säkert samma som för mig då, får nog höja temperaturen eller låta det stå lite längre i ugnen.

Jag tar alltid en "bonnsnus" gillar inte att rulla snus men det blir nog en prismaster för mig med.

Har kört med det i omgångar innan men lyckas alltid tappa bort skiten.

Funderar med på prillan grov till nästa bak då detta är väl fint..är bara rädd att den är för lik riktig grovsnus som inte är en favorit.

Annars så är jag jäkligt nöjd med det, tog en dosa eller två för o vänja sig och jag saknar inte köpesnuset det minsta/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag har ju inte ens någon printer så det blir dyrt om jag ska börja med det :rotfl:

Är det fredag i dag ha ha och Anacondan är med nu fattas bar att nån röjer med den andra S tråden.Nog bäst å gardera sig med ett inköp kvällen kan bli rolig ha ha

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Prismaster inköpt för 20 spänn, sista dom hade på tobaksaffärn här hemma. Vilken flashback det blev, var nog över 20 år sen jag höll i en sån :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Prismaster inköpt för 20 spänn, sista dom hade på tobaksaffärn här hemma. Vilken flashback det blev, var nog över 20 år sen jag höll i en sån :rotfl:

Jag har kört i 10 år med en sån

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt snus verkar inte bli något vidare bra,funderar på kasta skiten och försöka lägga av helt.

Blir det så ska jag starta en "hata alla snusare-tråd" a'la Smilet :D

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...