Jump to content
IGNORERAD

Den stora snustråden


Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

foreverbubbles8

Tacka vet jag General lösvikt i dosa med metallock!!!

MVH Nonki

Vita hästen var inte heller så pjåkig:)

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 247
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    38

  • hamnoi

    38

  • Kollba

    35

  • omarama

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag ville få tag på mer pottaska för att hälla i lite extra imorgon och hade inte riktigt tid att beställa på nätet,fick googla som fan för att hitta nån som sålde över disk i Göteborg men till slut hittade jag ett ställe i sisjön.

Har nog aldrig sett så mycket snus på samma ställe och dom hade en stor lagerhylla med olika satser,både för snus och för rökning.

Rekomenderas om nån har vägarna förbi.

http://www.sweets.se/

Det var där jag handlade mitt,bra ställe.

Att du har fått en sån bra ugn av poseidon min bytte dom för 1 år sedan och den pendlar som fan i graderna :13: .

Lycka till med baket/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var där jag handlade mitt,bra ställe.

Att du har fått en sån bra ugn av poseidon min bytte dom för 1 år sedan och den pendlar som fan i graderna :13: .

Lycka till med baket/Hn

Hmmm,nu när det finns en så här fin snustråd kan man ju tycka att det borde funnits ett tips om stället så hade jag sluppit googla sönder datorn för att få tag i lite pottaska;-)

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm,nu när det finns en så här fin snustråd kan man ju tycka att det borde funnits ett tips om stället så hade jag sluppit googla sönder datorn för att få tag i lite pottaska;-)

Det står på första sidan i mitt första inlägg :P /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det står på första sidan i mitt första inlägg :P /Hn

Såg det men jag trodde det var en ren websajt och fattade aldrig att dom hade en butik här hemma i Götet.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Byt ut trådnamnet till: Den stora snåltråden!

Era förbannade gnidgetar! :)

Kom inte in o trolla i våran "ekonomiska" tråd :13: ...Gå nu ut o ta disken medan du sippar på ditt baginbox vin lillclirre där :P /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom inte in o trolla i våran "ekonomiska" tråd :13: ...Gå nu ut o ta disken medan du sippar på ditt baginbox vin lillclirre där :P /Hn

Du vet vi som inte vänder på varenda krona har nåt som kallas diskmaskin! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vet vi som inte vänder på varenda krona har nåt som kallas diskmaskin! :)

Samma här...men någon måste väl plocka ur den eller.leo leo :P /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Igårkväll var snuset färdiggräddat och det var dags för sista steget med glycerin och bergmotta,då jag tyckte att det hemmagjorda jag smakat på tidigare varit för blött hade jag tagit den mindre mängden vatten av det rekomenderade(det stog 8-10 dl)och resultatet blev givetvis att det blev för torrt :sFduh:

Hällde i en och en halv dl vatten och vispade i tillsammans med glycerinet och sen såg det riktigt bra ut.

Snuset ser luftigt ut och är lite svårt att krama,saknar även en del smak men det kanske rättar till sig after en vecka i kylen?

Hur upplevde ni skillnaden efter att det lagrats nån vecka,hände det nåt?

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Igårkväll var snuset färdiggräddat och det var dags för sista steget med glycerin och bergmotta,då jag tyckte att det hemmagjorda jag smakat på tidigare varit för blött hade jag tagit den mindre mängden vatten av det rekomenderade(det stog 8-10 dl)och resultatet blev givetvis att det blev för torrt :sFduh:

Hällde i en och en halv dl vatten och vispade i tillsammans med glycerinet och sen såg det riktigt bra ut.

Snuset ser luftigt ut och är lite svårt att krama,saknar även en del smak men det kanske rättar till sig after en vecka i kylen?

Hur upplevde ni skillnaden efter att det lagrats nån vecka,hände det nåt?

Kan inte påstå att jag känner någon större skillnad faktiskt..men iom att du har i bergamott så kanske det måste gotta till sig lite innan smakerna kommer fram?

Nu har vi ju olika satser men svårkramat läste jag om innan,därför körde jag en extra påse glycerin i mitt.

Tänkte jag skulle skippa det nästa gång men jag får kanske tänka om då.

Du borde kunna köpa och blanda i en extra påse i efterhand tycker jag..men hör med proffsen i butiken.

Ang ugnstemperaturen så hade du väl sticka i snuset om jag inte minns fel??

Det är därför du har haft så jämn temperatur,jag lät min ligga på burken och då pendlade det kraftigt.

Ang mitt blöta snus så låter jag dosan stå utan lock över natten så blir det riktigt lagom på morgonen/Hn

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Pottaska tillverkar ni själva !! hehe

Aska från lövträd å gammal urin så har ni det!!

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja stickan låg nertryckt i snuset,förmodar att det är nån termostat som slår till och från hela tiden så om du la den på förklarar det nog dina temraturhopp.

Undra hur det här hade gått om man hade kört med förra spisen som gick på gas.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja stickan låg nertryckt i snuset,förmodar att det är nån termostat som slår till och från hela tiden så om du la den på förklarar det nog dina temraturhopp.

Undra hur det här hade gått om man hade kört med förra spisen som gick på gas.

Ja det kan man undra..vi hade med gasspis innan dom bytte...Jag o den ugnen blev aldrig kompisar men spisen var ju bra/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kan inte påstå att jag känner någon större skillnad faktiskt..men iom att du har i bergamott så kanske det måste gotta till sig lite innan smakerna kommer fram?

Nu har vi ju olika satser men svårkramat läste jag om innan,därför körde jag en extra påse glycerin i mitt.

Tänkte jag skulle skippa det nästa gång men jag får kanske tänka om då.

Du borde kunna köpa och blanda i en extra påse i efterhand tycker jag..men hör med proffsen i butiken.

Ang ugnstemperaturen så hade du väl sticka i snuset om jag inte minns fel??

Det är därför du har haft så jämn temperatur,jag lät min ligga på burken och då pendlade det kraftigt.

Ang mitt blöta snus så låter jag dosan stå utan lock över natten så blir det riktigt lagom på morgonen/Hn

Läste någonstans att man kan strö ut snuset på tidningspapper så suger det åt sig mkt fukt om snuset blivit för blöt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pottaska tillverkar ni själva !! hehe

Aska från lövträd å gammal urin så har ni det!!

Själv kör jag det "sista skaket" av morgonpisset dvs dom dropparna som kalsongerna brukar få i rätt ner i dosan.

En riktig smakhöjare när det har gottat till sig lite och extra kul när man bjuder på en snus med :nyam: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ja stickan låg nertryckt i snuset,förmodar att det är nån termostat som slår till och från hela tiden så om du la den på förklarar det nog dina temraturhopp.

Undra hur det här hade gått om man hade kört med förra spisen som gick på gas.

Kanske man ska ga lägre värme om stickan är nertryckt i snuset för då är det nog varmare än 90 grader i ugnen..

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Läste någonstans att man kan strö ut snuset på tidningspapper så suger det åt sig mkt fukt om snuset blivit för blöt.

Jo,läste med det eller att lägga på en plåt o torka lite i ugnen...men jag orkar inte jobba mig mer :nono: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

jag orkar inte jobba mig mer

trött högerhand ? :crazy:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

trött högerhand ? :crazy:

Exakt, har sån jävla rövklåda sen förra helgen. Måste varit den loppbitna flaggjävlen jag hade nedstoppad mellan skinkorna som hade något skit på sig.

Eller vad tänkte du på?? :giggle: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kom inte in o trolla i våran "ekonomiska" tråd :13: ...Gå nu ut o ta disken medan du sippar på ditt baginbox vin lillclirre där :P /Hn

Mitt i prick :rotfl: :rotfl: :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Exakt, har sån jävla rövklåda sen förra helgen. Måste varit den loppbitna flaggjävlen jag hade nedstoppad mellan skinkorna som hade något skit på sig.

Eller vad tänkte du på?? :giggle: /Hn

Ja är du så jävla dum att du stoppar ner HajKajs flatlöss mellan skinkorna får du skylla dig själv ;)

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Igårkväll var snuset färdiggräddat och det var dags för sista steget med glycerin och bergmotta,då jag tyckte att det hemmagjorda jag smakat på tidigare varit för blött hade jag tagit den mindre mängden vatten av det rekomenderade(det stog 8-10 dl)och resultatet blev givetvis att det blev för torrt :sFduh:

Hällde i en och en halv dl vatten och vispade i tillsammans med glycerinet och sen såg det riktigt bra ut.

Snuset ser luftigt ut och är lite svårt att krama,saknar även en del smak men det kanske rättar till sig after en vecka i kylen?

Hur upplevde ni skillnaden efter att det lagrats nån vecka,hände det nåt?

Ja inte ska man smaka det.efter ugnen era galningar.Det ska ju stå å pasturisera sig i en vecka .Har själv slängt in andra steget så i morgon bitti 07.00 blir det 3 an och in i kylskåpet 1 vecka

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja är du så jävla dum att du stoppar ner HajKajs flatlöss mellan skinkorna får du skylla dig själv :wink:

Mmmm men mina sympatier går till Towe som trots ihärdiga varningar envisades med att bära flaggan som en filt över kroppen :not_i: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...