Jump to content
IGNORERAD

Den stora snustråden


Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

Sitter som en fläskläpp :crazy: .

Helt klart värt det men den är fortfarande för "blöt" och kramvänlig.

Man får tänka på var man spottar ut så ingen halkar på prillan likt en stenkula :giggle: .

Nästa gång så kommer jag ha i en deciliter mindre vatten och skippa den extra glycerolen så tror jag det blir bättre.

Kommer nog prova att blanda i bergamot i halva satsen för att testa en annan smak på det.

Smaken på den första dosan var mycket lakrits vilket jag inte gillar (i snus).

Men nu känner jag inget av det så det är nog en vanesak.

Men jag är otroligt nöjd med det det,kommer utan tvekan att fortsätta med att baka snus så länge förtjänsten är så stor.

Det här snuset är inte lika bra som Göteborgs Prima eller LD men bara snäppet under enligt mig.

Jag tror det kan bli lika bra bara jag får rätt blandning på det.

Ger prillans snussats ....9 mullbänkar av 10 möjliga :victory: /Hn

Hoppas man kan få prova det hemkörda snuset på lördag,om det är hyffsat hade det varit ett klockrent att få ner nikotinnotan genom att fixa själv..betalar nog 18.000kr om året nu,helt sjukt igentligen.

Köpte en dosa på Beefeater i Pattaya en gång,dom hade slut på general så jag fick en annan sort som var gjord av nån svensk i Thailand...den var helt vidrig och åkte i soptunnan så fort jag fick tag på riktigt snus.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 247
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    38

  • hamnoi

    38

  • Kollba

    35

  • omarama

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Nu är första satsen beställd och kostade 358 kr med frakt. Bara hoppas nu att det går att snusa skiten :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Här trodde man att det var en intressant tråd (Den stora snusktråden) :14:

åsså handlar det om SNUS :ahh:

Mvh

BBJ

:y15:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Här trodde man att det var en intressant tråd (Den stora snusktråden) :14:

åsså handlar det om SNUS :ahh:

Mvh

BBJ

:y15:

Sorry, kanske acdc kan starta en sådan tråd när han kört in nya tangentbordet :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde det stod Den stora snusktråden men ack va jag bedrog mig :crazy:

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

har snusat general i många år men går inte längre kostar ju 45 spänn eller dyrare har hittat ett fint substitut vid namn kaliber kanon go snus kostar 18.50 kr st har kört den ett år nu är kanon

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är första satsen beställd och kostade 358 kr med frakt. Bara hoppas nu att det går att snusa skiten :)

Vad blev det för sats?? Lycka till/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hoppas man kan få prova det hemkörda snuset på lördag,om det är hyffsat hade det varit ett klockrent att få ner nikotinnotan genom att fixa själv..betalar nog 18.000kr om året nu,helt sjukt igentligen.

Köpte en dosa på Beefeater i Pattaya en gång,dom hade slut på general så jag fick en annan sort som var gjord av nån svensk i Thailand...den var helt vidrig och åkte i soptunnan så fort jag fick tag på riktigt snus.

Du kan få en dosa

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas man kan få prova det hemkörda snuset på lördag,om det är hyffsat hade det varit ett klockrent att få ner nikotinnotan genom att fixa själv..betalar nog 18.000kr om året nu,helt sjukt igentligen.

Köpte en dosa på Beefeater i Pattaya en gång,dom hade slut på general så jag fick en annan sort som var gjord av nån svensk i Thailand...den var helt vidrig och åkte i soptunnan så fort jag fick tag på riktigt snus.

Självklart,men snusen är bra mycket mer lik Lacket än General så du vet.

Det finns ju olika satser och smaksättningar som du säkert läst för att få det så likt den sorten man brukade snusa.

Sen tror jag att min "pengabesparing" utav hembaket påverkar mitt omdöme en aning angående smaken :giggle: .

Låg med runt 18k/år nu hamnar det på ca 2500kr/året :) /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vad blev det för sats?? Lycka till/Hn

sats :ahh:

Trodde det stod Den stora snusktråden men ack va jag bedrog mig :crazy:

skrolla ner 2 steg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vad blev det för sats?? Lycka till/Hn

Det får du fråga darlingen :yahoo::preved::plea:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sorry, kanske acdc kan starta en sådan tråd när han kört in nya tangentbordet :)

om du kommer ner till träffen så ska du få x antal dosor sen har du betalt din Thai biljett kom för helvete jag saknar dina spyor :rotfl: :rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vad blev det för sats?? Lycka till/Hn

Samma som din tror jag.. Prillan nåt :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

om du kommer ner till träffen så ska du få x antal dosor sen har du betalt din Thai biljett kom för helvete jag saknar dina spyor :rotfl: :rotfl:

Går tyvärr inte.. Visserligen gick jag bet på att få jobba i helgen men kulorna rullar så jag måste hålla igen med slantarna nu. Igår natt när jag kom hem så hade routern packat ihop så tom jordfelsbrytarn löst ut, helt stendöd är den, så jag var och hämta ny på väg till jobbet på giganten. Tjänade 150 kr på att beställa på nätet och hämta ut den i butik än om jag skulle köpt den direkt i butik. Ibland är det åt andra hållet istället, orkade inte av ren lathet beställa ugnstermometern för snusbakandet på nätet för 129 kr och tur var det, i butiken kostade den bara 99 kr :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Går tyvärr inte.. Visserligen gick jag bet på att få jobba i helgen men kulorna rullar så jag måste hålla igen med slantarna nu. Igår natt när jag kom hem så hade routern packat ihop så tom jordfelsbrytarn löst ut, helt stendöd är den, så jag var och hämta ny på väg till jobbet på giganten. Tjänade 150 kr på att beställa på nätet och hämta ut den i butik än om jag skulle köpt den direkt i butik. Ibland är det åt andra hållet istället, orkade inte av ren lathet beställa ugnstermometern för snusbakandet på nätet för 129 kr och tur var det, i butiken kostade den bara 99 kr :)

Ring mig jag betalar din biljett sova kan du göra hemma hos mig 0732485072 Drecken löser sig alla vil bjuda dig,Men du får inte spy i Mersan då jävlar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ring mig jag betalar din biljett sova kan du göra hemma hos mig 0732485072 Drecken löser sig alla vil bjuda dig,Men du får inte spy i Mersan då jävlar

Du är snäll du Clirre men nu har jag tyvärr bokat upp med målarhjälp i helgen :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Fick hem snussatsen idag men måste vänta till imorrn innan jag sätter igång. Måste tajma tiderna i ugnen med hur jag jobbar :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick hem snussatsen idag men måste vänta till imorrn innan jag sätter igång. Måste tajma tiderna i ugnen med hur jag jobbar :(

Hur går det med gräset :crazy: segt?5

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hur går det med gräset :crazy: segt?5

Sitter och laddar och pratar med granngubben.. Visade honom bilderna från säckhoppningen så han fick sig ett gott skratt den fan också :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

en enkel snusugn lagas av en st kylbag en st gammal lampa.borra ett hål egenom locket och tre ledningen från insidan och ut.skruva fast lampan på insidan av locket

jag har en 60 watt lampa och får ca 85-90 grader inne i kyllådan

2-3 dagar så e snuset ferdigt . klart man lagar eget snus ner det kostar nestan 100 kr dosan her i norge..

Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg

Link to comment
Dela på andra sajter

en enkel snusugn lagas av en st kylbag en st gammal lampa.borra ett hål egenom locket och tre ledningen från insidan och ut.skruva fast lampan på insidan av locket

jag har en 60 watt lampa och får ca 85-90 grader inne i kyllådan

2-3 dagar så e snuset ferdigt . klart man lagar eget snus ner det kostar nestan 100 kr dosan her i norge..

Bra tips :thumbsup: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fick hem en ny sändning.en Bromma sa att det finns snus satser nånstans i glen i götlsboth för 350 ktomorn

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Fick hem en ny sändning.en Bromma sa att det finns snus satser nånstans i glen i götlsboth för 350 ktomorn

Får nog fan ringa Svampen och be honom tolka det där åt mig :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har någon provat egengjord påssnus? Jag är kass på att snusa lössnus, det rinner mest runt i käften så hyfsat påssnus vore inte så dumt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick hem en ny sändning.en Bromma sa att det finns snus satser nånstans i glen i götlsboth för 350 ktomorn

Nu är inte ditt inlägg direkt glasklart men om det är om snussatser i Göteborg så hittade jag ett ställe som sålde på Wieselgrensplatsen.

Tror dom hade fyra olika som alla skulle ge 2.5 kg färdigt snus..alla kostade under trehundra.

Som bonustips ritar jag in det världsberömda Whoopsie daise ochså,så ni vet var ni ska fira erat eventuella köp :17:

post-4401-0-61568700-1344891493_thumb.pn

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...