smilet Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Jobbar med att bygga om en mataffär och parkerat bilen enligt intruktion av min Norska förman. I söndags kom första P-boten Igår måndag P-bot nummer två Till idag hade de spärrat av en del av parkeringen, där vi skulle stå, men även idag P-bot nummer tre på 3 dagar. Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Augusti 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2012 760Nok är de på styck, som min arbetsgivare har lovat betala Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Augusti 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2012 760Nok är de på styck, som min arbetsgivare har lovat betalat Smilet De blev 5 bilar lappade i söndags 7 bilar lappade i måndags 12 bilar lappade idag tisdag Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 De blev 5 bilar lappade i söndags 7 bilar lappade i måndags 12 bilar lappade idag tisdag Smilet Sluta bygga och börja lappa! Det verkar ju både smidigare och mer lönsamt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Blir bra timdeb det dä! 5min jobb =760.- 10min= 1520.- osv! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Husk! Alt for Norge! Vi ska vara glada som har en slik granne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Ja jag skall dit på tisdag Fy fan säger jag bara ,hoppas det blir en kort visit bara!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Ställ er på andra sida av avspärringen så står ni säkert rätt och betala parkeringsavgiften med Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Augusti 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Ställ er på andra sida av avspärringen så står ni säkert rätt och betala parkeringsavgiften med Jag ville gå ut o trycka ut en ny gratis p-biljett var tredje timme men det behövs inte nu när vi har fixat avspärrningen sa big boss på bygget, men p-bot iallafall Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Augusti 8, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Jag ville gå ut o trycka ut en ny gratis p-biljett var tredje timme men det behövs inte nu när vi har fixat avspärrningen sa big boss på bygget, men p-bot iallafall Smilet Hoppas det inte ligger tre (eller alla 25) påminnelser i brevlådan när (om) jag ska tillbaka till Sweden 7 sep Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Du borde byta ut "ditt" Norge. Har aldrig haft problem med varken parkering eller arbetsgivare. Hur lyckas du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Augusti 8, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Du borde byta ut "ditt" Norge. Har aldrig haft problem med varken parkering eller arbetsgivare. Hur lyckas du? Jo, till LOS, sen vet jag inte, Dubai va ju bara skit enligt många Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Jo, till LOS, sen vet jag inte, Dubai va ju bara skit enligt många Smilet Prova med att ringa AKER eller KVÆRNER som dom heter nu förtiden.igen. Aibel har säkert även dom jobb åt dig. Vettiga villkor och troligtvis vettiga löner och utvecklingsmöjligheter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Jo, till LOS, sen vet jag inte, Dubai va ju bara skit enligt många Smilet Nej förfan, ge inte upp Dubai...ser fram mot din tråd "mitt Dubai" 1&2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.