Kentan Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Lilljänta Sent from my Geting by brevduva I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Jag Alice är en liten tuffing, tror jag.. Jag Ea är en stor liten tuffing, vet jag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Jag Alice är en liten tuffing, tror jag.. FF Ahaa... undrade var det vsr för stolle som ville bli min vän på fejan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Ahaa... undrade var det vsr för stolle som ville bli min vän på fejan På dig.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Ja det får bli min dotter Charita som tar en skönhetssömnm på soffan. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Ja det får bli min dotter Charita som tar en skönhetssömnm på soffan. Mvh Maitan. Glömde bilen...ursäkta.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Min Michelle 16 år När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 En vän i Panglao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 En vän i Panglao Ja du Thainab verkligen en vacker vän du har.... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 En tuffing som fyller 14 idag, misstänker att pappa får spänna hanarna vad det lider. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Nu är det så här att jag har en dotter till salu!! Har ledsant på att försörja henne nu mera, när hon går klädd med detta sett:rotfl: Hon är 27 år gammal, är det någon som är intreserad att ta över henne FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Nu är det så här att jag har en dotter till salu!! Har ledsant på att försörja henne nu mera, när hon går klädd med detta sett:rotfl: Hon är 27 år gammal, är det någon som är intreserad att ta över henne FF Vad har hon för kopplingar till Thailand eftersom du väljer att posta under kategorin "Thailand eller Thai i sverige" ? "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Vad har hon för kopplingar till Thailand eftersom du väljer att posta under kategorin "Thailand eller Thai i sverige" ? Eftersom hon har varit i Thailand 3 gånger, räcker väl det. Hon o jag åker dit själva dit i nov, då kan ju jag passa på att sälja henne FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 En vän i Panglao Thainab har din vän en vän till mej ? Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Självklart Swedman, här är systern... men jag tror hon har en svensk karl redan, om jag förstod allt rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Självklart Swedman, här är systern... men jag tror hon har en svensk karl redan, om jag förstod allt rätt Om inte dom sötnosarna får en man, ja då,,,,,, Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 En tuff hårdrockstjej som gillar spel “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 (ändrad) Nu är det så här att jag har en dotter till salu!! Har ledsant på att försörja henne nu mera, när hon går klädd med detta sett:rotfl: Hon är 27 år gammal, är det någon som är intreserad att ta över henne FF blev fel Ändrades Juli 14, 2011 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Nu är det så här att jag har en dotter till salu!! Har ledsant på att försörja henne nu mera, när hon går klädd med detta sett:rotfl: Hon är 27 år gammal, är det någon som är intreserad att ta över henne FF Kanske inte är intresserad att ta över henne helt och hållet, men vi kanske kunde ta några öl, jämföra och kolla in våra "etsningar" . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Tanten när vi ska äta krabba För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sudlaw Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 platsar inte under dagens tjej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Faderns utseende till trots så är lilla Amida väldigt söt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 platsar inte under dagens tjej VEM OCH VAD??? GÖR OM GÖR RÄTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 VEM OCH VAD??? GÖR OM GÖR RÄTT Tror att han menar stefan5300's fot.. Så jag håller nog med honom om det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Får väl lägga in en bild på dagens "tjej" som platsar, en 87-årig faster till frugan som meckar sin betel . PS. Bilden med min fot la jag in för att skoja med FF när han "saluförde" sin tatuerade dotter. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu