lovelos Inlagd Juni 8, 2011 Dela Inlagd Juni 8, 2011 "A look in the mirror" Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 8, 2011 Dela Inlagd Juni 8, 2011 "A look in the mirror" Lovelos När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 8, 2011 Dela Inlagd Juni 8, 2011 Du behöver inte vara ledsen Clirre, här kommer en sista bild till på denna "kompis"! Sen har jag några hundra till på lager från tidigare resor om du vill se flera! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 8, 2011 Dela Inlagd Juni 8, 2011 Du behöver inte vara ledsen Clirre, här kommer en sista bild till på denna "kompis"! Sen har jag några hundra till på lager från tidigare resor om du vill se flera! Lovelos Mja, om inte clirre vill, så vill alla vi andra ! ÖS !!!!!!! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 8, 2011 Dela Inlagd Juni 8, 2011 Ser gärna flera Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Juni 8, 2011 Dela Inlagd Juni 8, 2011 Lilla Juliana vill vara med : Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 8, 2011 Dela Inlagd Juni 8, 2011 Ser gärna flera Titta bara När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 8, 2011 Dela Inlagd Juni 8, 2011 Barnbarnet Alice gillar morfars nya kameraväska... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Juni 8, 2011 Dela Inlagd Juni 8, 2011 Du behöver inte vara ledsen Clirre, här kommer en sista bild till på denna "kompis"! Sen har jag några hundra till på lager från tidigare resor om du vill se flera! Lovelos Är det "tipp" "kompisen" håller i handen ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Är det "tipp" "kompisen" håller i handen 555 skarp blick! Njae snarare "taxipengar"! Lovelos Ps Höll på att glömma bort en av mina favoritkompisar från BKK den här resan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Dyr taxi eller långt att åka Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Dyr taxi eller långt att åka Väldans långt att åka enligt henne, sen fick hon väl lite till för att kunna köpa medicin till familjens vatten buffel som tydligen var krasslig! Och en sista bild på en av mina kompisar från den här resan! Pop Gan Mai Pii Nah! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Ja Pen får allt bli dagens tjej för min del. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Väldans långt att åka enligt henne, sen fick hon väl lite till för att kunna köpa medicin till familjens vatten buffel som tydligen var krasslig! Och en sista bild på en av mina kompisar från den här resan! Pop Gan Mai Pii Nah! Lovelos Du är snäll du Jag lämnar alltid jordbruksbidrag.Mvh Måne som även lämnar taxipengar(åt hela baren) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 (ändrad) Väldans långt att åka enligt henne, sen fick hon väl lite till för att kunna köpa medicin till familjens vatten buffel som tydligen var krasslig! Och en sista bild på en av mina kompisar från den här resan! Pop Gan Mai Pii Nah! Lovelos Kan det vara så att lovelos frekventerar Japanska karaokebarer? /Siamkap Ändrades Juni 9, 2011 av Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Dagens Tjej (tant) får bli min fru.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Franco Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Lillsyrran... Världens goaste!!! Nu med bara en framtand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 9, 2011 Dela Inlagd Juni 9, 2011 Kan det vara så att lovelos frekventerar Japanska karaokebarer? /Siamkap Ja di e änna stöpta i samma form Di kansche e kusiner När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Kan det vara så att lovelos frekventerar Japanska karaokebarer? /Siamkap Nä inte riktigt, tror inte att dom skulle släppa in en "långnäsa", tror man måste vara Japansk business-man eller åtminstone ha en inbjudan, för att komma in på såna ställen! Sen måste man nog ha en pung full med Yen också! Ja di e änna stöpta i samma form Di kansche e kusiner Stämmer dock att dom är stöpta i samma form, för även om dom inte jobbar i Karaoke barer, så är dom inställda på Asiater. Nästan alla mina "kompisar" jobbar i GoGo barer som är inriktade på Japs och andra Asiater, därför är dom utstyrda enligt Japanskt mode! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2011 Dela Inlagd Juni 10, 2011 Kärringa på landet /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Dotter Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Dotter Jag ser att du fått ordning på kameran, för inte kan du ha tagit så här fina bilder med iphonen? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 (ändrad) Jag ser att du fått ordning på kameran, för inte kan du ha tagit så här fina bilder med iphonen? Frugans compact kamera som jag ig hatar...men fick duga idag Ändrades Juni 11, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Ja det är fina bilder tumordoc När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Också en som ja ner lite tid på När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu