Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Januari 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 29 Gillar dessa vackra klänningar skarpt som tjejerna bär när det är kinesiskt nyår. 14 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... dtbkk Inlagd Januari 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 30 Motormässe-promo-tjej...Länge sen jag tog bilden och hittade den i en mapp när jag letade annat, men kul att trixa nån minut med en gammal bild. Hade varit kul att hyra in några damer för lite foto-sessions någon gång... 20 2 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 3 timmar sedan, skrev dtbkk: Motormässe-promo-tjej...Länge sen jag tog bilden och hittade den i en mapp när jag letade annat, men kul att trixa nån minut med en gammal bild. Hade varit kul att hyra in några damer för lite foto-sessions någon gång... lite för mycket trix eller för mycket smink, huvudet ser påklistrat ut enis 3 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 1 timme sedan, skrev Enis: lite för mycket trix eller för mycket smink, huvudet ser påklistrat ut enis Nja. Sminket är nog hennes eget val. Jag har inte förstärkt färger. Jag har gjort ögonvitor och tänder något vitare för att skapa lite mer liv. Gjort svarta toner något svartare. Påklistrat. Inte säker på vad du menar, men skärpedjupet med teleobjektivsfokus gör att det sticker ut lite. Kanske för kort skärpedjup? Dock något jag gillar. Tack för feedback dock. Något man lär sig på... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 41 minuter sedan, skrev dtbkk: Påklistrat. Inte säker på vad du menar Säker skärpedjupet, skärpan och hennes sminkade ansikte i förhållande till hennes hud som som för mig ger illusionen att man klippt ut ett ansikte från en annan bild och satt in, mekaniskt alltså klipp och klistra med sax och lim. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 27 minuter sedan, skrev Enis: Säker skärpedjupet, skärpan och hennes sminkade ansikte i förhållande till hennes hud som som för mig ger illusionen att man klippt ut ett ansikte från en annan bild och satt in, mekaniskt alltså klipp och klistra med sax och lim. Enis Det låter ju nästan som att du gillar mina suddiga bättre. 🤣 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 30 Dagens första suddiga värdinna tillägnas @Enis Övervakad av ett par avundsjuka i bakgrunden. 😇 18 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 6 minuter sedan, skrev rolba: Dagens första suddiga värdinna tillägnas @Enis Övervakad av ett par avundsjuka i bakgrunden. 😇 1 6 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 5 timmar sedan, skrev Enis: Säker skärpedjupet, skärpan och hennes sminkade ansikte i förhållande till hennes hud som som för mig ger illusionen att man klippt ut ett ansikte från en annan bild och satt in, mekaniskt alltså klipp och klistra med sax och lim. Enis Ok. Då förstår jag. Många som håller på med sånt, men inget för mig... 1 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 23 minuter sedan, skrev dtbkk: Ok. Då förstår jag. Många som håller på med sånt, men inget för mig... nä det förstår jag Dina bilder är topp notch oavsett motiv enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Fredag kl 17:44 Dela Inlagd Fredag kl 17:44 On 2025-01-30 at 15:58, skrev Enis: nä det förstår jag Dina bilder är topp notch oavsett motiv enis Tack! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... dtbkk Inlagd Lördag kl 04:13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 04:13 Ducati-promo-tjej... 11 3 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu