Wangthong Inlagd Januari 26 Dela Inlagd Januari 26 6 timmar sedan, skrev Lucky: Kan ju meddela nu efter att ha provat tröjorna att de var alldeles för stora. Särskilt på längden. På sätt och vis en lättnad... Du kan kanske spara in på byxorna om de är så pass mycket för långa. Man vill väl kanske inte att något ska hänga och dingla så det syns om man får för sig att gå utan kalsonger också.. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... swedenfarang Inlagd Januari 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27 31 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... swedenfarang Inlagd Januari 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27 30 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Jed Inlagd Januari 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27 Så ser det ut uppe i Kaho lak i år när jag inte är där! tur att man har kompisar som berättar och visar 😒 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd Januari 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27 Fru, musikproduktion och projekt på samma video. Trevlig helg. ▶️ Watch this reel https://www.facebook.com/share/r/jEK528GkFrE6dFdM/?mibextid=LvJtn9 och de som inte har Meta…,, 6afe852f04fd463f25d55505b0dfc8e4.mp4 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 2 timmar sedan, skrev Vaxet older version: Fru, musikproduktion och projekt på samma video. Trevlig helg. ▶️ Watch this reel https://www.facebook.com/share/r/jEK528GkFrE6dFdM/?mibextid=LvJtn9 och de som inte har Meta…,, 6afe852f04fd463f25d55505b0dfc8e4.mp4 All botox kom tidigt i livet.... 1 4 Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 (ändrad) 1 timme sedan, skrev norris55: All botox kom tidigt i livet.... Du får Karma av mig även om du just gjort även mitt beslut att antagligen lämna detta forum ännu lättare, och nej inte en droppe botox, ej heller en droppe alkohol, aldrig. Konstigt att thaiforum alltid tycks dra till sig gnälliga torskar som bara klagar, aldrig tillför något. Å sorry, såg vem du är, så då förstår jag, ensamt och tråkigt då pendlar du mellan porrsurfen och gnällandet på de som har ett liv, så jag förstår nu, stackare......., Ändrades Januari 27 av Vaxet older version 7 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 2 timmar sedan, skrev norris55: All botox kom tidigt i livet.... Coca-Cola bottnarna hjälper inte ser vi 🥸 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 Det är ju en bildtråd 2 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 Största anledningarna till att en tidigare fantastisk tråd är tröttkörd är; DQ, googlade bilder och fula kärringar. Skall ni posta här så skaffa unga och fräscha brudar. Annars kan ni posta på familjeliv.se 9 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 23 minuter sedan, skrev M33: Största anledningarna till att en tidigare fantastisk tråd är tröttkörd är; DQ, googlade bilder och fula kärringar. Skall ni posta här så skaffa unga och fräscha brudar. Annars kan ni posta på familjeliv.se Ska gubbar skaffa unga och fräscha brudar? 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 7 timmar sedan, skrev Vaxet older version: Du får Karma av mig även om du just gjort även mitt beslut att antagligen lämna detta forum ännu lättare, och nej inte en droppe botox, ej heller en droppe alkohol, aldrig. Konstigt att thaiforum alltid tycks dra till sig gnälliga torskar som bara klagar, aldrig tillför något. Å sorry, såg vem du är, så då förstår jag, ensamt och tråkigt då pendlar du mellan porrsurfen och gnällandet på de som har ett liv, så jag förstår nu, stackare......., Ojdå trampade visst på en öm tå. Är väl inget att skämmas över att du gillar botox här och där på ålderns höst. Du kanske skulle prova själv där skinnet inte stramar längre...😉 2 4 1 Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 6 timmar sedan, skrev ThailandNovise: Ska gubbar skaffa unga och fräscha brudar? Nej tanken är att du ska gå till hooters och fota brudarna där och sedan posta dom bilderna här. När jag var yngre (1995) så träffade jag på mitt första hooters i North Carolina, jag skulle inte tänkt tanken att gå in på ett sånt gubbsjukt ställe, men dit bestämde kunden att vi skulle äta middag. Bissart, men märkligare än så är att "ungdomar" på 40+ springer på sån skit i Pattaya och tycker det är cool. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 13 timmar sedan, skrev Vaxet older version: Du får Karma av mig även om du just gjort även mitt beslut att antagligen lämna detta forum ännu lättare, och nej inte en droppe botox, ej heller en droppe alkohol, aldrig. Konstigt att thaiforum alltid tycks dra till sig gnälliga torskar som bara klagar, aldrig tillför något. Å sorry, såg vem du är, så då förstår jag, ensamt och tråkigt då pendlar du mellan porrsurfen och gnällandet på de som har ett liv, så jag förstår nu, stackare......., Bara ignorera det, dom finns överallt men kan inte få sätta agendan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 6 timmar sedan, skrev norris55: Ojdå trampade visst på en öm tå. Är väl inget att skämmas över att du gillar botox här och där på ålderns höst. Du kanske skulle prova själv där skinnet inte stramar längre...😉 Att svara i ett helt annat forum utan att fatta diskar dig från svar. Ibland får man acceptera att inte sänka sig till en nivå så låg att bara djur eller i ordet passar. Men du, hon min fru är bra go, utan botox eller med, har ju ingen betydelse mer än för en som du. Trevlig dag och tack för att du verkligen spikar fast bilden om cheap charlie och du ser ju ut så i verkligheten också. Puss 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev Nicholas: Bara ignorera det, dom finns överallt men kan inte få sätta agendan. Vet det men fenomen som anonym eller liknande är ju passerat så de får ju personligen ta ansvar för sina mentala brister. 🤭 Ändrades Januari 28 av Vaxet older version 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd Januari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28 Nu får det vara färdig gnällt, en massage tjej 👌 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd Januari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28 Här vill bara tjejerna ha drickar, inte gå med gubbar 😄💸 15 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 Hen i mitten kommer från Australien 😄😁 4 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Januari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28 Jag tycker personligen att det är roligast med bilder på vanliga människor i vardagliga situationer. Opersonliga, photoshoppade bilder på modelliknande, perfekta människor finns det fullt av på internet. 13 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev Nicholas: Nej tanken är att du ska gå till hooters och fota brudarna där och sedan posta dom bilderna här. När jag var yngre (1995) så träffade jag på mitt första hooters i North Carolina, jag skulle inte tänkt tanken att gå in på ett sånt gubbsjukt ställe, men dit bestämde kunden att vi skulle äta middag. Bissart, men märkligare än så är att "ungdomar" på 40+ springer på sån skit i Pattaya och tycker det är cool. 😉 Ändrades Januari 28 av Kenneth4618 25 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Jed Inlagd Januari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28 Tillbaks till ämnet igen mer bilder från Khao lak 28 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd Januari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28 (ändrad) 12 timmar sedan, skrev Lucky: Jag tycker personligen att det är roligast med bilder på vanliga människor i vardagliga situationer. Opersonliga, photoshoppade bilder på modelliknande, perfekta människor finns det fullt av på internet. Beskriv vardaglig och vanliga är du snäll. Fick en pik från annat håll att detta var till mig är det så, ja det är min vardag det jag postar, men har jag fått fel uppgift så glöm det. Men från veckans vardag tar jag med mig foton på Donnabella i Cambodja där hon, Morten hennes man , jag , mina kollegor och min blivande fru besöker en skola som betalas av Mortens video produktioner för musikartister runt i Världen. Donna är modell så hon bjuder på några sådana foton helt utan filter å annat här på Maipenrai som bonus och hälsar till Er alla. Och min blivande fru visar tungan i morgonrock till de som hon anser är värda det, så ja.... en del av min vardag denna vecka. Trevlig Söndag på Er. Ändrades Januari 28 av Vaxet older version 22 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd Januari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28 (ändrad) Måndag och mer foton från Cambodja, blandat med foton från andra ställen. Samma snälla Donna men i lite olika positioner. En hälsning direkt till Er från Stranden… Och som sista foto från henne en personlig hälsning från henne till Er. Och sist men inte minst för mig, blivande Fru ute på promenad avslutar måndagmorgonen. Vardagen är inte så tråkig ändå. Trevlig vecka Ni som vill stötta Morten Loveshild i hans välgörenhets projekt, ja Donnas man alltså,hittar honom på Google……, Ändrades Januari 28 av Vaxet older version 26 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 (ändrad) Felpost Ändrades Januari 28 av Vaxet older version Felpost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu