Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 9, 2023 (ändrad) Dagens tjej får bli barnbarnet som blir 14 år dan före dan. Men firades idag. Ändrades December 9, 2023 av Kenneth4618 25 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd December 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 11, 2023 Denna bild togs på Thailandsfestivalen i Kungsträdgården tidigare i år. Så därför får jag nu anledning att informera om att Thailandsfestivalen anno 2024 går av stapeln den 19-20 juli. Vi ses! 29 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd December 12, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 12, 2023 Trevlig kväll fick jag 😍 med nya foton från dagens…..jobb eller ja……😊 eller hur. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 15, 2023 Dagens servitris på lunchen. 28 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd December 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16, 2023 Igår så passerade jag BKP på väg till ett födelsedagsparty som jag var inbjuden till. Jag noterade att det skulle bli en tjej som skulle uppträda på scenen och många tjejer som skulle dansa framför scenen. Hur skall man lösa det här? Jag knatade bort till födelsedagspartyt och deltog men vid ett obevakat ögonblick så smet jag ut genom bakdörren och halvsprang till BKP. Dagens tjej på scenen Nedanför scenen så hade dansanta tjejerna paus och jag räknade dem. När det var dags för dem att uppträda igen så gick jag bort till tjejen som sålde girlanger och jag bad om att få köpa en girlang till var och en av tjejerna som dansade och även en girlang till tjejen som sjöng. Det skall vara rättvist. Varenda flicka fick en girlang som hon sedan kunde växla in till pengar 💰 Luke the Drifter 41 1 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 17, 2023 Favoritservitrisen far fram som en iller. Omöjlig att få på bild trots bra ljusförhållanden. 19 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 23 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Igår så passerade jag BKP på väg till ett födelsedagsparty som jag var inbjuden till. Jag noterade att det skulle bli en tjej som skulle uppträda på scenen och många tjejer som skulle dansa framför scenen. Hur skall man lösa det här? Jag knatade bort till födelsedagspartyt och deltog men vid ett obevakat ögonblick så smet jag ut genom bakdörren och halvsprang till BKP. Dagens tjej på scenen Nedanför scenen så hade dansanta tjejerna paus och jag räknade dem. När det var dags för dem att uppträda igen så gick jag bort till tjejen som sålde girlanger och jag bad om att få köpa en girlang till var och en av tjejerna som dansade och även en girlang till tjejen som sjöng. Det skall vara rättvist. Varenda flicka fick en girlang som hon sedan kunde växla in till pengar 💰 Luke the Drifter Nordens egen "Don Juan"!😏 3 timmar sedan, skrev rolba: Favoritservitrisen far fram som en iller. Omöjlig att få på bild trots bra ljusförhållanden. Fård du stånd då?😏 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 28 minuter sedan, skrev audirs2: Fård du stånd då?😏 Nä då får hon allt stanna till en stund först. 😇 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 20, 2023 Trådstartare Dela Inlagd December 20, 2023 On 2023-12-12 at 17:47, skrev Vaxet older version: Trevlig kväll fick jag 😍 med nya foton från dagens…..jobb eller ja……😊 eller hur. Nu snackar vi klass, alltid trevligt med korsett hoppas det modet kommer tillbaka och inte bara en massa byglar och string Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 Dagens tjej x 3 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd December 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 24, 2023 Brudarna på Cafe Opera tror jag! Kom hit skrek dom, jo tjena mitt betalkort duger säkert bra!🤣 18 5 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Don Went Inlagd December 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Jed Inlagd December 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 För ett år sedan på dagen, nere på Bangla road Juldagen( eller natten snarare) 30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd December 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 26, 2023 En gång i tiden så vistades jag i en risby några mil utanför Khon Kaen. Jag tog mig ofta till morgonmarknaden för att titta på folklivet och där i en av affärerna så jobbade det en söt och rar flicka. Dagens tjej som alltid hade ett leende på läpparna 💖 Luke the Drifter 31 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vantaa Inlagd December 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 28, 2023 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd December 29, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 29, 2023 (ändrad) Jag har postat så många på min kära så jag tror ni tröttnat. Nåväl, en mycket nära vän i Bangkok, Morten Lovechild (googla innan ni kommenterar namn) har en partner som är modell. Hon vill ha uppmärksamhet, så här en liten teaser och sedan får ni ta Er vidare . 📸 Watch this video on Facebook https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1323983244880622&id=100012822703715&mibextid=v7YzmG ▶️ Watch this reel https://www.facebook.com/reel/162748506765107?fs=e&s=TIeQ9V&mibextid=LvJtn9 Ändrades December 29, 2023 av Vaxet older version 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nerike Inlagd December 30, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 30, 2023 Dagens innan nyår får bli käringen och vår katt Freja 29 Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 1 Dela Inlagd Januari 1 20231231_182745.mp4 3 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 1 Dela Inlagd Januari 1 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: 20231231_182745.mp4 125.88 MB · 0 downloads Ska dom va med i Idol 2024?😜 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Januari 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 6 En påminnelse om att härda ut för att varmare och ljusare tider är inte långt borta. Och för att kolla om MPR fungerar...? 23 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Don Went Inlagd Januari 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 9 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Jed Inlagd Januari 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 9 Elakheterna kom från Thailand på grund av min frånvaro (jag fick lov att vara hemma över jul nyår i år på grund av flera möten) så här såg det ut på OTOP förra veckan fick jag information om. 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Januari 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 9 (ändrad) Detta är ett av mina favoritfoton som jag har tagit med min gamla mobil. De är så väldigt fina i dessa klänningar som de bär till kinesiska nyåret. Och snart är det dags igen, 10 februari. Ändrades Januari 9 av Lucky 23 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 9 Dagens panelhönor. 20 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd Januari 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 9 (ändrad) Nu bär det av mot Suvarnabhumi om några timmar. Tillbaka till gymnasiet och farsan får klara skivan själv några månader igen . Tja, han ska nog klara sig till påsklovet, finns oftast någon i pyjamas runt omkring. 🤭🙏 å det är en liten tröst. Dotter på besök Kamrat på beachen när dotter åker till svedala ett tag. 🤩 Dotter innan jul 2023. Ändrades Januari 9 av Vaxet older version 30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu