rolba Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 6 timmar sedan, skrev apknug: Tack @rolba vi har saknat din dagliga aktuella brud bilder från Thailand.! Trodde att du tacklat av där... Keep up the good work! Kör ihop sig ibland med biljardspel och öldrickande så man hinner inte fota jämt. Å sen är det ju det här med batteriet. Fråga @Luke the Drifter, han har koll. 😇 2 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 10 timmar sedan, skrev rolba: Kör ihop sig ibland med biljardspel och öldrickande så man hinner inte fota jämt. Å sen är det ju det här med batteriet. Fråga @Luke the Drifter, han har koll. 😇 Det är ju det han inte har..... 8 Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd November 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 25, 2023 14 timmar sedan, skrev rolba: Kör ihop sig ibland med biljardspel och öldrickande så man hinner inte fota jämt. Å sen är det ju det här med batteriet. Fråga @Luke the Drifter, han har koll. 😇 Tack så hemskt mycket för påminnelsen @rolba ! Nu skall det laddas fullt så jag hoppas att det är någon kamera som pallar med även efter mörkrets inbrott 😇 Luke the Drifter 12 15 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd November 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 25, 2023 För att inte komma för långt från ämnet så känner jag mig tvungen att lägga in en bild på dagens tjej. 31 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 Henne får du ge lite kalorier 3 10 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 29, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 29, 2023 Gårdagens servitris. Vi var tre ölhävare runt bordet så hon slog sig ner hos oss för att hålla koll så ingen av oss gick torr. Hoppsan, hon fick visst en drink åxå. 25 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 29, 2023 Dela Inlagd November 29, 2023 11 timmar sedan, skrev rolba: Gårdagens servitris. Vi var tre ölhävare runt bordet så hon slog sig ner hos oss för att hålla koll så ingen av oss gick torr. Hoppsan, hon fick visst en drink åxå. Och så klagar thailändska kvinnor på att männen super!😜 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd November 30, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 30, 2023 Mitt bidrag till tråden är den rara sångerskan som uppträder på BKP ikväll. Nu råkar jag ha speciella privilegier och en av dem dem är att jag har lov att gå backstage och träffa artisterna och passade på att ta en bild på sångerskan. Luke the Drifter 44 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 30, 2023 Dela Inlagd November 30, 2023 4 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Mitt bidrag till tråden är den rara sångerskan som uppträder på BKP ikväll. Nu råkar jag ha speciella privilegier och en av dem dem är att jag har lov att gå backstage och träffa artisterna och passade på att ta en bild på sångerskan. Luke the Drifter Snart e du fan med i kören åxå!👍 8 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 On 2023-11-24 at 08:41, skrev audirs2: Fina airbags!😜 Ja, där är man bortskämd 🙂 4 3 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 Flirtig bordsgranne. Taskigt motljus 23 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Flirtig bordsgranne. Taskigt motljus Du har nog fått det om bakfoten hon verkar mest ha solen i ögat 🤣 Enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 10 minuter sedan, skrev Enis: Du har nog fått det om bakfoten hon verkar mest ha solen i ögat 🤣 Enis Tror han tänker på ett annat öga jag! 😆 1 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 50 minuter sedan, skrev apknug: Haha det var jävligt bra dag tycker jag! Men hon måste iof vara jäkligt skelögd för att kolla på det..... Hur ser hen ut själv då? 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 (ändrad) Nu har du chansen kungen 😁 Ändrades December 3, 2023 av Kenneth4618 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 (ändrad) Blev i fel tråd Ändrades December 3, 2023 av Kenneth4618 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 15 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Skåne (Sörlandet) just nu 😉 Var är brudarna? Enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 Precis nyss, skrev Enis: Var är brudarna? Enis Under snön 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Under snön Har du anlänt Gävle än efter att åkt tåg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd December 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 4, 2023 Jag letade efter en speciell bild men lyckades jäklar inte hitta den. Istället så hittade jag några bilder från ett födelsedagsparty och här har vi tjejen som fyller år. Dagens tjej, den 23:e februari 2007 Luke the Drifter 30 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd December 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 4, 2023 (ändrad) Tid för hemmamatch, för alltid hoppas jag denna gång. Trevlig kväll. Ändrades December 4, 2023 av Vaxet older version 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd December 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 5, 2023 Äkta glädje för henne! Hon jobbar hårt och har nu fått ledigt! 11 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 7, 2023 Dela Inlagd December 7, 2023 On 2023-12-05 at 22:07, skrev audirs2: Äkta glädje för henne! Hon jobbar hårt och har nu fått ledigt! Bangkok rotii lady. 2 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 7, 2023 Dela Inlagd December 7, 2023 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev apknug: Du jobbar också hårt! Säg till chefen så får du åka till Thailand...... "Fård knappt gå till Tigern!😪 Ändrades December 7, 2023 av audirs2 dyskexi! 5 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2023 Dela Inlagd December 8, 2023 14 timmar sedan, skrev audirs2: "Fård knappt gå till Tigern!😪 Jodå det får du men inte utan frugan :-) 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu