Lucky Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Hooters Pattaya 2017. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Galoppbanan Happy Valley i Hong Kong år 2008. Den mäktigaste tävlingsarenan för hästsport som jag har besökt, hittills. Även för den som ointresserad av hästsport så är Happy Valley värt ett besök. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 48 minuter sedan, skrev Lucky: Galoppbanan Happy Valley i Hong Kong år 2008. Den mäktigaste tävlingsarenan för hästsport som jag har besökt, hittills. Även för den som ointresserad av hästsport så är Happy Valley värt ett besök. Jag har aldrig varit där, men då jag jobbade på ATG så fick jag höra en del saker. #1, ett lopp på HV omsätter mer. än ATG gör på ett år. (1990) #2, jag var i USA och skulle utveckla nytt system för banspel, men vi fick försenad projektstart pga några utvecklare som var och jobbade på HV, fick i princip inte komma tillbaks till USA förens HV tyckte dom var klara där, dom fick typ ett erbjudande dom inte kunde tacka nej till, 2 månader senare dök dom upp i San Diego, en aning lättade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Min favoritbana i världen är utan tvekan The Red Mile i Lexington, Kentucky. Jag mår obeskrivligt bra där. Eftersom tråden heter Dagens Tjej så får Fia illustrera det hela. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 On 2023-03-03 at 14:56, skrev lasseiudon: År det ingen som ser några snygga tjejer? Dom som visats ovan är helt ointressanta. ehhh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Blir en bild på den fula ankungen idag igen. 22 år så hon hinner nog växa till sig. Scrolla förbi om hon inte duger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 min matbespisningstant ikväll enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 (ändrad) Några av kvällens alla tjejer. Vi är 7 killar och ca 30 tjejer 🙂 Ändrades Mars 4, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 audir2 var är du? Hon är här nu 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: audir2 var är du? Hon är här nu 🙂 Fan, skulle inte tagit den ölen nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 Idag grattar jag min älskling på sin födelsedag 🥰 20230304_194807.mp4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Idag grattar jag min älskling på sin födelsedag 🥰 20230304_194807.mp4 85.85 MB · 0 downloads Grattis till henne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Några av eftermiddagens ölkrängare. Sorry missade några. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Några av eftermiddagens ölkrängare. Sorry missade några. Tog batteriet slut? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 11 minuter sedan, skrev Esspe: Tog batteriet slut? Nä, men det är fortfarande tidig kväller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: Nä, men det är fortfarande tidig kväller. Batterierna kan väl ta slut vilken tid som helst på dagen? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 1 timme sedan, skrev Esspe: Batterierna kan väl ta slut vilken tid som helst på dagen? Behovet infann sig inte idag. Blev tekniska problem utom min kontroll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Överraskade frugan på internationella kvinnodagen med blomster och lite gott till en mugg te.. Underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Agoda. Är dem goa eller 🤔 Bokade tex ett hotell som jag inte bott på tidigare på soi Nana i Bangkok senast jag var där. Hade jag istället bokat rummet direkt via hotellet skulle det blivit pengar över till vad motsvarande två bärs på Nana Plaza kostar. Det hände iof sig vid ett flertal tillfällen under resan. Eller, kanske inte att det skiljde just två bärs på Nana Plaza i pris, men att det var dyrare på Agoda. Här ett par bilder från hotellrummet på soi Nana som jag var riktigt nöjd med 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 9, 2023 Dela Inlagd Mars 9, 2023 13 timmar sedan, skrev edvardpop: Agoda. Är dem goa eller 🤔 Bokade tex ett hotell som jag inte bott på tidigare på soi Nana i Bangkok senast jag var där. Hade jag istället bokat rummet direkt via hotellet skulle det blivit pengar över till vad motsvarande två bärs på Nana Plaza kostar. Det hände iof sig vid ett flertal tillfällen under resan. Eller, kanske inte att det skiljde just två bärs på Nana Plaza i pris, men att det var dyrare på Agoda. Här ett par bilder från hotellrummet på soi Nana som jag var riktigt nöjd med 🙂 Verkar vara fint rum Jag brukar kolla Trivago när jag rör på mig, speciellt nya länder/städer. Bra måttstock mellan olika sajter på ett och samma ställe. Sen brukar jag alltid kolla hotellets egna erbjudanden. Kan skilja ordentligt i prisnivåerna. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 14, 2023 Dela Inlagd Mars 14, 2023 En trevlig tjej från Nana Plaza BKK, på snabbvisit på mitt rum! 😍 Fick beskära bilden då det sitter en ful och naken gammal gubbe sidan om! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan Peter Hultgren Inlagd Mars 16, 2023 Dela Inlagd Mars 16, 2023 Frugan på golfbanan, sorry dålig bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 16, 2023 Dela Inlagd Mars 16, 2023 7 timmar sedan, skrev Jan Peter Hultgren: Frugan på golfbanan, sorry dålig bild Du får be frun åka spela golf på Ayutthaya Golf Club http://www.aygolfclub.com/2011/index.php Det är en rolig bana säger bror min och kompisar som varit dit och spelat. Som sakt jag är en sjuk man, bilder hur det såg ut innan golbanan uppstod bild från vårat hus Den runda "bollen" trädet är det enda dom sparat och finns kvar. Bild från ett annan håll Från ett annat håll med Huset med en liten utbyggnad på höger sida av huset är vårat Sen golfbanan Ett av dom röda taken är vårat hus bakom träden (byggt om till 2 vånings hus) Klubbhuset Lite vatten hinder Samt den ofrivilliga golfaren Nu tillbaka i tråden igen, då dagen tjej Mvh.Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu