audirs2 Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 5 minuter sedan, skrev rolba: Längd eller grovlek? Vinkeln i grader! Gånger PII! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 15 minuter sedan, skrev Boa52: Inget skål än sökte bara ditt Nick och en fråga finns nu på bilinläggen Året har knappt börjat men jag tror att vi redan nu har en vinnare i årets Clion, grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 Nu har den spårat ur igen, tråden alltså. Tagen ifrån OTOP på Nyårsdagen . (Varför lägger sig vissa bilder på tvären när man skall lägga in dom ? ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 47 minuter sedan, skrev Jed: (Varför lägger sig vissa bilder på tvären när man skall lägga in dom ? ) enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 10 timmar sedan, skrev Fredman: Stämmer det gamla talesättet ”stora fötter, stor k*k? Små fötter liten k*k?” Ja själv har jag 44, rätt lagom faktiskt. Hade en kollega som hävdade att det var bra med lite k*k, för den passar till alla! Jag vet inte, jag har aldrig måttat mot någon annan, min kan vara lite temperaturkänslig dessutom... 44:orna fick stanna på mellanstadiet. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 Dagens tjej får bli från Yaowarat i Bangkok under kinesiska nyåret! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 pia hälsar på sina nyaste tvillingkusiner inga konstiga tankar nu Pia, vänta några år till enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 Dagen´s och kanske framtidens nya musik-talang från Thailand! "Chiquita" endast 13 år men med en fantastisk röst och känsla! 😃 Hon är med i YGs senaste Kpop grupp "Babymonster", som snart har premiär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 22 timmar sedan, skrev audirs2: Jag e rätt nöjd med mina 12 mm! Trodde du hade mindre 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 29, 2023 Dela Inlagd Januari 29, 2023 En tempelbesökare under kinesiska nyåret! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 30, 2023 Dela Inlagd Januari 30, 2023 Den här gången så fick jag sällskap då jag åt middag och det var två rara tjejer. Dagens tjejer, det är grejer Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 30, 2023 Dela Inlagd Januari 30, 2023 3 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Den här gången så fick jag sällskap då jag åt middag och det var två rara tjejer. Dagens tjejer, det är grejer Luke the Drifter Woow, batteri bra, uggggh! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 Dagens tjej och vovve “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 9, 2023 Dela Inlagd Februari 9, 2023 (ändrad) Här hade jag precis kört över en träbro i västra Vang Vieng när denna tjej dök upp. Eftersom jag är svag för damer med paraply vilket inte är en helt ovanlig syn i staden och dessutom gillar färgkombinationen stannade jag moppen framför henne och frågade om det gick bra att knäppa nån bild. Det gick bra. När jag var klar sade jag nöjt "Kaup jay!(tack mycket) till henne på laoitiska medans hon tackade på engelska. Trevligt 🙂 Ändrades Februari 9, 2023 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 Tjaa blev inte bättre foto än detta...🤗 Men visst är det snyggt med svarta stolar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 (ändrad) 42 minuter sedan, skrev Naam jai: Tjaa blev inte bättre foto än detta...🤗 Men visst är det snyggt med svarta stolar? Jag hade förväntat mig kontaktuppgifter till firman som säljer dessa stolar. Var är möbelsnickaren som kan detta med stolar @M33 Ändrades Februari 12, 2023 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 Hon äger 2 barer i Khao Lak, jobbar varje kväll dessutom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 1 timme sedan, skrev Naam jai: Tjaa blev inte bättre foto än detta...🤗 Men visst är det snyggt med svarta stolar? Visst, men jag tycker att färgen är ganska oväsentlig. Uppskattar däremot en fast och väl formad sits. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 1 timme sedan, skrev Alarik: Visst, men jag tycker att färgen är ganska oväsentlig. Uppskattar däremot en fast och väl formad sits. Tycker menyn är lite otydlig! Pizza eller? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 4 timmar sedan, skrev audirs2: Tycker menyn är lite otydlig! Pizza eller? Tycker mig skymta en rumpstek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 11 timmar sedan, skrev Naam jai: Tjaa blev inte bättre foto än detta...🤗 Men visst är det snyggt med svarta stolar? Kassörskan blev lite suddig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 15, 2023 Dela Inlagd Februari 15, 2023 Kvällens ölpåfyllerskor. Vet var de ska parkera. Blir nog bra det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 15, 2023 Dela Inlagd Februari 15, 2023 4 timmar sedan, skrev rolba: Kvällens ölpåfyllerskor. Vet var de ska parkera. Blir nog bra det här. Audi sjunger:vad har du under blusen Rut,,,,,,,,,,la la la,,,,,!🥰 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 15, 2023 Dela Inlagd Februari 15, 2023 1 timme sedan, skrev audirs2: Audi sjunger:vad har du under blusen Rut,,,,,,,,,,la la la,,,,,!🥰 Hon närmast körde utan BH härom dagen. Ingen vacker syn. Men de verkar vara äkta i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 15, 2023 Dela Inlagd Februari 15, 2023 4 timmar sedan, skrev rolba: Hon närmast körde utan BH härom dagen. Ingen vacker syn. Men de verkar vara äkta i alla fall. Man måste respektera och uppskatta folk som visar lite god vilja. Pluspoäng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu