Soengsang Inlagd December 23, 2022 Dela Inlagd December 23, 2022 Dotra på skolresa ett par dagar, idag på flottbas. Får bla se Thailands hangarfartyg utan flygplan🤣 Sa till henne att ha flytväst när ombord de grå båtarna. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 23, 2022 Dela Inlagd December 23, 2022 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagens tjej är barnbarnet som fyller 13 år Va fan!!! Hon glömmer visa mooobiiilen på bild nummer 2!!🤓 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 23, 2022 Dela Inlagd December 23, 2022 Det är nått speciellt med spanska språket! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 Thailand är inte bara solsken som vi alla vet. Men den här tjejen på Lamai Koh Samui var lika glad för det... Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 25, 2022 Dela Inlagd December 25, 2022 (ändrad) Nikki har varit med här förut, men det är jul, och julkulor det har Nikki banne mig! Bilden tagen på Hooters i Pattaya något eller några år före pandemin. Ändrades December 25, 2022 av Lucky Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 Den här bilden är så mycket Thailand för mig. En vacker kvinna, i en fin klänning på en motobike. (Ej min bild) Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 11 minuter sedan, skrev Lucky: Den här bilden är så mycket Thailand för mig. En vacker kvinna, i en fin klänning på en motobike. (Ej min bild) Kvinnor är Guds gåva till oss män! Synda att alla inte uppskattar dom bara! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 Mor och dotter enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 (ändrad) 17 minuter sedan, skrev audirs2: Kvinnor är Guds gåva till oss män! Synda att alla inte uppskattar dom bara! Synd att alla vackra thai tjejer döljer sina ansikten i masker nu dessutom.... Ändrades December 26, 2022 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 (ändrad) Direktrapport i från Juldagsfirandet i Patong, vad som hände sedan vete fan, nån drog ner rullgardin 😉 Ändrades December 26, 2022 av Jed Glömde texten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 17 minuter sedan, skrev Tallviking: Synd att alla vackra thai tjejer döljer sina ansikten i masker nu dessutom.... Dra inte alla under samma kam. 🤪 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 1 timme sedan, skrev Amigo: Dra inte alla under samma kam. 🤪 Borste heter det väl? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 1 timme sedan, skrev Amigo: Dra inte alla under samma kam. 🤪 Nu får du kamma dig ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 3 timmar sedan, skrev Enis: Mor och dotter enis Finns en viss likhet här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 OK, lite julfoton från Phuket med omgivning och Vaxet older version med sin Private version God fortsättning ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 Någon som minns det här yrvädret? Helt omöjlig att få på bild. Jobbar på Paradise Bar denna säsong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 En kompis! 😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 Vandrade gatan fram i Thonburiområdet i Bangkok tidigare idag och passerade tjejen här under men det gick ju inte så jag vände om och stegade fram till henne. Hon såg först lite frågande ut, men lät mig sedan ta några bilder. Plötsligt började hon otåligt vifta på armarna åt något bakom mig. För egen del var allt fokus på henne och jag ville ha en bild till. Väl klar försvann hon snabbt och satt sig bak på en moppe som stod och väntade. Jag varken såg eller tänkte på om den kördes av en mctaxichaffis eller en privatperson, kanske hennes pojkvän 🤔😉 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 27, 2022 Dela Inlagd December 27, 2022 Vilken blick! Tjejen på bilden marknadsförde Chang på fat i Khao Lak för några år sedan. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Ny dag, ny tjej. Även den här bilden har några år på nacken, men snart så får ni nya och färska förhoppningsvis. Bilden från Bang Niang Market i Khao Lak. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 30, 2022 Dela Inlagd December 30, 2022 Samma dag, samma marknad. Ja, jag gillar bilder på "vanligt folk" i vardagen. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 Var på Samyan Mitrtown igår kväll och fotade konsert. Den här tjejen heter Earth Patravee. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 Dotra tyckte det var kallt inne, då blev det ett stenbord 🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 (ändrad) En tjej som jobbar på Wang Lang Market i Bangkok Ändrades Januari 2, 2023 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 Hon kallade sig Bea och var förmodligen gammal klasskamrat med Astrid Lindgren för hon var gammal som (ra)gatan. Lamai, Koh Samui anno 2013. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu