edvardpop Inlagd April 20, 2022 Dela Inlagd April 20, 2022 Bangkok, Sukhumvit. Flickan och hunden. Kom att tänka på Yrla i Ebba och Didrik nu bara för det. Hade inte hon en hund 🤔 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 Städerskorna på mitt hotell hade visst fått nya arbetskläder igår 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 I går hade jag poolen för mig själv. Lite mer ös idag 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 28, 2022 Dela Inlagd April 28, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 29, 2022 Dela Inlagd April 29, 2022 Från Kungsträdgården i Stockholm igår. Hon kom visst från Koh Samui. Chaweng närmare bestämt. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 30, 2022 Dela Inlagd April 30, 2022 Får bli Jittra på Arlanda “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 30, 2022 Dela Inlagd April 30, 2022 28 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Får bli Jittra på Arlanda Det är är stöddigare resesällskap än den som L64 släpar runt på.🤣🤣🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 30, 2022 Dela Inlagd April 30, 2022 7 timmar sedan, skrev rolba: Det är är stöddigare resesällskap än den som L64 släpar runt på.🤣🤣🤣🤣 Blir knepigt att mula in den i cockpit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 30, 2022 Dela Inlagd April 30, 2022 On 2022-04-02 at 14:11, skrev Enis: enis Lätt bäst jag sett på mkt länge ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 Borde kanske varit i dagens grabb… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 Då var de framme “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 Tillfällig matförsäljare i Örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 6, 2022 Dela Inlagd Maj 6, 2022 Vem är snyggast? Finland eller Estland? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Look who's back. Yrvädret på McFly's. Undrar om jag någonsin kan fota henne stillastående? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 (ändrad) 4000 baht Rubriken till denna bild från Bangla road i Patong skulle egentligen varit "Knullsugen". Detsamma som den fick på Fb, men eftersom det nog lätt kunnat misstolkas samt att detta är ett familjevänligt forum ändrade jag mig... Äsch... blev nog inte bättre nu... snarare tvärtom, men vi kan väl säga att den syftar på vad färgläggningen av damens hår(även om den inte gör det) gick på. Jag har i alla fall hört att det kan kosta så mycket att färga håret i Thailand. Ja, tom mer 😉 Ändrades Maj 7, 2022 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 2 timmar sedan, skrev edvardpop: 4000 baht Rubriken till denna bild från Bangla road i Patong skulle egentligen varit "Knullsugen". Detsamma som den fick på Fb, men eftersom det nog lätt kunnat misstolkas samt att detta är ett familjevänligt forum ändrade jag mig... Äsch... blev nog inte bättre nu... snarare tvärtom, men vi kan väl säga att den syftar på vad färgläggningen av damens hår(även om den inte gör det) gick på. Jag har i alla fall hört att det kan kosta så mycket att färga håret i Thailand. Ja, tom mer 😉 Hade du syftat på något annat hade jag sagt, Max 1000 och ett haksprut. Men nu var det ju färgning av hår. Vem fan kan något om det… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 2 minuter sedan, skrev M33: Hade du syftat på något annat hade jag sagt, Max 1000 och ett haksprut. Men nu var det ju färgning av hår. Vem fan kan något om det… Ja men 4000 ... mitt hår har ändrat färg ändå dom sista 5 åren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Burrabus färgar sitt hår gratis och till stygga flickor tar jag bara spottstyver 😔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Precis nyss, skrev burrabus: Burrabus färgar sitt hår gratis och till stygga flickor tar jag bara spottstyver 😔 Folk som pratar om sig själv i 3:e person bör betala överpris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 On 2022-03-06 at 13:28, skrev rolba: Nong uppiffad i långklänning när chefen bjuder på bröllopsfest. Andra par utvändigt med det gnägget! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 21 minuter sedan, skrev M33: Hade du syftat på något annat hade jag sagt, Max 1000 och ett haksprut. Men nu var det ju färgning av hår. Vem fan kan något om det… Ursäkta min gode herre.Är ditt riktiga namn Rocco Siffredi måhända?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 3 minuter sedan, skrev B747: Ursäkta min gode herre.Är ditt riktiga namn Rocco Siffredi måhända?? Nä, Tallviking Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 1 minut sedan, skrev M33: Nä, Tallviking 🤣🤣🤣Fan oxå.Det borde jag ha begripit......Ber om ursäkt.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 15 minuter sedan, skrev hamnoi: Andra par utvändigt med det gnägget! den du missade på v75 gissar jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 44 minuter sedan, skrev M33: Folk som pratar om sig själv i 3:e person bör betala överpris. De som inte begriper skämt borde ge fan i att trycka på tangenterna trevlig kväll herr besserwisser 😂😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu