Bäst i test Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Sambon och modern. Men det är långt till vintern va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Sambon och modern. Men det är långt till vintern va? Skaren höll inte för modern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Gillar hennes mobiltelefon-skydd !! För att inte tala om vad mobiltelefonskyddet gillade. Lite avis, faktiskt. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Min blivande fru Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Vilket kap! Bedårande. Grattis Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Skaren höll inte för modern eller så står damen på pallen nä hon är nog reslig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Min blivande fru Oj ! vilken pärla ! GRATTIS ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Min blivande fru Forden! Lycka till! Hoppas det funkar för dig! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Här har jag också en blivande hustru. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäst i test Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 eller så står damen på pallen nä hon är nog reslig Nää, morsan står på knäna. Syns knappt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Var i Bangkok igår igen och hälsade på en "kompis"! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Var i Bangkok igår igen och hälsade på en "kompis"! Lovelos Du å dina kommpisar :ahh: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Du å dina kommpisar :ahh: CLion är du tankeläsare "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Var i Bangkok igår igen och hälsade på en "kompis"! Lovelos Hoppsan! Trevliga vänner du har!! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 jag självcensurerar min egen kommentar. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Min blivande fru hahaha!! jag var med när det sa "klick* !! :-D mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Var i Bangkok igår igen och hälsade på en "kompis"! Lovelos Hehehe...blir det inte trist när alla "polare" är en kopia av den föregående? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Min blivande fru Inte rädd för solen... det gillar jag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Hehehe...blir det inte trist när alla "polare" är en kopia av den föregående? Så sant så sant måste va problematiskt å välja rätt kort i kortleken :rotfl: lev gott Lovelos När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Hehehe...blir det inte trist när alla "polare" är en kopia av den föregående? Jepp ho e änna lik den första eller e de den första nä nu får ja änna ta en treo När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 hahaha!! jag var med när det sa "klick* !! :-D Det var du kompis å roligt hade vi men det kommer du väl inte ihåg??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Inte rädd för solen... det gillar jag Hon är för väldans skönt brun kan jag säga, i like mak mak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 jag ser heller detta tillhör Nightlife, men den är mitt perspektiv.. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Min nya fru sedan tre veckor tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Min frus 7-åriga dotter, i samband med pre-school-avslutningen i februari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu