Herkules Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 Glass är gott idag igen. Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 1, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2022 (ändrad) Dagens tjej får bli frugan, selfie bilden har hon tagit idag. Där hon har en tvättdag, osminkad fast jag har skickat ner nytt smink, till henne via en kompis som åkte ner den 20 jan. har en kompis som har en parfymbutik, och där har jag tur och får gratis YSL, Kelvin K mm. Men det spelar ingen roll jag tycker om henne i alla fall Ändrades Februari 1, 2022 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 1, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2022 13 minuter sedan, skrev Enis: enis Vad har hänt Enis Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 2 minuter sedan, skrev Nerike: Vad har hänt Enis Det är enis fru som det hänt något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 7 minuter sedan, skrev Nerike: Vad har hänt Enis Tro han skrev att hon var inne för en alvarlig sjukdom! Hoppas det löser sig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 11 minuter sedan, skrev Nerike: Vad har hänt Enis 8 minuter sedan, skrev born41: Det är enis fru som det hänt något. 4 minuter sedan, skrev audirs2: Tro han skrev att hon var inne för en alvarlig sjukdom! Hoppas det löser sig! Cancer operation enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 Black out bar på Soi Nana för ett par timmar sedan. Jag var tvungen att gå fram och fråga om jag fick ta några bilder. Hon såg så avslappnad och självsäker ut. Lägger in ytterligare en bild i bonus från samma ställe... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 12 minuter sedan, skrev edvardpop: Black out bar på Soi Nana för ett par timmar sedan. Jag var tvungen att gå fram och fråga om jag fick ta några bilder. Hon såg så avslappnad och självsäker ut. Lägger in ytterligare en bild i bonus från samma ställe... Fin bild! Gör detta på en svensk tjej och det blir minst 5 års fängelse + 870000.- i skadestånd! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 Dagens tjej är ju alltid samma för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 On 2022-02-01 at 14:56, skrev edvardpop: Black out bar på Soi Nana för ett par timmar sedan. Jag var tvungen att gå fram och fråga om jag fick ta några bilder. Hon såg så avslappnad och självsäker ut. Lägger in ytterligare en bild i bonus från samma ställe... Fin bild! Soi Nana, vad är det för kvarter? Tillhör det Plaza eller ligger det i en annan stadsdel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 Precis nyss, skrev Risifrutti: Fin bild! Soi Nana, vad är det för kvarter? Tillhör det Plaza eller ligger det i en annan stadsdel? Soi 4. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 Precis nyss, skrev frogfish: Soi 4. Såg något program om just Soi nana som inte var soi 4. Då borde jag känt igen mig😀Såg rätt kul ut.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev Risifrutti: Såg något program om just Soi nana som inte var soi 4. Då borde jag känt igen mig😀Såg rätt kul ut.. Finns en soi Nana i China Town. Om programmet hette Midnight Asia eller något liknande var det därifrån. Ändrades Februari 4, 2022 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 13 minuter sedan, skrev Risifrutti: Såg något program om just Soi nana som inte var soi 4. Då borde jag känt igen mig😀Såg rätt kul ut.. Det är möjligt att jag lärt mig fel, då får jag lära om👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 4 minuter sedan, skrev M33: Finns en soi Nana i China Town. Om programmet hette Midnight Asia eller något liknande var det därifrån. Tack! Kände igen namnet så klart , men inte kvarteren. Yep, såg det på Netflix/HBO och handlade generellt om nattlivet i Bkk och övriga storstäder i asien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 8 minuter sedan, skrev frogfish: Det är möjligt att jag lärt mig fel, då får jag lära om👍 Blev själv lurad, men det här är tydligen något nytt kvarter med samma namn. @M33har svaret i tråden. massa barer, men kanske inte så många kromade stänger i mitten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 (ändrad) Niki fortfarande bara 5år sitter vid någon "vattenpöl" i något tempel i Bangkok Vänligen Smile1 Ändrades Februari 6, 2022 av S m i l e 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev S m i l e 1: Niki fortfarande bara 5år sitter vid någon "vattenpöl" i något tempel i Bangkok Sådan "vattenpöl" skulle jag kunna tänka mig att bygga hemma hos mej I Thailand, så småningom ! Vänligen Smile1 Ändrades Februari 6, 2022 av S m i l e 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 5 timmar sedan, skrev Nicholas: Är det en skärmdump av ett foto? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 On 2021-11-12 at 16:37, skrev Abercrombie: Mamasan Mam från (ö)kända Windmill. Det stället har jag hört talas om(av en kompis) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 3 timmar sedan, skrev Mankan: Är det en skärmdump av ett foto? Gissar Google Street view... alla kollar vi på olika saker... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu