LTD Inlagd December 26, 2021 Dela Inlagd December 26, 2021 (ändrad) Varje dags tjej här Ändrades December 26, 2021 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 26, 2021 Dela Inlagd December 26, 2021 Bättre än att titta på tv 👍😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 För ett par veckor sedan var jag i Bangkok och kollade tempel. Satan vad jag kollade tempel! Detta hette Wat...nånting 🤔 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 @edvardpopWat A Beauty? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd December 29, 2021 Dela Inlagd December 29, 2021 Frugan äter Julbord på Aqvavit i Jomtien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd December 29, 2021 Dela Inlagd December 29, 2021 Även kaninerna julfina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 30, 2021 Dela Inlagd December 30, 2021 Nakak anamai. Det ska tydligen vara det thailändska ordet för face mask enligt en i personalen här. Märkligt nog var det först idag jag tog reda på det. Ibland blir man nyfiken på hur de kvinnliga receptionisterna ser ut bakom munskydden. Särskilt en av tjejerna som jobbar på det hotell jag för tillfället befinner mig på. Men vet man inte hur nån ser ut och är väldigt intresserad av att ta reda på det kan man ju alltid be om att få ta en bild eller fler. Jag hade på känn att hon skulle va snygg och var väl inte helt fel ute där 😉 Det bekräftades än mer efter att hon addat mig på Facebook för att kunna se bilderna jag tagit. Via fb kom det även till min kännedom att hon nog var i yngsta laget, knappt 20 om ens det. Föredrar visserligen yngre tjejer i motsats till gamla kärringar i min egen ålder men nån måtta får det vara. Dessutom hade nog inte New Castle uppskattat att en ev relation inletts. New Castle? Ja, hennes pojkvän alltså... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 (ändrad) Nyårsaftonens tjejer och här målas det tamme fan inte över några ansikten 🙂 Ändrades Januari 3, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Nyårsaftonens tjejer och här målas det tamme fan inte över några ansikten 🙂 Snyggt fångad med en i spegeln. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 Tung start idag. Tur man kan öppna ölkylen utan hjälp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 (ändrad) 33 minuter sedan, skrev FF: Snyggt fångad med en i spegeln. FF Tror hon står framför spegeln om jag inte minns helt fel 😀 Ändrades Januari 3, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Januari 4, 2022 Dela Inlagd Januari 4, 2022 Dagens tjej i våran pool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 4, 2022 Dela Inlagd Januari 4, 2022 En kissnödig flicka... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 Dagens gullungar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 3 minuter sedan, skrev audirs2: Dagens gullungar! Kan tillägga att dottern har fått jobb i Värtan på en thai, sitter i kassan! Bättre än inget alls! Vadå gå i skolan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 ⁷ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Luke the Drifter anordnade kompismöte på Hilton Toppfloor Hua Hin 👍🏽🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Är det Pong som har lånat ut slipsen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 8 minuter sedan, skrev Fantomen: Är det Pong som har lånat ut slipsen? Ja, det kan nog stämma. Ingen slips runt halsen på Pong längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 6 timmar sedan, skrev Vantaa: Luke the Drifter anordnade kompismöte på Hilton Toppfloor Hua Hin 👍🏽🥰 Styrelseordförande Luken! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 14 timmar sedan, skrev Vantaa: Luke the Drifter anordnade kompismöte på Hilton Toppfloor Hua Hin 👍🏽🥰 Tack för bilderna @Vantaa Det blev en spontanträff och jag hade räknat med att vi skulle bli en handfull närmast sörjande men det blev ett glatt gäng på ungefär femton personer Dagens tjej var det! Bilden knäppte jag inte idag men då var det dagens tjejer! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Nykomling i Rawai. Nio dagar har hon tydligen varit här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 11, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 11, 2022 Denna bild är tagen inne i Welcome Jomtien Beach Hotel, och precis innan hon vet att jag har checkat in där. Hon hoppa som en barnunge när polaren skvallra om att jag hade checkat, och sedan dess måste vi ta en eller två nätter vid varje resa där, fast vi har boende i Jomtien. Men som sagt jag älskar stället, och har skrivit om hotellet i denna tråd ( tror det var i denna tråd hmm inte säker) Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 On 2022-01-07 at 18:47, skrev rolba: Nykomling i Rawai. Nio dagar har hon tydligen varit här. Fin tjej, men misstänker en viss erfarenhet från andra turistorter😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu