Enis Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 6 timmar sedan, skrev LTD: Gick igenom lite bilder från husbygget och ser att tjejen e med på ett hörn Inte hade jag koll på att Pia varit och hälsat på 🤣 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 1, 2021 Dela Inlagd November 1, 2021 Visste att frugan hade nått sidoprassel, nu vet jag med vem! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2021 Dela Inlagd November 4, 2021 Tre små gummor skulle gå en gång på marknaden uti Bangkok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 5, 2021 Dela Inlagd November 5, 2021 (ändrad) Ikväll är det ingen som fyller år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Får skaffa mig en ny fru!🤣 Ändrades November 5, 2021 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 13 timmar sedan, skrev audirs2: Ikväll är det ingen som fyller år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Får skaffa mig en ny fru!🤣 Vem är din nya fru? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 Kvällens träningspartner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 Från swimmingpoolen 😄👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 Fick ytterligare en bordsdam. Och ett par kalla förståss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 Då var det födelsedags fest igen på Amazing Thai!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 7, 2021 Dela Inlagd November 7, 2021 Hon ville ha en halvtimme med mig, det gillade inte frugan!😄 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2021 Dela Inlagd November 7, 2021 7 minuter sedan, skrev audirs2: Hon ville ha en halvtimme med mig, det gillade inte frugan!😄 Gör som Magnus Uggla 4 sekunder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 7, 2021 Dela Inlagd November 7, 2021 Precis nyss, skrev rolba: Gör som Magnus Uggla 4 sekunder Tänkte percis samma, ens 10 min. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd November 7, 2021 Dela Inlagd November 7, 2021 15 timmar sedan, skrev audirs2: Då var det födelsedags fest igen på Amazing Thai!🤣 Måste vara psykiskt påfrestande för en tandläkare att se så många med fina tänder, o tänka på hur lite inkomst dom genererar för honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2021 Dela Inlagd November 7, 2021 1 minut sedan, skrev born41: Måste vara psykiskt påfrestande för en tandläkare att se så många med fina tänder, o tänka på hur lite inkomst dom genererar för honom. Han har väl redan fått in sina stålar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 7, 2021 Dela Inlagd November 7, 2021 43 minuter sedan, skrev rolba: Gör som Magnus Uggla 4 sekunder I den här åldern behöver man minst en halvtimme för att få igång startmotorn ens! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 9, 2021 Dela Inlagd November 9, 2021 On 2021-11-07 at 14:49, skrev audirs2: I den här åldern behöver man minst en halvtimme för att få igång startmotorn ens! Är det glödtändning som gäller? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 9, 2021 Dela Inlagd November 9, 2021 (ändrad) On 2021-11-07 at 14:49, skrev audirs2: I den här åldern behöver man minst en halvtimme för att få igång startmotorn ens! Tändkulemotor? Dunk dunk dunk Ändrades November 9, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 9, 2021 Dela Inlagd November 9, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 9, 2021 Dela Inlagd November 9, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: enis Den tjejen kommer det att gå bra för! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 9, 2021 Dela Inlagd November 9, 2021 12 minuter sedan, skrev audirs2: Den tjejen kommer det att gå bra för! Skumt med bilden tummen ?? 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 11, 2021 Dela Inlagd November 11, 2021 On 2021-11-09 at 21:59, skrev Dolemon: Skumt med bilden tummen ?? 5555 Är väl tösen själv som skickat till pappan. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 11, 2021 Dela Inlagd November 11, 2021 27 minuter sedan, skrev måne: Är väl tösen själv som skickat till pappan. @Dolemonkanske saknade ett långfinger. 😝 Pias studieresultat har uppmärksammats så nu har hon dessutom blivit erbjuden a private tutor för att kunna bibehålla och öka takten. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 9 timmar sedan, skrev Enis: @Dolemonkanske saknade ett långfinger. 😝 Pias studieresultat har uppmärksammats så nu har hon dessutom blivit erbjuden a private tutor för att kunna bibehålla och öka takten. enis Nära ett Nobel pris nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 10 timmar sedan, skrev Enis: @Dolemonkanske saknade ett långfinger. 😝 Pias studieresultat har uppmärksammats så nu har hon dessutom blivit erbjuden a private tutor för att kunna bibehålla och öka takten. enis Snart kan du skörda och sluta jobba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 1 timme sedan, skrev rolba: Snart kan du skörda och sluta jobba. Endast två år kvar av swish….ningar och mina visa/Mastercard-kort på hennes ApplePay 🙏 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu