Risifrutti Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 7 timmar sedan, skrev pust: I det stänga Pattaya 👍😁 Med rätt kaffekopp så funkar det😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changfi Fa Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 Thai ambassadören vid invigning av Norrtäljes Thai tempel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 30, 2021 Dela Inlagd Juli 30, 2021 Ringvägen nära Skanstull, där finns en stor asiatisk affär nere i källaren! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2021 Dela Inlagd Juli 30, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2021 Dela Inlagd Juli 30, 2021 frugan med barnbarnet Mali enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 31, 2021 Dela Inlagd Juli 31, 2021 Klart det ska va mat! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juli 31, 2021 Dela Inlagd Juli 31, 2021 On 2021-07-30 at 10:04, skrev audirs2: Ringvägen nära Skanstull, där finns en stor asiatisk affär nere i källaren! Ligger väl en mitt emot också som säljer durian till bra pris har jag märkt 😗😵 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 Ja det här är lilla jag i Danmark! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 6 minuter sedan, skrev audirs2: Ja det här är lilla jag i Danmark! Och idag blir hon 43 bast!😜 Grattis min kära! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 1 timme sedan, skrev audirs2: Och idag blir hon 43 bast!😜 Grattis min kära! Då får du gratulera henne. I tillägg är det väl morsdag i Thailand, så det blir att slå två flugor i en smäll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Då får du gratulera henne. I tillägg är det väl morsdag i Thailand, så det blir att slå två flugor i en smäll. I Thailand är det vanligt att mödrarna gratuleras med en pengagåva på mors dag. 😉 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 4 minuter sedan, skrev Jive: I Thailand är det vanligt att mödrarna gratuleras med en pengagåva på mors dag. 😉 Precis vad frugan nämnde när jag gick till jobbet i morse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 Bara att lätta på lädret. En guldring går alltid bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 3 minuter sedan, skrev John Khonken: Bara att lätta på lädret. En guldring går alltid bra Alltid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 1 timme sedan, skrev Jive: I Thailand är det vanligt att mödrarna gratuleras med en pengagåva på mors dag. 😉 Ogillar den traditionen. Har "förbjudit" barnen att ge pengar, bättre att ge nån annan typ av uppskattning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 Återvinning har ju blivit populärt så jag använder förra årets grattishälsning igen för allt stämmer fortfarande... 😉 Idag fyller min älskade fru år! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och hoppas på att leva resten av mitt liv med dig, Stort grattis på din födelsedag! 🌹 💖🇸🇪🇹🇭🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 Det är ju inte bara frugans födelsedag i dag, det är ju också Mors dag i Thailand så vi tog en sväng hem till morsan och hade med oss några Williamsbakelser för att överraska henne.. Fantastiskt trevligt! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 (ändrad) 9 hours ago, ellim63 said: Det är ju inte bara frugans födelsedag i dag, det är ju också Mors dag i Thailand så vi tog en sväng hem till morsan och hade med oss några Williamsbakelser för att överraska henne.. Fantastiskt trevligt! 💕 För er som undrar så går QR-koden till "Smakrika Örebro 2021" på Youtube Ändrades Augusti 13, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 15, 2021 Dela Inlagd Augusti 15, 2021 Saknas det inte en bokstav? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 15, 2021 Dela Inlagd Augusti 15, 2021 4 timmar sedan, skrev rolba: Saknas det inte en bokstav? Jo Å som i åkeri. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 15, 2021 Dela Inlagd Augusti 15, 2021 6 timmar sedan, skrev rolba: Saknas det inte en bokstav? Det finns väl ett ordspråk som på ett ungefär heter Man skall gå över vatten efter å Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 15, 2021 Dela Inlagd Augusti 15, 2021 6 timmar sedan, skrev rolba: Saknas det inte en bokstav? KTM!😜 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 24, 2021 Dela Inlagd Augusti 24, 2021 (ändrad) Idag är jag glad äldsta dotter fått nytt jobb slut på skift jobb hos TOT call center Ayutthaya Nytt dagtids jobb kontors jobb hos Nissan Ayutthaya Mvh. Lycklig falang pappa Ändrades Augusti 24, 2021 av Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 Frugan fixar lite farangkäk till min lunchlåda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Min golfande hustru på Navy Court Sattahip första dagen efter de öppnat upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu