rolba Inlagd Augusti 5, 2020 Dela Inlagd Augusti 5, 2020 9 timmar sedan, skrev Enis: uppskrämd av prutten... Enis 8 timmar sedan, skrev Benriach: Frivilligt eller påtvingat? Direktiv från Qatar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 5, 2020 Dela Inlagd Augusti 5, 2020 2 timmar sedan, skrev rolba: Direktiv från Qatar Sa dom att man inte behövde ha näsan innanför masken "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 5, 2020 Dela Inlagd Augusti 5, 2020 10 timmar sedan, skrev Broskan: Sa dom att man inte behövde ha näsan innanför masken Det var tydligen ok för man hostar väldigt lite genom näsan tyckte de. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 5, 2020 Dela Inlagd Augusti 5, 2020 1 timme sedan, skrev rolba: Det var tydligen ok för man hostar väldigt lite genom näsan tyckte de. En nysning kommer ur flera håligheter 😋 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 6, 2020 Dela Inlagd Augusti 6, 2020 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev rolba: Det var tydligen ok för man hostar väldigt lite genom näsan tyckte de. Vilken idi*t tyckte det var ok. Det har väl inte bara med hosta att göra, nysning och inandning via näsan sprider också smittan. Källa Hopkins: https://www.hopkinsmedicine.org/health/conditions-and-diseases/coronavirus/proper-mask-wearing-coronavirus-prevention-infographic Ändrades Augusti 6, 2020 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 6, 2020 Dela Inlagd Augusti 6, 2020 8 timmar sedan, skrev måne: En nysning kommer ur flera håligheter 😋 3 timmar sedan, skrev Broskan: Vilken idi*t tyckte det var ok. Det har väl inte bara med hosta att göra, nysning och inandning via näsan sprider också smittan. Källa Hopkins: https://www.hopkinsmedicine.org/health/conditions-and-diseases/coronavirus/proper-mask-wearing-coronavirus-prevention-infographic Båda damerna hade masken korrekt plus visiret när de kom ut genom tullen på Arlanda. De flesta från den flighten hade dock redan lagt ner säkerhetstänket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 För att återgå till ämnet såg det ut så här på OTOP market i Januari 2011 , jag tror det var FIFA bar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 12, 2020 Dela Inlagd Augusti 12, 2020 Idag fyller min älskade fru år! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och hoppas på att leva resten av mitt liv med dig, Stort grattis på din födelsedag! 🌹 💖🇸🇪🇹🇭🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 12, 2020 Dela Inlagd Augusti 12, 2020 Samma här, frugan blir endast 43!😍 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 17, 2020 Dela Inlagd Augusti 17, 2020 Frugan på vift i Stockholm idag. Blev visst lunch på Amazing Thai Hon tog med sig en handbagage väska för ev shopping 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Augusti 18, 2020 Dela Inlagd Augusti 18, 2020 En tjej som vantade på bussen på Pattaya Beach road igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 18, 2020 Dela Inlagd Augusti 18, 2020 12 minuter sedan, skrev ArneMorales: En tjej som vantade på bussen på Pattaya Beach road igår Den tjejen har väntat på bussen i många, många år. Mittemot Five Star Bar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Augusti 18, 2020 Dela Inlagd Augusti 18, 2020 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev Abercrombie: Den tjejen har väntat på bussen i många, många år. Mittemot Five Star Bar? Det verkade mycket glesare mellan bussarna än tidigare där strax före Mike shoppingmall Ändrades Augusti 18, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Augusti 18, 2020 Dela Inlagd Augusti 18, 2020 40 minuter sedan, skrev Abercrombie: Den tjejen har väntat på bussen i många, många år. Mittemot Five Star Bar? Vet hon inte att hon måste stå vid bus stop annars stannar dom inte. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Augusti 18, 2020 Dela Inlagd Augusti 18, 2020 10 timmar sedan, skrev ArneMorales: En tjej som vantade på bussen på Pattaya Beach road igår Nästa gång kan du väl kliva ur bilen, och gå lite närmare, så man kan se anletsdragen,gärna komplettera med en skylt med telefonnummer.😇 Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Augusti 20, 2020 Dela Inlagd Augusti 20, 2020 (ändrad) On 2020-08-18 at 11:05, skrev Abercrombie: Den tjejen har väntat på bussen i många, många år. Mittemot Five Star Bar? På tal om ``väntat i många år`` Detta foto tog jag på Beachroad 2016, men jag såg henne redan 2005 när jag flyttade till Pattaya Ändrades Augusti 20, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 Jag tänker inte sitta hemma skrek hon! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 2, 2020 Dela Inlagd September 2, 2020 Dagens tjej fyller 23 idag. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd September 2, 2020 Dela Inlagd September 2, 2020 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Dagens tjej fyller 23 idag. Grattis till Jittra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 2, 2020 Dela Inlagd September 2, 2020 Grattis till Jittra, junior fyller också år idag 🎂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 6, 2020 Dela Inlagd September 6, 2020 Dagens tjej för 5 år sedan på sitt 18 årskalas “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 11, 2020 Dela Inlagd September 11, 2020 (ändrad) En tjej som en stund senare ställde upp i nån idoltävling inne på ett shoppingcenter i utkanten av Chatuchak Market. Ändrades September 12, 2020 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 Redo att åka till plugget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 (ändrad) Pias hälsning till er för ni inte grattade henne den 17. enis Ändrades September 19, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 56 minuter sedan, skrev Enis: Pias hälsning till er för ni inte grattade henne den 17. enis Ä hon på smällen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu