Tekkor Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 20 minuter sedan, skrev audirs2: Har alla tagit fästingspruta? De är på hugget nu de där fästingarna som är riktigt små... På katten är det mer större fästingar. Borrelia är skit att få. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 25, 2020 Dela Inlagd Juni 25, 2020 (ändrad) Dagens servitriser. Miss Udon och Pitsanulok. Ändrades Juni 25, 2020 av Wanchai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Juni 26, 2020 Dela Inlagd Juni 26, 2020 Frugan pysslar i trädgården Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 26, 2020 Dela Inlagd Juni 26, 2020 1 timme sedan, skrev Peter Hultgren: Frugan pysslar i trädgården Jag önskar att jag vore en trädgård... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 27, 2020 Dela Inlagd Juni 27, 2020 Nu blir det dans “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Juni 29, 2020 Dela Inlagd Juni 29, 2020 En bild på frugan igen. Ute och kollar upp rooftop barer med kompisen. Önskar jag kunde vara med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 30, 2020 Dela Inlagd Juni 30, 2020 Central Pattaya Road. En tjej jag köpte mango av vid senaste besöket i fiskebyn. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 Knästrumpor... vem var det som gillade det tro.... 🙄 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 4 minuter sedan, skrev Bibben: Knästrumpor... vem var det som gillade det tro.... 🙄 Nu blir @L64 salig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Mina ❤❤❤ Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 Full fart på favoridottern efter elva timmars jobb.. Sisådär, kolasnittar med dajm.. Farligt gott! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev ellim63: Full fart på favoridottern efter elva timmars jobb.. Sisådär, kolasnittar med dajm.. Farligt gott! 😋 Åh jäklar vad sugen man blir på kakor nu har du förstört min kväll Ändrades Juli 15, 2020 av goli006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 8 timmar sedan, skrev goli006: Åh jäklar vad sugen man blir på kakor nu har du förstört min kväll Ber om ursäkt.. 😥😄😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 14 timmar sedan, skrev goli006: Åh jäklar vad sugen man blir på kakor nu har du förstört min kväll Elim är delägare i en tandläkar klinik!😄 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 Som det såg ut på soi Kepsab i januari 2020, vi får hoppas att det ser lika bra ut den här säsongen. Det är inte lika roligt att titta på bilder som verkligheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 1 timme sedan, skrev Jed: Som det såg ut på soi Kepsab i januari 2020, vi får hoppas att det ser lika bra ut den här säsongen. Det är inte lika roligt att titta på bilder som verkligheten. Ledsen att göra dig besviken men Soi Kepsap är tyvärr rivet. 😥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 13 minuter sedan, skrev Fantomen: Ledsen att göra dig besviken men Soi Kepsap är tyvärr rivet. 😥 Jo jag vet, Madamen som hade massage inrättningen hon jobbade på sa att allt skulle rivas (Jang Resort, div barer och massageinrättningar) i juni/juli. Skall bli intressant att se vad dom ska bygga där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 55 minuter sedan, skrev Jed: Jo jag vet, Madamen som hade massage inrättningen hon jobbade på sa att allt skulle rivas (Jang Resort, div barer och massageinrättningar) i juni/juli. Skall bli intressant att se vad dom ska bygga där. Gissningvis fler hotell för det råder det ju brist på och framförallt i dessa tider. Den här fick jag för en månad sen av en polare som bor där nere. Tyvärr vet han inte att man ska vrida på telefonen men man ser ju lite iaf. Soi Kepsap.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 4 timmar sedan, skrev Fantomen: Gissningvis fler hotell för det råder det ju brist på och framförallt i dessa tider. Den här fick jag för en månad sen av en polare som bor där nere. Tyvärr vet han inte att man ska vrida på telefonen men man ser ju lite iaf. Soi Kepsap.mp4 Sorgligt, har bott där till och från sedan 2012 på Jang Resort. tror inte det blir bättre iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 En till bild från Soi Kepsab i januari, Issan flickorna äter personal mat på "Halfway inn" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 Som det såg ut hos Kenta på Erics Shooters när det begav sig kring jul 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Augusti 1, 2020 Dela Inlagd Augusti 1, 2020 Aum, jobbade uppe på OTOP på an av barerna 2018 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 Frugan innan avfärd från suvvan för ett par timmar sedan. Är hon så där uppklädd när hon kommer så blir det dåligt med hångel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 1 timme sedan, skrev rolba: Frugan innan avfärd från suvvan för ett par timmar sedan. Är hon så där uppklädd när hon kommer så blir det dåligt med hångel. uppskrämd av prutten... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 2 timmar sedan, skrev rolba: Frugan innan avfärd från suvvan för ett par timmar sedan. Är hon så där uppklädd när hon kommer så blir det dåligt med hångel. Frivilligt eller påtvingat? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu