Jed Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: Skall tipsa min dotter som tycker jag skall pynta hennes kompis hyra inne I stan där hon kvartat den senaste tiden då det är såååååå dryyygt i valbo enis Ja men för i helvete Valbo??? hon borde få betalt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: Skall tipsa min dotter som tycker jag skall pynta hennes kompis hyra inne I stan där hon kvartat den senaste tiden då det är såååååå dryyygt i valbo enis Som man bäddar får man ligga Varför skulle hon vilja släppa guldskeden hon blivit matad med hela livet? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Fruga piffar upp sig och viskar:nu drar vi till Tigern och firar din 65 års dag! Hon missar med en dag, det e morgon!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Fruga piffar upp sig och viskar:nu drar vi till Tigern och firar din 65 års dag! Hon missar med en dag, det e morgon!🤣 Grattis,nu kan du ge upp svetsen å försöka ta dig till KK när det går .Ps man lever bara en gång ha det gött ö Jörgen/Somboon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 7 timmar sedan, skrev audirs2: Fruga piffar upp sig och viskar:nu drar vi till Tigern och firar din 65 års dag! Hon missar med en dag, det e morgon!🤣 Spar på den missen, den kan du behöva vid senare tillfälle Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Får bli två töser...eller tre? 🙂 mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 10 timmar sedan, skrev chevrolet-48: Grattis,nu kan du ge upp svetsen å försöka ta dig till KK när det går .Ps man lever bara en gång ha det gött ö Jörgen/Somboon Tackar sir! Ja det vore ju nått, no work, hur fan överlever man det?😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev audirs2: Fruga piffar upp sig och viskar:nu drar vi till Tigern och firar din 65 års dag! Hon missar med en dag, det e morgon!🤣 Helt fel hade väl inte din fruga. Klockan på väggen ser ur till att vara 16.20. Tog en stund innan ni anlände till Thailändska Tigern. Och ni tog god tid på er att äta, eller hur? Så du fyllde faktiskt år medan ni satt och käkade. Thaitjej, thairestaurang, thaikäk = thaitid. Väldigt söt är hon också. Ändrades Maj 31, 2020 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 11 minuter sedan, skrev Alarik: Helt fel hade väl inte din fruga. Klockan på väggen ser ur till att vara 16.20. Tog en stund innan ni anlände till Thailändska Tigern. Och ni tog god tid på er att äta, eller hur? Så du fyllde faktiskt år medan ni satt och käkade. Thaitjej, thairestaurang, thaikäk = thaitid. Väldigt söt är hon också. 17,21 är det!🤣Frun tackar för ditt fina beröm!😉😻 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: 17,21 är det!🤣Frun tackar för ditt fina beröm!😉😻 Något på bilden distraherade mig... och inte var det då klockan 😉 jag glömde ju säga GRATTIS på 65 års-dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 1 timme sedan, skrev Alarik: Något på bilden distraherade mig... och inte var det då klockan 😉 jag glömde ju säga GRATTIS på 65 års-dagen. Tänk dig då bilden f ö r e hon tog på sin fina klänning!!😍 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev audirs2: Tänk dig då bilden f ö r e hon tog på sin fina klänning!!😍 Du menar när hon hade sin organge Kemppi svetsoverall på sig 🙂 Ändrades Maj 31, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 36 minuter sedan, skrev audirs2: Tänk dig då bilden f ö r e hon tog på sin fina klänning!!😍 Ta det försiktigt! Alrik kan bli upphetsad av blotta tanken på hur tilldragande hon är utan kläder.😉 Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Du menar när hon hade sin organge Kemppi svetsoverall på sig 🙂 Allt klär en skönhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 3 timmar sedan, skrev born41: Ta det försiktigt! Alrik kan bli upphetsad av blotta tanken på hur tilldragande hon är utan kläder.😉 Born41 Kan bli? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Du menar när hon hade sin organge Kemppi svetsoverall på sig 🙂 Hon har Kemppis trosor! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 On 2020-05-30 at 22:07, skrev audirs2: Fruga piffar upp sig och viskar:nu drar vi till Tigern och firar din 65 års dag! Hon missar med en dag, det e morgon!🤣 Helt rätt, lev livet och grattis till vacker och omtänksam fru❤️ Men va gött, pensionärsålder, då hinner du o flytta på takkronan o hänga upp väggklockan klokt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 44 minuter sedan, skrev Soengsang: Helt rätt, lev livet och grattis till vacker och omtänksam fru❤️ Men va gött, pensionärsålder, då hinner du o flytta på takkronan o hänga upp väggklockan klokt. Jag har en plan! Kommer att göra högbördiga kapten glad någon dag! Tack för att du finns! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 14, 2020 Dela Inlagd Juni 14, 2020 Favoritdottern har mekat en rabarberpaj med kolasmul.. Tror det blir fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 14, 2020 Dela Inlagd Juni 14, 2020 3 timmar sedan, skrev ellim63: Favoritdottern har mekat en rabarberpaj med kolasmul.. Tror det blir fantastiskt gott! 💕 Säkert jättegott men rabarber i all ära men det skall till väldigt mycket socker till för att det skall bli så där gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 Fick aldrig ta nåt foto utan mask tyvärr...himla snygg med big milk också hehe. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Dagens tjejer “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 Dagens jordgummor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 On 2020-06-19 at 16:46, skrev Kenneth4618: Dagens tjejer Har alla tagit fästingspruta? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu