audirs2 Inlagd Maj 4, 2020 Dela Inlagd Maj 4, 2020 52 minuter sedan, skrev audirs2: Kan hon va ute efter lite "raj raj"?På svenska "rajtan tajtan"! L200 har bara en knapp på sin dator =snurrig gubbe! Undrar hur det vore och träffa denna herre i real life? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Maj 4, 2020 Dela Inlagd Maj 4, 2020 Spex och gymnastik på poolkanten. [emoji7]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 4, 2020 Dela Inlagd Maj 4, 2020 10 minuter sedan, skrev Vantaa: Spex och gymnastik på poolkanten. Skickat från min iPhone med Tapatalk Du anstränger Dig. 💪 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Maj 4, 2020 Dela Inlagd Maj 4, 2020 11 minuter sedan, skrev Vantaa: Spex och gymnastik på poolkanten. Skickat från min iPhone med Tapatalk Tur det inte är spegelglas och fått set fotografen typ. 55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 En ny skönhet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 52 minuter sedan, skrev khonkaen: En ny skönhet Vad heter han? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 1 minut sedan, skrev hamnoi: Vad heter han? Henthai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 som det såg ut i Kata 2011, när gubbarna var yngre och parningsvilligare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 12 minuter sedan, skrev Jed: som det såg ut i Kata 2011, när gubbarna var yngre och parningsvilligare Gubbarna? Gubben till höger på bilden ser inte illa ut. Katöj? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 27 minuter sedan, skrev Alarik: Gubbarna? Gubben till höger på bilden ser inte illa ut. Katöj? Det var alltså "gubbarna" jag hade med mig jag avsåg, själv gick jag givetvis hem före klockan 11.00 så jag kunde gå upp tidigt för en morgon joggning på Kata beach . PS. rykterna säger att hon inte var katöj DS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 16 timmar sedan, skrev hamnoi: Vad heter han? Är du tänd på han kan få hans Telfonnummer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 3 timmar sedan, skrev khonkaen: Är du tänd på han kan få hans Telfonnummer Lillpitten är inte så finkänslig... hål som hål sägs det... lite rost på spiken har ingen dött av... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 1 timme sedan, skrev samet: Lillpitten är inte så finkänslig... hål som hål sägs det... lite rost på spiken har ingen dött av... 😉 Om jag inte minns fel, så var det killar med "rost på spiken" ,som spred HIV över världen när farsoten började. Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Maj 11, 2020 Dela Inlagd Maj 11, 2020 Frugan och en ny bekantskap i Rajamundry, Indien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 11, 2020 Dela Inlagd Maj 11, 2020 Årets Tjej? My Isaksson Nilsson: MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 11, 2020 Dela Inlagd Maj 11, 2020 (ändrad) 12 timmar sedan, skrev Tommy: Årets Tjej? My Isaksson Nilsson: MVH Bara nu inte tjejen åker för misshandel och skadestånd. Brukat mer våld än nöden krävde. Hon skulle naturligtvis ha talat dem vänligt tillrätta. Ändrades Maj 12, 2020 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 Dagens kvinna och min hjälte och förebild min Mor♥️ 70+ jobbar fortfarande 3 dagar i veckan, just nu via Skype och typ dagligen idi*tförklarar ledningen i landstinget Västmanland och får styra upp coronakriser och brister som ledningen står handfallna inför mor och far alternerar sin karantän hemma i Västerås, vår stuga i Hudiksvall samt lantställe utmed bråviken just nu är de i bråviken, hindrar henne inte att vara med på dagens jazzbalett träning, även den via länk enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 Staden är Ho Chi Minh. Damen däremot har jag ingen om vad hon hette... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 25, 2020 Dela Inlagd Maj 25, 2020 On 2020-05-17 at 21:03, skrev Enis: Dagens kvinna och min hjälte och förebild min Mor♥️ 70+ jobbar fortfarande 3 dagar i veckan, just nu via Skype och typ dagligen idi*tförklarar ledningen i landstinget Västmanland och får styra upp coronakriser och brister som ledningen står handfallna inför mor och far alternerar sin karantän hemma i Västerås, vår stuga i Hudiksvall samt lantställe utmed bråviken just nu är de i bråviken, hindrar henne inte att vara med på dagens jazzbalett träning, även den via länk enis Ligger stugan ute vid Hornslandet,har fina minnen från Malnbaden.Vi bodde i Hudiksvall 1953-1962. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 25, 2020 Dela Inlagd Maj 25, 2020 30 minuter sedan, skrev måne: Ligger stugan ute vid Hornslandet,har fina minnen från Malnbaden.Vi bodde i Hudiksvall 1953-1962. Ja där ligger en av våra stugor...farsan bodde då definitiv där då i iallafall när du var där. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 25, 2020 Dela Inlagd Maj 25, 2020 2 minuter sedan, skrev Enis: Ja där ligger en av våra stugor...farsan bodde då definitiv där då i iallafall när du var där. /Enis Vi bodde på Lantmätargatan 11 D,där vägen mot Maln började Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 TV: Undvik hon om dessa dagar... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 1 minute ago, Bibben said: TV: Undvik hon om dessa dagar... Han har väl mens hela tiden? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Favoritdottern arbetar av för mat och uppehälle.. 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 51 minuter sedan, skrev ellim63: Favoritdottern arbetar av för mat och uppehälle.. 💕 Skall tipsa min dotter som tycker jag skall pynta hennes kompis hyra inne I stan där hon kvartat den senaste tiden då det är såååååå dryyygt i valbo enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu