Dannep4 Inlagd Mars 30, 2020 Dela Inlagd Mars 30, 2020 On 2020-03-07 at 10:43, skrev Kenneth4618: Dagens får bli frugan som fyllde år igår Hon ser fortfarande lika ung ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2020 Dela Inlagd Mars 31, 2020 11 timmar sedan, skrev Dannep4: Hon ser fortfarande lika ung ut! Jodå, hon är lika vacker idag 18 år senare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 1, 2020 Dela Inlagd April 1, 2020 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 1, 2020 Dela Inlagd April 1, 2020 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 Right here, right now.. live and direct.. 💕🙏🇸🇪🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 4, 2020 Dela Inlagd April 4, 2020 8 minuter sedan, skrev ellim63: Right here, right now.. live and direct.. 💕🙏🇸🇪🇹🇭 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NorLyx Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Får bli ett par bilder från en mycket trevlig båttur från senaste resan till Ao Nang. Håll till godo/NorLyx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NorLyx Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Och en bild på bästa kompisen i Ao Nang. En riktigt härlig tjej som tar mycket väl hand om mig på alla sätt. Mvh/NorLyx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 (ändrad) En vacker dag så var jag nere på stan och råkade få syn på en tjej som var så jädra söt så att hjärtat gjorde dubbelvolter i bröstkorgen och jag sa till mig själv, som jag gjort så många gånger,,,,,,,, -Tänk om man ändå vore 20 år yngre, rik och snygg. Det finns ju ett uttryck som heter "Beauty is in the eyes of the beholder" men jag tror nog att de flesta här på på forumet håller med om att den här tösen har något speciellt 💓 Luke the Drifter Ändrades April 15, 2020 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 4 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: En vacker dag så var jag nere på stan och råkade få syn på en tjej som var så jädra söt så att hjärtat gjorde dubbelvolter i bröstkorgen och jag sa till mig själv, tänk om man om ändå vore 20 år yngre, rik och snygg. Det finns ju ett uttryck som heter "Beauty is in the eyes of the beholder" men jag tror nog att de flesta här på på forumet håller med om att den här tösen har något speciellt 💓 Luke the Drifter Foxy lady Kul du är tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 30 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: En vacker dag så var jag nere på stan och råkade få syn på en tjej som var så jädra söt så att hjärtat gjorde dubbelvolter i bröstkorgen och jag sa till mig själv, tänk om man om ändå vore 20 år yngre, rik och snygg. Det finns ju ett uttryck som heter "Beauty is in the eyes of the beholder" men jag tror nog att de flesta här på på forumet håller med om att den här tösen har något speciellt 💓 Luke the Drifter Snacka om att ha en räv bakom örat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 49 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: En vacker dag så var jag nere på stan och råkade få syn på en tjej som var så jädra söt så att hjärtat gjorde dubbelvolter i bröstkorgen och jag sa till mig själv, tänk om man om ändå vore 20 år yngre, rik och snygg. Det finns ju ett uttryck som heter "Beauty is in the eyes of the beholder" men jag tror nog att de flesta här på på forumet håller med om att den här tösen har något speciellt 💓 Luke the Drifter Med en sådan skönhet är det lätt att förstå varför du inte haft tid med forumet på ett tag.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 Välkommen tillbaka Luke t d Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 Saknad är väl ett milt ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 har saknat dessa bilder , var forsiktig i dessa tider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 16, 2020 Dela Inlagd April 16, 2020 Min nya gitarrist i mitt nya band The Audiers!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 16, 2020 Dela Inlagd April 16, 2020 2 minuter sedan, skrev audirs2: Min nya gitarrist i mitt nya band The Audiers!😋 Lunch musik 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 16, 2020 Dela Inlagd April 16, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Min nya gitarrist i mitt nya band The Audiers!😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 16, 2020 Dela Inlagd April 16, 2020 3 minuter sedan, skrev JJC: Liknar mig på pricken! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 16, 2020 Dela Inlagd April 16, 2020 Säljer grillad kyckling från en food truck. När hon inte säljer nåt manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 Dagens tjejer är en kvartett söta töser som jobbar på Talat Pae Mai i Hua Hin. Det saknades bara någon tjej som gjorde PR för Leo Beer men tyvärr så var det ingen i närheten men det kommer säkert fler fototillfällen. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 nagra glada tjejer nagra manga ar sedan ,Hua-Hin tror jag det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 29, 2020 Dela Inlagd April 29, 2020 Nu är det ju varken egentagna bilder, eller "min tjej".......men hon har oneklligen utseendet med sig. Hon heter Christie Brinkley och är idag 66 år gammal. Fortfarande ser hon mycket bra ut. De flesta minns henne säkert från rollen då hon for förbi Chevy Chase i en röd Ferrari i Ett Päron Till Farsa-filmen. Så här ser hon ut nuförtiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 4, 2020 Dela Inlagd Maj 4, 2020 Dagens tjej är en söt och rar tjej som jag inte hade sett tidigare så jag kunde inte låta bli att prata några ord med henne. Nästan alla töser som jobbar som PR-flickor och servitriser på olika ställen i Hua Hin är lokala förmågor och det var även denna tös som heter Lai. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 4, 2020 Dela Inlagd Maj 4, 2020 23 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är en söt och rar tjej som jag inte hade sett tidigare så jag kunde inte låta bli att prata några ord med henne. Nästan alla töser som jobbar som PR-flickor och servitriser på olika ställen i Hua Hin är lokala förmågor och det var även denna tös som heter Lai. Luke the Drifter Kan hon va ute efter lite "raj raj"?På svenska "rajtan tajtan"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu