Abercrombie Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 17 minuter sedan, skrev Esspe: Serverar dom alkoholaktiga drycker igen? Förra året var det nerlagt Bkk-Helsinki. Detta var förvisso Phuket - Helsingfors, men det slank ner lite allt möjligt i strupen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 3 timmar sedan, skrev Dolle: Du lurar oss, det är du som är dragplåstret till denna takpool 55555 Mvh. Dollemon Jag får göra en test,låtsas drunkna får se om någon räddar mig,kanske kan få mun mot mun,förhoppningsvis av det kvinnliga könet😀👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 13 minuter sedan, skrev pust: mun mot mun,förhoppningsvis av det kvinnliga könet😀👍 Är det det som kallas facesitting? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 1 timme sedan, skrev pust: Jag får göra en test,låtsas drunkna får se om någon räddar mig,kanske kan få mun mot mun,förhoppningsvis av det kvinnliga könet😀👍 Menar Du någon som ger mun mot mun med blygläpparna?😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev born41: Menar Du någon som ger mun mot mun med blygläpparna?😋 Snuskgubbe,tänk på att jag är en ordentlig man i mina bästa år,MEN skulle frågan dyka upp,o objektet såg intressant ut skulle kanske saken komma i ett annat läge👍😀 Ändrades Februari 26, 2020 av pust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 58 minuter sedan, skrev pust: Snuskgubbe,tänk på att jag är en ordentlig man i mina bästa år,MEN skulle frågan dyka upp,o objektet såg intressant ut skulle kanske saken komma i ett annat läge👍😀 SNÄLLA ingen bild på det!😣😯 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 13 timmar sedan, skrev pust: Synd att man inte är 40 år yngre o 20 kg lättare👍😀 Men varför så mycket kläder på sig Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 En bild från Motorbike Show i Bangkok i januari. Fler bilder inne på min tråd: www.maipenrai.se/forum/topic/31878-Bangkok-beyond-då-och-nu/ Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 27, 2020 Dela Inlagd Februari 27, 2020 14 timmar sedan, skrev husse: Men varför så mycket kläder på sig Enkelt,dom tvättar kläderna samtidigt som dom badar👍😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 27, 2020 Dela Inlagd Februari 27, 2020 Vart trött på poolen,dåligt men höns,tog en bar,tror inte hon älskar mig😀👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 29, 2020 Dela Inlagd Februari 29, 2020 Dax för några thaiflickor👍😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 29, 2020 Dela Inlagd Februari 29, 2020 Mycket festande för "krösamajja" 555 dottern på nytt bröllops party Nr. 2 denna vecka Mvh. Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Februari 29, 2020 Dela Inlagd Februari 29, 2020 Det hjälper inte med fula miner till dom som inte är eller vill bli kunder heller i Patong , och nu när Coronaviruset härjar så får man väl 2000 Bath en för en massage i Patong ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 Linjedomare i div 4 Pattaya Discovery United mot nåt lag. Svårt att hålla ögonen på bollen men tror det slutade 2-2. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 Ett par grogghaggor på Kilt & Haggis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 Jag tycker den ena ser ut att vara ganska rund om magen! Kanske inte bara genom munnen hon fått i sig något😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 1 minut sedan, skrev born41: Jag tycker den ena ser ut att vara ganska rund om magen! Kanske inte bara genom munnen hon fått i sig något😁 Köpepattar på hon i blommiga pyamasen. Den andra är bara allmänt fet. Men förbannat trevlig. Driver bar och restaurang tillsammans med en australinsk polis. Tropical Sands. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 1 timme sedan, skrev rolba: Köpepattar på hon i blommiga pyamasen. Den andra är bara allmänt fet. Men förbannat trevlig. Driver bar och restaurang tillsammans med en australinsk polis. Tropical Sands. I Rawai ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 37 minuter sedan, skrev Jed: I Rawai ? Yes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 2 timmar sedan, skrev rolba: Köpepattar på hon i blommiga pyamasen. Den andra är bara allmänt fet. Men förbannat trevlig. Driver bar och restaurang tillsammans med en australinsk polis. Tropical Sands. Köpepattar och en sådan bild? Då var det ju pengar i sjön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 9 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Köpepattar och en sådan bild? Då var det ju pengar i sjön Ska försöka få till en bild när hon är lite lättare klädd någon dag. Hon brukar vara väldigt lättklädd ibland. En av de få jag sett troslös vid biljardbordet. Eller nog den enda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 3 timmar sedan, skrev rolba: Ska försöka få till en bild när hon är lite lättare klädd någon dag. Hon brukar vara väldigt lättklädd ibland. En av de få jag sett troslös vid biljardbordet. Eller nog den enda. Denna vecka börjar bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 Var ute med en tjej och hennes jobbarkompisar som ville träffa mig. Tjejen till höger vill ha en farang.En video efter litet int 20200302_232447.mp4 ag av starka drycker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 6 minuter sedan, skrev Wanchai: Var ute med en tjej och hennes jobbarkompisar som ville träffa mig. Tjejen till höger vill ha en farang.En video efter litet int 20200302_232447.mp4 47 MB · 0 downloads ag av starka drycker. D va konstigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 Hittade denna bild från 2012 när jag grävde lite i arkivet. De jobbade på Absolut Vodka Parc som låg vid Siam Paragon under 3 veckor i december 2012. Bra minnen men känns inte så länge sen... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu