ellim63 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Nu ska jag skryta lite igen över favoritdottern, inte en missad tenta på 5 år! Så här skrev hon på FB... Det har nu gått lite mer än tre veckor sen jag lämnade soliga Spanien efter den tuffaste tentaperioden under mina fem år av studier och har sedan dess befunnit mig här på Bosdreef Equine Hospital i Belgien. Med en utmattad hjärna och trött kropp så jobbar jag här i snitt 13h per dag och försöker ta in allt jag får se och lära mig och känner mig tacksam över att ha fått den här möjligheten även om det emellanåt är jobbigt och hemlängtan gör sig påmind. Men jag har fått se fall som jag endast läst om i böcker och cutting-edge medicinska behandlingar av oerhört professionella veterinärer och blir inspirerad över vad framtiden har att visa. Mitt i allt detta, som en flashback från en avlägsen dröm så får jag reda på betygen från tentorna jag gjorde i januari och tårarna rann nedför kinderna när jag läste att jag klarat alla tentor. Därmed så har jag nu endast mitt examensarbete och en liten presentation i klinikrotationen kvar innan jag tar min veterinärexamen i juli och jag kan, med stolthet, nu säga att jag klarade veterinärprogrammet utan en endaste omtenta. Så mycket blod, svett och tårar som bakats in i allt jobb och att nu äntligen snart få lön för all möda man lagt ner under 5 långa år. Utan mina älskade föräldrar som stöttat mig varje dag och mina underbara vänner så hade detta aldrig varit möjligt och för er support och ert stöd är jag oändligt tacksam. ♥️ Nu ska jag försöka kurera mig från förkylningen jag dragit på mig och ladda inför ännu en intensiv vecka här på Bosdreef Equine Hospital. Ser fram emot att få hjälpa våra fyrbenta vänner på heltid snart! ♥️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 5 timmar sedan, skrev ellim63: Nu ska jag skryta lite igen över favoritdottern, inte en missad tenta på 5 år! Så här skrev hon på FB... Det har nu gått lite mer än tre veckor sen jag lämnade soliga Spanien efter den tuffaste tentaperioden under mina fem år av studier och har sedan dess befunnit mig här på Bosdreef Equine Hospital i Belgien. Med en utmattad hjärna och trött kropp så jobbar jag här i snitt 13h per dag och försöker ta in allt jag får se och lära mig och känner mig tacksam över att ha fått den här möjligheten även om det emellanåt är jobbigt och hemlängtan gör sig påmind. Men jag har fått se fall som jag endast läst om i böcker och cutting-edge medicinska behandlingar av oerhört professionella veterinärer och blir inspirerad över vad framtiden har att visa. Mitt i allt detta, som en flashback från en avlägsen dröm så får jag reda på betygen från tentorna jag gjorde i januari och tårarna rann nedför kinderna när jag läste att jag klarat alla tentor. Därmed så har jag nu endast mitt examensarbete och en liten presentation i klinikrotationen kvar innan jag tar min veterinärexamen i juli och jag kan, med stolthet, nu säga att jag klarade veterinärprogrammet utan en endaste omtenta. Så mycket blod, svett och tårar som bakats in i allt jobb och att nu äntligen snart få lön för all möda man lagt ner under 5 långa år. Utan mina älskade föräldrar som stöttat mig varje dag och mina underbara vänner så hade detta aldrig varit möjligt och för er support och ert stöd är jag oändligt tacksam. ♥️ Nu ska jag försöka kurera mig från förkylningen jag dragit på mig och ladda inför ännu en intensiv vecka här på Bosdreef Equine Hospital. Ser fram emot att få hjälpa våra fyrbenta vänner på heltid snart! ♥️ Får (bäääää) skicka ner Tussen så hon får kolla varför hon äter som en häst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Får (bäääää) skicka ner Tussen så hon får kolla varför hon äter som en häst! Är det hon (katten) som skall kolla vetrenären eller tvärt om?😨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Inkastare på restaurang Mali i Khao Lak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Resan lider mot sitt slut och så gör även tillgången på bilder. Här en massagetjej i södra Khao Lak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Denna kinesiska tror jag inte hade fattat vad baddräkten ska dölja😀👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 6 timmar sedan, skrev pust: Denna kinesiska tror jag inte hade fattat vad baddräkten ska dölja😀👍 Eller den som tog kortet som inte förstår hon raggar på dig 55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 1 timme sedan, skrev Dolle: Eller den som tog kortet som inte förstår hon raggar på dig 55555 Ja,om det var så väl,tror inte gamla gubbar är hennes melodi😀👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 3 minutes ago, pust said: Ja,om det var så väl,tror inte gamla gubbar är hennes melodi😀👍 Du blir både yngre p snyggare om du tar med plånkan... Gammalt raggartips jag fått lära mig av en kompis från Nora Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 13 minuter sedan, skrev pust: Ja,om det var så väl,tror inte gamla gubbar är hennes melodi😀👍 Man vet aldrig, hoppet man lever på 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 24 minuter sedan, skrev Baa: Du blir både yngre p snyggare om du tar med plånkan... Gammalt raggartips jag fått lära mig av en kompis från Nora Måste låna din plånka då som det är nåt i annars ligger man på typ 90 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 1 timme sedan, skrev pust: Ja,om det var så väl,tror inte gamla gubbar är hennes melodi😀👍 Nja, hon var ju ingen ungdom, så du hade nog haft en hygglig chans, sen kanske hon inte gillar "faranger", men vad vet jag? Snygg bild 👍 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Ett ex från mitten av 90-talet, ser ok ut även idag.... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Thaitjejen på jobbet trycker förnöjsamt i sig en semla. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 5 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Thaitjejen på jobbet trycker förnöjsamt i sig en semla. Julpyntat och fint.😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Krimskramsförsäljare i Khao Lak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 5 minuter sedan, skrev rolba: Julpyntat och fint.😇 Ja det är ingen ordning på kärringarna som inte kan plocka undan grejerna If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Precis nyss, skrev Arnold Layne: Ja det är ingen ordning på kärringarna som inte kan plocka undan grejerna Blir väl utbytt mot påskakyllingar snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 1 minut sedan, skrev rolba: Blir väl utbytt mot påskakyllingar snart. Förmodligen Ja If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 Synd att man inte är 40 år yngre o 20 kg lättare👍😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 4 timmar sedan, skrev pust: Synd att man inte är 40 år yngre o 20 kg lättare👍😀 Du lurar oss, det är du som är dragplåstret till denna takpool 55555 Mvh. Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 Sitter på bussen hemåt, och lägger in en avslutande bild från min resa på en flygvärdinna på Finnair. Bilden gör henne inte rättvisa, hon var rätt söt. Och så lät hon så himla sexig när hon viskade i mitt öra:- Anything to drink, Sir? Det fick mig att tänka på talesättet " Att älska med en finska är inte sex, det är självförsvar!" Tack för visat intresse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 15 minuter sedan, skrev Abercrombie: Sitter på bussen hemåt, och lägger in en avslutande bild från min resa på en flygvärdinna på Finnair. Bilden gör henne inte rättvisa, hon var rätt söt. Och så lät hon så himla sexig när hon viskade i mitt öra:- Anything to drink, Sir? Det fick mig att tänka på talesättet " Att älska med en finska är inte sex, det är självförsvar!" Tack för visat intresse. Kanske en viss promillegräns av betraktaren gjorde henne mer rättvisa. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 16 minuter sedan, skrev Mankan: Kanske en viss promillegräns av betraktaren gjorde henne mer rättvisa. Din teori avfärdas med bestämdhet. Vid fototillfället hade blott en Singha inmundigats. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 1 timme sedan, skrev Abercrombie: Sitter på bussen hemåt, och lägger in en avslutande bild från min resa på en flygvärdinna på Finnair. Bilden gör henne inte rättvisa, hon var rätt söt. Och så lät hon så himla sexig när hon viskade i mitt öra:- Anything to drink, Sir? Det fick mig att tänka på talesättet " Att älska med en finska är inte sex, det är självförsvar!" Tack för visat intresse. Serverar dom alkoholaktiga drycker igen? Förra året var det nerlagt Bkk-Helsinki. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu