Enis Inlagd December 6, 2019 Dela Inlagd December 6, 2019 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 9, 2019 Dela Inlagd December 9, 2019 Gårdagens suddiga servitris i dunklet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 9, 2019 Dela Inlagd December 9, 2019 I lördags var favoritdottern och några kompisar i Aramón Cerler och och åkte skidor, vackert ser det ut att vara.. Fast jag vet inte hur många gånger jag sa till henne "bryt inga ben nu".. farsgubben var nervös så det räckte.. 😥🙏😀🇪🇦 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 10, 2019 Dela Inlagd December 10, 2019 (ändrad) En tjej, tror jag, vågade inte konfrontera henne... Ändrades December 10, 2019 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 Dålig teknik men hon tog sig ända upp, klämtade i klockan och fick sig en drink. Tjockisen kom inte ens halvvägs men fick en drink ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 6 timmar sedan, skrev rolba: Dålig teknik men hon tog sig ända upp, klämtade i klockan och fick sig en drink. Tjockisen kom inte ens halvvägs men fick en drink ändå. Men själv åker du upp med en hand, vah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 5 minuter sedan, skrev audirs2: Men själv åker du upp med en hand, vah? Med enbart händerna, för minst 40 år sedan. Har inte en tanke på att försöka nu för tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 En repris, några år äldre eller månader. Märks inte. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 1 timme sedan, skrev Tallviking: Lade du inte den i fel tråd, skulle väl ha varit i humortråden, eller? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Många politiker bla Donald Trump , Winston Churchill och Stalin, har fått denna utmärkelse. 1938 vann Adolf Hitler , se bilaga Time Person of the Year Ändrades December 12, 2019 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev ArneMorales: Många politiker bla Donald Trump , Winston Churchill och Stalin, har fått denna utmärkelse. 1938 vann Adolf Hitler , se bilaga Time Person of the Year Och Stalin TVÅ ! gånger: Greta är nog i fint sällskap verkar det som. Ändrades December 12, 2019 av Jed Felstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 (ändrad) Utanför en frisersalong på De Tham Street i Ho Chi Minh City satt den här tjejen en dag och fingrade på sin mobil. Jag fick varken svar, vad det nu var jag stannade till för att få svar på, av henne eller nån annan inne i frisersalongen men passade på innan jag gick vidare att fråga om det gick för sig att ta ett par bilder på henne. Det gick bra🙂 Ändrades December 13, 2019 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Dagens tjejer är några töser som jobbar som caddies på Phoenix Golf Club i närheten av Pattaya. Fråga mig inte hur i all fridens namn jag råkade hamna där för jag spelar ju inte ens golf. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Dagen tjej får bli Jittra som jag nu lärt att tapetsera själv. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 50 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Dagen tjej får bli Jittra som jag nu lärt att tapetsera själv. Du kanske borde lära henne att man hänger tapeter uppifrån och ner och inte rolla lim på utsidan av tapeten Annars blir det lite @Knasen över det, fotlist i taket o tvärtom. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 20 minuter sedan, skrev hamnoi: Du kanske borde lära henne att man hänger tapeter uppifrån och ner och inte rolla lim på utsidan av tapeten Annars blir det lite @Knasen över det, fotlist i taket o tvärtom. 😉 Tapetsera Non woven Svårighetsgrad: LÄTT Share on Twitter Share on Facebook Share on Google+ INOMHUS TAPETSERING Tapeter kan vara beskaffade på olika sätt. Den klassiska tapeten är av papper, men den nyare non woven-tapeten blir allt vanligare. Non woven är en typ av tapet som är gjord av en blandning av cellulosa och, enkelt uttryckt, konstfibrer. Blandningen gör tapeten något tjockare och styvare än papperstapeten, och det för med sig att den är mer förlåtande mot underlaget, till exempel gamla mönster på väggarna. Tack vare sin sammansättning är den också formbeständig, vilket betyder att den, till skillnad från en papperstapet, inte sväller eller krymper. Dessutom är den inte så skör. Men den kanske allra främsta vinningen handlar om uppsättningen. Klistret stryks direkt på väggen och tapeten rullas upp direkt utan att behöva beredas genom förklistring och svällning. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev Kenneth4618: 😉 Tapetsera Non woven Svårighetsgrad: LÄTT Share on Twitter Share on Facebook Share on Google+ INOMHUS TAPETSERING Tapeter kan vara beskaffade på olika sätt. Den klassiska tapeten är av papper, men den nyare non woven-tapeten blir allt vanligare. Non woven är en typ av tapet som är gjord av en blandning av cellulosa och, enkelt uttryckt, konstfibrer. Blandningen gör tapeten något tjockare och styvare än papperstapeten, och det för med sig att den är mer förlåtande mot underlaget, till exempel gamla mönster på väggarna. Tack vare sin sammansättning är den också formbeständig, vilket betyder att den, till skillnad från en papperstapet, inte sväller eller krymper. Dessutom är den inte så skör. Men den kanske allra främsta vinningen handlar om uppsättningen. Klistret stryks direkt på väggen och tapeten rullas upp direkt utan att behöva beredas genom förklistring och svällning. Har koll på det haha, men på bilden så för hon rollern på den nya tapeten😉 Edit: blåste 0,48 så ögonen är inte med😂 Ser nu att det är den ljusa tapeten som sätts upp🙈 Ändrades December 14, 2019 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Ny bistro & bar i kvarteret. Värdinnan från Chayaphum här. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Dagen tjej är barnbarnet som fyller 10 år den 23:e men firades idag. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Några bilder som @Stein skickade på mail. En dvärg: En servitris: Servitris på kalas: En typ av servitris: Törstig servitris: ..... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Äldsta dottern varit och begravning av en av sina vänner, dog i Mc olycka 9/12 Mvh. Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Dagens tjej är en supersöt tös som jag råkade träffa en gång någonstans. Det kan ha varit i Krabi, Hat Yai, Songkla eller kanske Nakhon Sri Thammarat. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagen tjej är barnbarnet som fyller 10 år den 23:e men firades idag. Helvette vad tiden går har Jittra redan Nä hon är för jus du har tydligen en till🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 25 minuter sedan, skrev clion: Helvette vad tiden går har Jittra redan Nä hon är för jus du har tydligen en till🙄 Ja Jittra har hunnit fylla 22 år😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu