Luke the Drifter Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 (ändrad) It's so easy to fall in love It's so easy to fall in love People tells me love's for fools So here i go breakin all of the rules 💓 Luke the Drifter Ändrades November 26, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 (ändrad) All of my love All my kisses You don't know what you've been missin' Oh boy Luke the Drifter Ändrades November 26, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 Nu har jag lyckats med bedriften att få med lite text från ett par låtar som en av min stora idoler har skrivit. Buddy Holly har jag gillat sedan barndomen och en vacker dag så kommer jag att besöka honom i Lubbock, Texas. Jag kommer ihåg då jag träffade vår forumvän @Benriach och vi hade lite djupa diskussioner och jag berättade om den här drömmen. Han bara tittade på mig och frågade, vad väntar du på ? Dagens tjej var det. Peggy Sue som sjöng gudomligt och det här var på TawanDaeng i Udon Thani ❤️ Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 En vinhagga på Moonlight bar i Kata. Trevlig och pratsam. Ska nog snabba mig hem nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 48 minuter sedan, skrev rolba: En vinhagga på Moonlight bar i Kata. Trevlig och pratsam. Ska nog snabba mig hem nu. Har hon pröjsare eller är det vin på överläppen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 34 minuter sedan, skrev Peolito: Har hon pröjsare eller är det vin på överläppen? En liten viskning till mustasch. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 1 timme sedan, skrev Peolito: Har hon pröjsare eller är det vin på överläppen? 32 minuter sedan, skrev hamnoi: En liten viskning till mustasch. Ja, hon hade några fjun på överläppen åxå. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 Massösen efter dagens 2 timmars i Mae Sot. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 3 minuter sedan, skrev Esspe: Massösen efter dagens 2 timmars i Mae Sot. Räknade hon rätt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 2 minuter sedan, skrev rolba: Räknade hon rätt? Trodde det var en mobil hon höll i. Priset för massage borde jag själv kunna räkna ut så många massager som jag fått 200/timmen = 400 + 50 i tips (hittade kalkylatorn). Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 7 minuter sedan, skrev Esspe: Trodde det var en mobil hon höll i. Priset för massage borde jag själv kunna räkna ut så många massager som jag fått 200/timmen = 400 + 50 i tips (hittade kalkylatorn). Bra pris. Men det kanske inte är så mycket tvåveckorsmiljonärer där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 19 minuter sedan, skrev rolba: Bra pris. Men det kanske inte är så mycket tvåveckorsmiljonärer där. Det verkar vara stående taxa på dom flesta ställen norr om Bangkok. Tror det var lite dyrare i Bangkok men hela Isaan och även Pattis kör den taxan. Förutom när dom lägger till Massage & Spa i namnet, då blir det lite dyrare. I Pattis har jag faktiskt sett 150/timme. Sen kan det ju bli väldigt mycket dyrare också Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 2 timmar sedan, skrev Peolito: Har hon pröjsare eller är det vin på överläppen? Trevligt när även damerna ställer upp på Movember 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 9 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: All of my love All my kisses You don't know what you've been missin' Oh boy Luke the Drifter Halva inne,,,,,!😍 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 26, 2019 Dela Inlagd November 26, 2019 2 timmar sedan, skrev audirs2: Halva inne,,,,,!😍 Halva inne Jag vill, inte hon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 27, 2019 Dela Inlagd November 27, 2019 7 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Halva inne Jag vill, inte hon Jag råkade ut för raka motsatsen flera gånger igår i Kata. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 27, 2019 Dela Inlagd November 27, 2019 (ändrad) Jag fortsätter med bilder på kollegor. Det här är Mona som jobbar som fitnessinstruktör men här är hon på väg för att byta torkarblad på sin bil. (Ej Biltema) Ändrades November 27, 2019 av Muimatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 27, 2019 Dela Inlagd November 27, 2019 Dagens tjej är chiefen i en bar i Sakhon Somewhere Undrar hur många beer lao jag satt i mig på den här baren ? Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 27, 2019 Dela Inlagd November 27, 2019 (ändrad) Dagens tjejer är några vackra damer som dansade på en festival. Hon dansade en sommar ( Isabella Borgward ) Det är klart paparazzin lyckades ta sig backstage och få en bättre bild på damerna Luke the Drifter Ändrades November 27, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 27, 2019 Dela Inlagd November 27, 2019 On 2019-09-07 at 23:58, skrev Luke the Drifter: Dagens tjejer är tre rara och söta töser som jag träffade någonstans en gång i tiden. Tyvärr är mitt minne lite dåligt så jag minns inte exakt hur, var och när Luke the Drifter Du börjar lik a mig nu Mvh Senilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 (ändrad) 43 minuter sedan, skrev clion: Du börjar lik a mig nu Mvh Senilen Kanske det kanske Eller så är det så att jag minns exakt var och när jag tog bilden men jag slirar lite med sanningen Nåväl. Dagens tjej var det och det är Noi som serverade mig iskalla och det var i en bar i Kanchanaburi. ( tror jag ) Luke the Drifter Ändrades November 28, 2019 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 En iskall beer lao och glada tjejer ! Ett par biljardspel på det så är lyckan gjord. Japp, jag kräver inte mycket här i livet Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 Nu när det är fredag och allt så passar jag på att lägga in en till bild och det är en rar tjej som heter Ting. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 Nu när det är fredag och lönehelg så blir det ett par bilder till. Hmm, sa jag lönehelg ? Måste fundera på när jag fick lön senast för det känns som om det är en halv evighet sedan. 😉 Dagens tjejer var det och de här godingarna uppträdde på Tawandaeng Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: Nu när det är fredag och lönehelg så blir det ett par bilder till. Hmm, sa jag lönehelg ? Måste fundera på när jag fick lön senast för det känns som om det är en halv evighet sedan. 😉 Dagens tjejer var det och de här godingarna uppträdde på Tawandaeng Luke the Drifter Super stars! Idag så skall Matte Löfdahl på Ml Demo få sin container repad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu