Luke the Drifter Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 Igår så var jag på väg ner till centrum för att titta på Loy Krathong och jag hann knappt utanför dörren innan jag råkade stöta på de här två tjejerna. Tjejerna fick mig mig att tänka på den gamla låten med Scott McKenzie. If you're going to San Francisco Be sure to wear some flowers in your hair Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 Idag är det fredag så blir några bilder på min kompis. Nu blir det lite offtopic fast ändå inte. Vid det här tillfället så åt vi på en seafood-restaurang så det slinker med ett par bilder på urvalet av mat vi hade att välja på. Jag lät henne välja och det här var en del av det som hon beställde. Dagens tjej Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Eftersom det är fredag idag så blir det en till bild. Lai från Chiang Mai Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Ett antal baksidor som fanns att beskåda på Soi Cowboy för några veckor sedan🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Några till.... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 4 timmar sedan, skrev edvardpop: Några till.... Märkligt Minimala trosor som visar halva muttan men dubbla BH´s /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 47 minuter sedan, skrev Enis: Märkligt Minimala trosor som visar halva muttan men dubbla BH´s /Enis Haha. Tänkte faktiskt samma sak. Misstänker att det är för att kunna "fylla upp" lite extra. Men vem vet🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 17, 2019 Dela Inlagd November 17, 2019 Nu skall ni få ett hett tips gubbar ! Se till att ni behandlar tjejerna väl annars kan det gå illa för er. Mycket illa ! Njae, den där bilden var faktiskt arrangerad för så farligt var det inte. Hon bara skojade lite med sin fruktkniv Dagens tjej Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 17, 2019 Dela Inlagd November 17, 2019 3 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Nu skall ni få ett hett tips gubbar ! Se till att ni behandlar tjejerna väl annars kan det gå illa för er. Mycket illa ! Njae, den där bilden var faktiskt arrangerad för så farligt var det inte. Hon bara skojade lite med sin fruktkniv Dagens tjej Luke the Drifter Frukt-ansvärt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 17, 2019 Dela Inlagd November 17, 2019 40 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Nu skall ni få ett hett tips gubbar ! Se till att ni behandlar tjejerna väl annars kan det gå illa för er. Mycket illa ! Njae, den där bilden var faktiskt arrangerad för så farligt var det inte. Hon bara skojade lite med sin fruktkniv Dagens tjej Luke the Drifter Då kan du vara med i gosskören nu då? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 17, 2019 Dela Inlagd November 17, 2019 3 timmar sedan, skrev Esspe: Då kan du vara med i gosskören nu då? Det kanske jag skulle kunna vara men tyvärr så sjunger jag värre än Eilert Pilarm och det säger nog det mesta. Bilden på tjejen med kniven var arrangerad men jag har faktiskt varit med om att ha blivit knivhotad av en mycket svartsjuk tjej och det var inte en särskilt angenäm upplevelse. Något bildbevis finns det inte på det för jag var lite upptagen med att ta mig ur situationen helskinnad. Nuförtiden försöker jag hålla mig till att umgås med snälla flickor ! Men vad i h-e ! Inte en gång till ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 17, 2019 Dela Inlagd November 17, 2019 8 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Nu skall ni få ett hett tips gubbar ! Se till att ni behandlar tjejerna väl annars kan det gå illa för er. Mycket illa ! Njae, den där bilden var faktiskt arrangerad för så farligt var det inte. Hon bara skojade lite med sin fruktkniv Dagens tjej Luke the Drifter Har hon finskt blod? Inte sära,para rispa!😝 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 17, 2019 Dela Inlagd November 17, 2019 4 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Det kanske jag skulle kunna vara men tyvärr så sjunger jag värre än Eilert Pilarm och det säger nog det mesta. Bilden på tjejen med kniven var arrangerad men jag har faktiskt varit med om att ha blivit knivhotad av en mycket svartsjuk tjej och det var inte en särskilt angenäm upplevelse. Något bildbevis finns det inte på det för jag var lite upptagen med att ta mig ur situationen helskinnad. Nuförtiden försöker jag hålla mig till att umgås med snälla flickor ! Men vad i h-e ! Inte en gång till ! Luke the Drifter Love is in the air,,,,,,,,,,tradelli tjajj,,,,,!😍 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 17, 2019 Dela Inlagd November 17, 2019 Dagens spralliga. Fon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 18, 2019 Dela Inlagd November 18, 2019 10 timmar sedan, skrev audirs2: Love is in the air,,,,,,,,,,tradelli tjajj,,,,,!😍 Det börjar verka kärlek banne mig Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 Dagens tjej är en snygging som jobbar på ett hotell i Hua Hin. Den här bilden tog jag nådens år 2008 men jag skulle inte bli förvånad om hon jobbar kvar än idag för många damer i personalstyrkan har jobbat på hotellet i tiotals år. Hmmm, jag tror att jag får lov att ta dagens promenad via hotellet och se hur landet ligger Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 Jag har smugit in några bilder på tjejer som kanske inte riktigt har varit alldeles tvättäkta flickor men ingen verkar ha reagerat på det. Här kommer det en bild på en tös som hävdade att hon är en dojja men jag är tveksam. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 Det kan hända att jag har lagt in den här bilden tidigare och om det är på det viset så får ni gärna häckla mig. Dagens tjej var det 💓 Jag önskar att jag hade en tidsmaskin så att jag kunde träffa henne igen ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Jag har smugit in några bilder på tjejer som kanske inte riktigt har varit alldeles tvättäkta flickor men ingen verkar ha reagerat på det. Här kommer det en bild på en tös som hävdade att hon är en dojja men jag är tveksam. Luke the Drifter Inget fel fast aggregatet är borta En av pojkarna på bilden har aggregatet kvar 55555 Träffade jag på min svågers begravning Mvh. Dollemon Ändrades November 20, 2019 av Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 2 timmar sedan, skrev Dolle: Inget fel fast aggregatet är borta En av pojkarna på bilden har aggregatet kvar 55555 Träffade jag på min svågers begravning Mvh. Dollemon Hen måste va brandman eftersom slangen e kvar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 Hanoi "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 Dagens tjej är otroligt rara och söta Pooky. Hon är så jäkla rar och trevlig och det förvånar mig inte det minsta att hon träffade en alpjoddlare som blev kär i henne och hon är numera gift och bor i Helvetia. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 6 timmar sedan, skrev edvardpop: Hanoi Elegant /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 2 timmar sedan, skrev Enis: Elegant /Enis Mycket! Var nästan som att befinna sig vid catwalken i Paris eller något liknande. Inte för att jag gjort det nån gång men i alla fall... Tog ett par bilder på henne strax innan som inte blev något vidare och var tvungen att springa en del för den här bilden men det var det värt🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 My Lady enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu