edvardpop Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 11 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Tack så mycket för ditt tips om en bättre kamera Jag har faktiskt en ganska bra systemkamera hemma i Hua Hin, som jag för övrigt fick i gåva av vår forumvän @leifen ,men den använder jag ganska sällan då jag anser att den är klumpig att bära med sig. Jag uppskattar smidigheten hos en kompaktkamera och den märks knappt där den hänger i skärpet på byxorna. Nuförtiden så använder nog de flesta sin smartphone som kamera men jag håller kvar i det gamla med kompaktkamera då jag tycker att bilderna blir bättre framförallt i dåliga ljusförhållanden. Visst, den bästa kameran är ju som bekant den man har med sig. Då är det inte så smidigt med en systemkamera förstås. Samtidigt har de mindre kamerorna (och även smartphones) blivit bättre de senaste åren och många av modellerna är väl så bra och har tom vassare specifikationer än vad många systemkameror har. Klart kostar ju därefter också. Passar på att lägga in en bild som togs under en fotorunda när Soi Honey passerades vid senaste besöket i fiskebyn... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Oktober 7, 2019 Dela Inlagd Oktober 7, 2019 Dagens tjejer. Fru och grannfru.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 7, 2019 Dela Inlagd Oktober 7, 2019 En gång då jag var ute på luffen så kom jag till en liten stad där jag trivdes mycket bra. Jag tyckte att det var en bra idé att hyra en moppe för att ta sig runt och nu blev det besvärligt för det var absolut ingen turistort och därmed inga moppeuthyrare. Till slut så lyckades jag hitta en privatägd moppe som jag kunde hyra och det var i en motorcykelaffär. Tjejen som fixade det här var inte bara serviceminded utan otroligt söt ! Tänk om man bara vore tjugo år yngre, rik och snygg 💓 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 7, 2019 Dela Inlagd Oktober 7, 2019 On 2019-10-04 at 09:32, skrev Esspe: Påminner om den figuren som dyker upp mitt i det här klippet. Riktig våldsvideo det där! Papappapapapapappapapap!😝 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 7, 2019 Dela Inlagd Oktober 7, 2019 Gårdagens tvillingsyrra tar ens selfie med en fet tysk. Sen tränar hon tydligen munrörelser med mama san. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 7, 2019 Dela Inlagd Oktober 7, 2019 Nu blev jag kär igen ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7, 2019 Dela Inlagd Oktober 7, 2019 Mina tjejer 😘 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Oktober 8, 2019 Dela Inlagd Oktober 8, 2019 För tre år sedan på dagen då vi fortfarande bodde i Sverige. [emoji3063]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 8, 2019 Dela Inlagd Oktober 8, 2019 Ett av mina stora intressen i Thailand är att spela biljard och då jag kommer till en bar som har biljardbord så vill jag gärna spela ett game eller tre. Jag brukar fråga vem som är den bästa spelaren i baren och utmanar denne. Ibland så åker jag på däng men jag är precis lika glad för det Här fick jag möta mästarinnan i baren Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 8, 2019 Dela Inlagd Oktober 8, 2019 4 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Ett av mina stora intressen i Thailand är att spela biljard Första plats: fota vackra damer andra plats: vara miljömedveten och inte köpa nytt bara för att batteriet i kameran tar slut titt som tätt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 En grogg senare enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 32 minuter sedan, skrev Enis: En grogg senare enis Passa på nu! bom bom! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: En grogg senare Penis Bra början på en kryssning! Du må väcka henne före skaldjur buffen😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 (ändrad) Dagens fyrklöver. Men det var svårt att få alla fyra på bild. De står ju inte still en sekund. 3 och en halv snarare. En trebent. Ändrades Oktober 10, 2019 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 2 timmar sedan, skrev rolba: Dagens fyrklöver. Men det var svårt att få alla fyra på bild. De står ju inte still en sekund. 3 och en halv snarare. En trebent. Känns spontant som att den närmaste damen är värd en bättre kamera. Eller ev en annan fotograf😉 Är det i Rawai? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 7 minuter sedan, skrev edvardpop: Känns spontant som att den närmaste damen är värd en bättre kamera. Eller ev en annan fotograf😉 Är det i Rawai? Kan nog vara både och. 😜 Ja, i Rawai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 (ändrad) Frugan drar iväg som en hind på morgonpromenaden. Någorlunda bild trots att vi båda var i rörelse. Kameran verkar skaplig när ljuset är bra eller vad tror du @edvardpop? Edit: Hmm, på orginalbilden kunde jag räkna hårstråna om jag ville men det blev inte enkelt efter att forumet förminskat bilden. Ändrades Oktober 11, 2019 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 Oj vad mama san ser förvånad ut när jag trycker av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 40 minuter sedan, skrev rolba: Oj vad mama san ser förvånad ut när jag trycker av. Vad tyckte du av?😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev rolba: Oj vad mama san ser förvånad ut när jag trycker av. Förstår henne, Hon har ju inte fått av sig kläderna ens. Ändrades Oktober 11, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 15, 2019 Dela Inlagd Oktober 15, 2019 Dagens tjej har gått och blivit fru jämrans osis @edvardpop och övriga. / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2019 Dela Inlagd Oktober 19, 2019 Pok pokk pokk pok pok POK POK! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 19, 2019 Dela Inlagd Oktober 19, 2019 Nu satt hon i alla fall stilla. Men det vete fan om bilden blev bättre för det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd Oktober 20, 2019 Dela Inlagd Oktober 20, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 20, 2019 Dela Inlagd Oktober 20, 2019 On 2008-06-27 at 11:07, skrev Nerike: En tråd om dom små söta liven. Dagens tjej. Min älskade dotter - typ alla dagar i veckan, världens bästa tjej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu