Luke the Drifter Inlagd Augusti 19, 2019 Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Dagens tjej är en snygging från Nakhon Somewhere och hon hoppas på att ge mig stryk i biljard. Good luck Charm ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 20, 2019 Dela Inlagd Augusti 20, 2019 Dagens tjej är en söt och rar puma men efter en tid så fick jag intrycket av att hon var en gangsterbrud så våra vägar skiljdes åt. Bonnie and Clyde ? Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 20, 2019 Dela Inlagd Augusti 20, 2019 Nu var jag ute på äventyr igen och råkade bli utmanad på en biljardmatch. Självklart så antog jag utmaningen och insatsen var hög. Gissa vem som vann ? Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Fler tjejer och mer biljard. Jag vill gärna ha motstånd då jag spelar biljard och jag har mod nog att sticka ut hakan då jag kommer till en ny bar och ber att få spela mot den bästa i baren. Oftast så får jag möta en "tjej" som kanske inte är en alldeles tvättäkta flicka men det bryr jag mig inte om för det oftast de som är absolut bäst på biljard. - Luke, vilken av oss väljer du ? Jag ska slå er båda ! Ställ upp er i skostorlek ! Nu jäklar får man se till att skärpa sig ! Hur det hela slutade ? Det är något som är höljt i dunkel Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Äh, vad falls ! Att ha en massa hemligheter med sig in i graven är väl inget att stå efter så jag skall berätta precis hur det var den här kvällen. Tro mig om ni vill ! Tjejen var hemma medan jag var ute och rullade hatt och då jag kom hem så möttes jag inte direkt utav kärlek och pussar. Aj, aj, aj, nu verkar det bli tysta leken ett tag ! Den här tysta leken är inget som jag tycker om så jag berättade precis vad jag gjort den kvällen. Sagan hon fick höra var att jag hade varit på en bar och där fick jag stryk av två dojjor. Jag tror att hon gick på den lilla valsen för hon började skratta så att hon kissade på sig av skadeglädje. - Så jä-la rättvist åt dig ! Se och lär gubbar, med en liten vals så slipper man leka tysta leken Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Idag är det fredag så det kan hända sig att det blir några bilder på tjejer. Den här rara tösen jobbade som kock på en liten restaurang i någon gudsförgäten håla och jag kan garantera att restaurangen aldrig kommer att få en stjärna i Guide Michelin men det bryr jag mig inte om för maten var för jäkla god och tjejen var supertrevlig. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Precis nyss, skrev Luke the Drifter: Idag är det fredag Nja det är väl Torsdag fortfarande ... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 4 minuter sedan, skrev Enis: Nja det är väl Torsdag fortfarande ... /Enis Försök inte lura mig gosse, jag vet att det är fredag idag ! Jag har talat om för mina arbetsgivare och kunder att jag är ledig från och med fredag till söndag men det verkar de inte förstå för jobbtelefonen har ringt hela morgonen. Vilka jädra pulver man har att göra med ! Nu ger jag blanka katten i folk som stör mig och tänker på den här söta tjejen istället Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Visst är hon vacker, en riktig PILF, plane I like to fly... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 On 2019-08-18 at 08:47, skrev Luke the Drifter: Dagens tjejer är ett par vältränade cyklister som deltog i en cykeltävling i Hua Hin. Luke the Drifter Cyklisterna i Blå-vita dräkter är skolkamrater med frugans 19 åriga dotter, min plastdotter jag ramlade in i familjen när hon var 3 år gammal! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 2009 och 2019, synd att jag inte åldras lika snyggt som frun (◞‸◟)Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 15 timmar sedan, skrev Vantaa: 2009 och 2019, synd att jag inte åldras lika snyggt som frun (◞‸◟) Skickat från min iPhone med Tapatalk Nu är Du alldeles för blygsam min vän @Vantaa ! Du är en stilig man i dina allra bästa år ! Tack så hemskt mycket för alla råd Du har gett mig de senaste månaderna, din expertis har varit guld värt Dagens tjej var det. En fjälla som promotar motorcyklar 💓 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Nu blev jag kär igen ! 💓 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 Dagens tjej är en rar kvinna som jobbar som kock i en liten restaurang. Om jag minns rätt så tror jag att det var någonstans i Chonburi. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 En vacker dag så råkade jag träffa två söta tjejer och utav en ren händelse så råkade de hamna med på bild. Försök bortse fåntratten i mitten. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 Lunch med dottern innan hon skall jobba enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 22 minuter sedan, skrev Enis: Lunch med dottern innan hon skall jobba enis Myyyy gooood, ingen MOBIL??????????? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 Och nu drog favoritdottern iväg på kräftskiva.. 💕🇸🇪😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 7 timmar sedan, skrev audirs2: Myyyy gooood, ingen MOBIL??????????? å fingrarna kunde hon hålla i styr också... här skulle dock inte @edvardpop kunna hålla fingrarna i styr om han var i närheten Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 12 hours ago, audirs2 said: Myyyy gooood, ingen MOBIL??????????? Bra att du Inte sett hennes Låång finger på riktigt, din gud kanske e mobil om den e Finsk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 2 minuter sedan, skrev judazzz: Bra att du Inte sett hennes Låång finger på riktigt, din gud kanske e mobil om den e Finsk He he, i have! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 30, 2019 Dela Inlagd Augusti 30, 2019 Frugan är nöjd och glad, en gäng köksprylar och ett kilo torkad chili kom idag! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 30, 2019 Dela Inlagd Augusti 30, 2019 Tjejerna njuter en finöl.. 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 Dagens tjejer är tre rara och söta töser som jag träffade någonstans en gång i tiden. Tyvärr är mitt minne lite dåligt så jag minns inte exakt hur, var och när Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 Då det är lördag och allt idag så tar jag mig friheten att lägga in en till bild och det är på min hyresvärdinna som jag hade just då. Söta och rara Pla från Surin tillsammans med en av sina anställda på hennes restaurang Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu