Abercrombie Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 Från thaifestivalen i Kungsan: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 Fler tjejer från Kungsan: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Ännu ett bidrag från Kungsan: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Thailand@Kungsträdgården2019. Det var trevligt som tusan och så mycket fint att vila ögonen på. Arrangemanget var lite nedskalat i år, inte så många damer i traditionella kläder och kortegen runt Kungsan var väldigt kort, men väl värt en dagsutflykt. Här kommer ännu en dam: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 (ändrad) Okej, okej, jag förstår att ni bara sitter och väntar på fler bilder från Kungsträdgården. Och tänka sig, det finns några kvar! Lägg märke till hennes hårspännen, reklam för Singha, Leo samt Chang. Ändrades Juli 14, 2019 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 (ändrad) Blev fel, sorry. Ändrades Juli 14, 2019 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Och så slutligen den allra sista från Kungsträdgården för i år. Hon var VÄLDIGT mån om att det skulle bli rätt. Fick inspektera och kassera ett par bilder innan hon släppte iväg mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 17, 2019 Dela Inlagd Juli 17, 2019 Fotmassage är aldrig fel... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Den här bilden gör verkligen inte kvinnan ifråga rättvisa, hon var väldigt söt och hade en underbar hudfärg som jag tyvärr inte kan beskriva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Den här tjejen har varit med flera gånger tidigare, det är kul att se hur folk förändras. För att åstadkomma en kvalitetshöjning så har jag skurit bort mig själv ur bilden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Här är samma tjej från februari 2017 och februari 2018. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 1 timme sedan, skrev Abercrombie: Här är samma tjej från februari 2017 och februari 2018. Är det i Triangelbaren du sitter och spanar över gatan. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 14 minuter sedan, skrev Mankan: Är det i Triangelbaren du sitter och spanar över gatan. Ja, det är (var) det. Gillar läget att ha koll på folklivet på Soi Chaiyapoon. Ett riktigt skådespel... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Tjej kan väl diskuteras, det är väl som så ofta Up to you... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 1 minut sedan, skrev Abercrombie: Hon behöver inte böna och be om att få k****a! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Jag önskar att jag kunde fotografera detta. Eller inte. En helt dyngrak dansk kvinna på ungefär 150 kilo har "dansat" i flera timmar, personalen är för snälla för att be henne dra åt helvete. Jag har rest över hela världen, men aldrig någonsin sett något liknande. Kärringen är helt galen, hon fattar inte att hon gör bort sig, hon tror att hon är het. Makalös freakshow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 1 minut sedan, skrev Abercrombie: Jag önskar att jag kunde fotografera detta. Eller inte. En helt dyngrak dansk kvinna på ungefär 150 kilo har "dansat" i flera timmar, personalen är för snälla för att be henne dra åt helvete. Jag har rest över hela världen, men aldrig någonsin sett något liknande. Kärringen är helt galen, hon fattar inte att hon gör bort sig, hon tror att hon är het. Makalös freakshow! Hon kan ju lika gärna vara svensk, finsk eller kanske från Belgien. Hur kan du veta att hon är dansk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Hon kan ju lika gärna vara svensk, finsk eller kanske från Belgien. Hur kan du veta att hon är dansk? hon har ju ett par,,,,, i högsta hugg /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 28 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Hon kan ju lika gärna vara svensk, finsk eller kanske från Belgien. Hur kan du veta att hon är dansk? Det hör till god sed att man frågar var flickan kommer ifrån när man bjuder på ladydrinks. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 36 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Hon kan ju lika gärna vara svensk, finsk eller kanske från Belgien. Hur kan du veta att hon är dansk? Jag frågade mamasan, som svarade danish samtidigt som hon pekade på en dansk flagga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 1 minut sedan, skrev Abercrombie: Jag frågade mamasan, som svarade danish samtidigt som hon pekade på en dansk flagga. Tänkte att du hade hört henne snacka. och då en redlös indier låter som en dansk, så är det svårt att avgöra det på språket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 (ändrad) On 2019-06-22 at 19:46, skrev Enis: Vet inte hur @noBuzz lyckats med detta mycket söt dotter enis Har skrivit det förr men skriver det igen, avkommorna kan bli väldigt bra trots mediokert avelsmaterial Speciellt när inavelskofficienten är totalt utsuddad vilket den blir när man blandar Ändrades Juli 20, 2019 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu