B747 Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 44 minuter sedan, skrev Benriach: Badflickor... br Skulle vilja se en bild på dig med speedos.Ditt resande gör att sittplatserna ser trängre och trängre ut ( tänker på dina lårmuskler)🤣 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 10 minuter sedan, skrev B747: Skulle vilja se en bild på dig med speedos.Ditt resande gör att sittplatserna ser trängre och trängre ut ( tänker på dina lårmuskler)🤣 Nu spänner det väl till i dina byxor, din snuskhummer... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 Får mig onekligen att tänka på skönheten och valrossen äh förlåt jag menade blåvalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 24 minuter sedan, skrev Benriach: Nu spänner det väl till i dina byxor, din snuskhummer... Visste väl din jävel att du hade ett utpressningsfoto på mig PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 Avstod spel igår så jag glömde fota biljardbordet. Fick i alla fall en skymt av klot från motståndarlaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 On 2019-03-23 at 14:54, skrev Kenneth4618: Dagens tjejer får bli VSK som tvålade dit Skutskär och vann SM guld i dambandy och Stina som slog Jouhag idag och vann Sköna Gröna VSK-tjejer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd April 1, 2019 Dela Inlagd April 1, 2019 Frugan på promenad i en park i Jingmen, Kina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 1, 2019 Dela Inlagd April 1, 2019 Är det dimma eller smog nere i stan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 1, 2019 Dela Inlagd April 1, 2019 Cafékassörskan i Holiday café Looking for ...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd April 1, 2019 Dela Inlagd April 1, 2019 2 hours ago, Peolito said: Är det dimma eller smog nere i stan? Smog, mycket dålig luft för det mesta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 Spanar in Madam/chefskockan i McFly's bar. Hon föder mig två dagar i veckan. Hmmm, nu spanar hon tillbaka. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 Börjar bli orolig, hon kommer närmare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 En riktig sötnos!Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 Din sötnos = den med kudden? Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 En hårt arbetande flicka👍 mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 Lägg dig inte på den flickan! Med dom kraftiga benen så kan hon klippa av dig på mitten.😋 Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 Frugan visar sin respekt för Buddha.. Även kinesgudarna ska pysslas om! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 @ellim63Hej! Jag har funderat på en sak som du kanske kan kasta ljus över som lever med en thailändska: I Thailand älskar och respekterar (nästan) alla Kungen och kungahuset. I Sverige är det långt ifrån likadant, inte sällan hånas de dessutom. Hur ser thailändarna på oss i detta fall? Är vi konstiga som inte avgudar Kungen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 58 minuter sedan, skrev Abercrombie: @ellim63Hej! Jag har funderat på en sak som du kanske kan kasta ljus över som lever med en thailändska: I Thailand älskar och respekterar (nästan) alla Kungen och kungahuset. I Sverige är det långt ifrån likadant, inte sällan hånas de dessutom. Hur ser thailändarna på oss i detta fall? Är vi konstiga som inte avgudar Kungen? Jag tillhör dom som inte beundrar vare sig knugar eller presidenter! Om man tittar tillbaka i tiden många hundra år eller tusen år så ser man att vissa män och även kvinnor tilltvingade sig makt och rikedom för att skilja sig från övriga människor! En slags maffia kan man kanske säga! Så dom som var svaga fick böja sig under detta och dom starka levde gott och lever fortfarande just pga av att dessa män som var starkare än andra tog sig sig friheten att domdera över andra människor! Vissa vet inte inte bättre utan fogar sig under detta och andra inte! Detta börjar redan i skolan där vissa elever är starkare av naturen än vissa andra och en slags rangordning tillämpas! Men inom det militära måste det vara så att att det finns chefer, alla är inte bra men vissa är riktigt bra! Samma inom arbetslivet, vissa är bra, vissa inte. Vissa är födda till ledare, vissa till att vara chefer och vissa till att följa! Så tror jag i alla fall,,,,nä det e nog så! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 26 minuter sedan, skrev Abercrombie: @ellim63Hej! Jag har funderat på en sak som du kanske kan kasta ljus över som lever med en thailändska: I Thailand älskar och respekterar (nästan) alla Kungen och kungahuset. I Sverige är det långt ifrån likadant, inte sällan hånas de dessutom. Hur ser thailändarna på oss i detta fall? Är vi konstiga som inte avgudar Kungen? Hej, Frugan gillar inte när svenskar hånar det svenska kungahuset. Däremot gillar hon att det är lite mer "avslappnat" i förhållandet till kungafamiljen här om du förstår vad jag menar! Frugan är för övrigt av kunglig börd, kung rama 4 hade 35 fruar och avlade 82 barn med dom..och frugan är i nedstigande led från nån av dom. En lite rolig sak är att frugan är född 12 augusti samma dag som drottning Sirikit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 34 minuter sedan, skrev ellim63: Hej, Frugan gillar inte när svenskar hånar det svenska kungahuset. Däremot gillar hon att det är lite mer "avslappnat" i förhållandet till kungafamiljen här om du förstår vad jag menar! Frugan är för övrigt av kunglig börd, kung rama 4 hade 35 fruar och avlade 82 barn med dom..och frugan är i nedstigande led från nån av dom. En lite rolig sak är att frugan är född 12 augusti samma dag som drottning Sirikit! Tack för svar! Så du är ingift i kungafamiljen med andra ord? 😉 På tal om födelsedagar, så delar jag den med den nuvarande thailändska Konungen. 28 juli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 De hade en ny rumpa eh, jag menar tjej på Islander bar igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Ja hyfsad utsikt även här //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 1 timme sedan, skrev Broskan: Ja hyfsad utsikt även här //Broskan Ryckte till i batongen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 Dagens tjej är en rar flicka jag fångade på bild och det gjorde jag i Mae Sai. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu