Kenneth4618 Inlagd Mars 14, 2019 Dela Inlagd Mars 14, 2019 En som ville vara med på bild på berget i CM. Har ingen aning om vem hon var för jag skulle ta kort på allt som glimmade men det blev ju bra ändå Pattaya 2004 Malibu Bar Tina Turner Näääää blev lurad “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 14, 2019 Dela Inlagd Mars 14, 2019 Soi 8 och min blomma här i livet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 15, 2019 Dela Inlagd Mars 15, 2019 Dagens tjej är en okänd dam som jag träffade i Laos Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 15, 2019 Dela Inlagd Mars 15, 2019 Då det råkar vara fredag idag så tar jag mig friheten att lägga in en till bild på en tjej. Dagens tjej är en rar ung flicka som jag träffade i Buriram Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 15, 2019 Dela Inlagd Mars 15, 2019 Dagens tjej är en tös som jag träffade för ganska många år sedan men hon är fortfarande kvar i mitt minne. Luffaren och Flamman Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 15, 2019 Dela Inlagd Mars 15, 2019 @spooncreek ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Idag så är dagens tjej en snygging som jobbar som servitris i restaurangen på golfbanan Black Mountain i Hua Hin. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Dagens tjej är en okänd sötnos som jag träffade som hastigast någonstans i Vietnam. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Det är lördag idag och jag är på ovanligt gott humör så jag bjuder på en till bild på tjejer och de äro tu till antalet. Två partypinglor som jag fångade på bild under ett nyårsfirande i Udon Thani Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Pattaya är ändå trevligt.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 On 2019-03-14 at 10:31, skrev Kenneth4618: En som ville vara med på bild Din fru? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Nämen titta, en okänd brud.... henne tar vi en bild på... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Bibben: Nämen titta, en okänd brud.... henne tar vi en bild på... På dyra Phuket. Ändrades Mars 16, 2019 av Stoneys Fel Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 21 minuter sedan, skrev Bibben: Din fru? Nej, det borde ju du veta som har träffat henne många gånger under åren som gått. Första gången var vid bowlingen i Göteborg 2005 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 23 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nej, det borde ju du veta som har träffat henne många gånger under åren som gått. Första gången var vid bowlingen i Göteborg 2005 😉 Sorry. Ansiktsblindhet. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Appropå denna bild Så upptäckte jag henne långt senare när jag framkallat filmrullarna när jag var tillbaka i Sverige. Det var innan digitalkameror. Men hon tittar ju verkligen in i kameran men jag såg bara allt guld som glimmar i bakgrunden ☺ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 17, 2019 Dela Inlagd Mars 17, 2019 11 timmar sedan, skrev Soengsang: Pattaya är ändå trevligt.... Ska hon och bada? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 17, 2019 Dela Inlagd Mars 17, 2019 Dagens tjej är en pudding som jag träffade då jag snokade runt i norra Thailand och det här var någonstans nära gränsen till Burma. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 17, 2019 Dela Inlagd Mars 17, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Ska hon och bada? Hon?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 17, 2019 Dela Inlagd Mars 17, 2019 1 minut sedan, skrev samet: Hon?? Med de småmulliga låren så räknar jag med att det är en hon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 17, 2019 Dela Inlagd Mars 17, 2019 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Med de småmulliga låren så räknar jag med att det är en hon Jag kollade på handen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 17, 2019 Dela Inlagd Mars 17, 2019 1 minut sedan, skrev samet: Jag kollade på handen... Ja, den var klurig nu när jag såg handen. Någon får ta och undersöka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd Mars 17, 2019 Dela Inlagd Mars 17, 2019 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev Soengsang: Pattaya är ändå trevligt.... som jag trodde 5555555555, ja vi är alla olika å gillar olika dock inte min cop of tea 5555 Ändrades Mars 17, 2019 av in-ka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 17, 2019 Dela Inlagd Mars 17, 2019 (ändrad) 48 minuter sedan, skrev in-ka: som jag trodde 5555555555, ja vi är alla olika å gillar olika dock inte min cop of tea 5555 Absolut ok att du inte gillar bilden, jag har inget mot hbtq personer, bara ni inte överdriver er läggning. Trevligt att du kom ut ur garderoben iaf. Ändrades Mars 17, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd Mars 17, 2019 Dela Inlagd Mars 17, 2019 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Absolut ok att du inte gillar bilden, jag har inget mot hbtq personer, bara ni inte överdriver er läggning. Trevligt att du kom ut ur garderoben iaf. du får nog stänga av automattextning, "ni" ska väl vara "vi", å "er" är väl "vår" å "du" hoppade väl in automatiskt av någon konstig anledning, men ok välkommen ut men ta det lugnt bara, 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu