edvardpop Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 21 timmar sedan, skrev JJC: Frugans lilla halvsyster Yui som kom till BKK igår och hennes kompis Natsumi som ville testa genuin thailändsk mat. Min fru Mui är jätte glad att kunna träffa fin 10 år yngre halvsyra. Tyvärr bor de båda lång bort från Thailand och i helt olika världsdelar. Från Japan? Har du fler bilder på henne lägg gärna in dem här. På tok för lite japanskor annars i denna tråd 😊 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 On 2019-01-26 at 11:27, skrev BanFang: Tjejen som jag spenderade mest tid med i LOS. Kan vara en mycket fin tjej men målade ögonbryn och tandställning, fjortis🤨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 13 minuter sedan, skrev Boa52: Kan vara en mycket fin tjej men målade ögonbryn och tandställning, fjortis🤨 Wavis gav mej tummen ned OK men hur kan en bild på en fjortis få 40 gilla. är det nåt som ni kan berätta om flickan eller gillar ni foton på små flickor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev Boa52: Wavis gav mej tummen ned OK men hur kan en bild på en fjortis få 40 gilla. är det nåt som ni kan berätta om flickan eller gillar ni foton på små flickor Sätt på dig öronmuffar så inte ärtan mellan dina öron förfryser nu när det är -27 grader i byhålan Ändrades Januari 27, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Sätt på dig öronmuffar så inte ärtan mellan dina öron förfryser nu när det är -27 grader i byhålan Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 9 minutes ago, Boa52 said: Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år Har du fått stryk av "Visa pattarna" nu igen? Stuva in en pall alkoholfri öl i bänkdiskmaskinen och hoppa in efter, så vaknar du nog glad som en trallgök imorgon. Glöm inte att dra igen luckan så det inte blir korsdrag mellan dina öron som verkar uppfatta det mesta fel eller inte överhuvudtaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Boa52: Wavis gav mej tummen ned OK men hur kan en bild på en fjortis få 40 gilla. är det nåt som ni kan berätta om flickan eller gillar ni foton på små flickor Varför skulle inte en bild på en fjortis kunna få 40 positiva reaktioner eller mer? Tippar på att hon är nånstans mellan 20 och 30 och har du nån gång varit i Thailand utanför risbyn borde du observerat att det inte är så ovanligt med tandställning även högre upp i åldrarna. Ändrades Januari 27, 2019 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 1 minut sedan, skrev edvardpop: Varför skulle inte en bild på en fjortis kunna få 40 positiva reaktioner eller mer? Tippar på att hon är nånstans mellan 20 och 30 och har du nån gång varit i Thailand utanför risbyn borde du observerat att det inte är så ovanligt även högre upp i åldrarna. Du kan ha helt rätt men varför 40 gilla, skriver du ett bra inlägg får du kanske 4 st. Har varit utanför risbyn, besökt Thai som du kanske vet nu i 17 år och har flickor i byn som har växt upp under min tid där så jag vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Jag gissar på 27 till 30 kanske över Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 (ändrad) 58 minuter sedan, skrev Boa52: Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år Hä int lönt å försök förklar för en som ing begrip. 😫 Ändrades Januari 27, 2019 av Sakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 1 timme sedan, skrev Boa52: Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år Din tomte. Hon är 27år och har en son på 7 år. Tandställningen är en mode grej. Alltså ingen riktig sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 30, 2019 Dela Inlagd Januari 30, 2019 On 2019-01-28 at 01:47, skrev Boa52: Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år Ja det är väl rätt många thaitjejer som har tatuerade ögonbryn inklusive min tjej. Skulle just det resultera i mindre karma eller hur menar du? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 30, 2019 Dela Inlagd Januari 30, 2019 On 2019-01-27 at 19:47, skrev Boa52: Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år Här en äkta fjortis. Sina egna ögonbryn men med tandställning Mvh. Pappa till hon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 30, 2019 Dela Inlagd Januari 30, 2019 Vi tog en promenad nerför soi 6, sen en grogg för mej och Ling vart hungrig. Igen. [emoji3]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd Januari 30, 2019 Dela Inlagd Januari 30, 2019 12 timmar sedan, skrev Mankan: Ja det är väl rätt många thaitjejer som har tatuerade ögonbryn inklusive min tjej. Skulle just det resultera i mindre karma eller hur menar du? Hehe, ja det tycker jag, min sambo som är 46 år har såna där målade/tatuerade ögonbryn - skitfult tycker jag. Och tjejer som springer omkring med såna där "tandställningar" fast de inte behöver, det tycker jag är ännu fulare och dummare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 31, 2019 Dela Inlagd Januari 31, 2019 Inte Dagens förra Veckan trevlig Servitris hos BeerH i Chiang Mai 🍺 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 31, 2019 Dela Inlagd Januari 31, 2019 11 timmar sedan, skrev ragson: Vi tog en promenad nerför soi 6, sen en grogg för mej och Ling vart hungrig. Igen. Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Är ju rätt lätt att bli sugen på nåt efter en sväng på sexan. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 Grattis Frugan 💕 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 Här skulle @L64 behöva styra upp, för inte mycket som var bra på detta stället... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 17 minuter sedan, skrev samet: Här skulle @L64 behöva styra upp, för inte mycket som var bra på detta stället... Eller så skickar man Yui. Huvuden kommer att rulla och ordningen återställs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 Yui med kompis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 2 timmar sedan, skrev samet: Här skulle @L64 behöva styra upp, för inte mycket som var bra på detta stället... Bättre i Pattaya, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 7 minuter sedan, skrev Stoneys: Bättre i Pattaya, Har dom tatuerade ögonbryn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 1 timme sedan, skrev Stoneys: Bättre i Pattaya, Passa dig nu... snart kommer @M33 efter dig. Återanvända bilder är ett big no-no enligt storbultar'n... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 9 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Har dom tatuerade ögonbryn? Vet ej, kollade inte så högt. 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu