Luke the Drifter Inlagd Januari 6, 2019 Dela Inlagd Januari 6, 2019 Dagens tjej är en tös som jobbar,eller kanske jobbade,i en karaokebar någonstans ute på bonnavischan i Chonburiprovinsen. Då jag inte längre minns vad hon heter så kallar jag henne Wan Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 6, 2019 Dela Inlagd Januari 6, 2019 Jaha då var det dags igen Frugan 💕 Bathing Madame Ho Ho 🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 7, 2019 Dela Inlagd Januari 7, 2019 Dagens tjej är en käck tös som heter Apple och bilden är tagen någonstans i Buriram. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 11, 2019 Dela Inlagd Januari 11, 2019 Får väl bli äldsta dottern som varit och fotografera sig och provat kläder inför "examen" eller vad det heter i Thailand. Mvh. Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 11, 2019 Dela Inlagd Januari 11, 2019 1 timme sedan, skrev Dolle: Får väl bli äldsta dottern som varit och fotografera sig och provat kläder inför "examen" eller vad det heter i Thailand. Mvh. Dollemon Du har en söt och vacker dotter, vad utbildar hon sig till? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 11, 2019 Dela Inlagd Januari 11, 2019 1 minut sedan, skrev Enis: Du har en söt och vacker dotter, vad utbildar hon sig till? enis Tack så mycket Enis.. Revisor typ. har dom lyckats få det till när dom försökt förklara det för mig. Lär väl kanske bli någon sorts banktjänste kvinna vad vet jag vad hon hittar på. Jag har frågat var hon ska jobba sen "milo" får man till svar. Milo måste nog vare det ord som används mest i Thailand 555555 Mvh. Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 11, 2019 Dela Inlagd Januari 11, 2019 Dagens tjej är en otroligt söt och rar flicka som jobbar som servitris på en restaurang i Mui Ne, Vietnam. Vänligen bortse byfånen till vänster i bild ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 11, 2019 Dela Inlagd Januari 11, 2019 Får bli frugan [emoji7]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 11, 2019 Dela Inlagd Januari 11, 2019 Lite nya bilder på min frus systerdotter. Har ju varit hennes farsa i mer än 15 år. Denna tjej får man skydda med alla medel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 11, 2019 Dela Inlagd Januari 11, 2019 28 minuter sedan, skrev thomas001: Denna tjej får man skydda med alla medel. Det gör du rätt i enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 11, 2019 Dela Inlagd Januari 11, 2019 2 timmar sedan, skrev thomas001: Lite nya bilder på min frus systerdotter. Har ju varit hennes farsa i mer än 15 år. Denna tjej får man skydda med alla medel. Då har vi samma ansvar. Mvh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Den här bilden gjorde mig glad! Bilden från Stickboy Bangkoks Twitter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 När jag gick lite vilse i Kapstaden var dessa vänliga damer mycket behjälpliga! Det var till och med så att de gick med mig för att visa vägen till min Airbnb lägenhet. Stort tack! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 Får bli dottern som tog körkortet idag / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: Får bli dottern som tog körkortet idag / Enis Grattis till henne Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 Frugans Brors Barnbarn 💕 fått första Cykeln 🚲 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 Det här måste väl ändå vara dagens tjej 🤣 https://www.expressen.se/sport/fotboll/bundesliga/historiska-tranaren-hyllas-for-sitt-svar/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Cykeltur i gryningen. Hua Hin Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Dagens tjej är Sunshine och den här bilden är tagen någonstans i bergen runt Chiang Mai. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Tja det får bli på en av Pias Kusiners kusin Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: Tja det får bli på en av Pias Kusiners kusin Enis Var finns hon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev rolba: Var finns hon? 😁 i Sukhothai-provinsen skall jag bjuda hit henne till April enis Ändrades Januari 20, 2019 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Jag erbjuder mig att besöka och att avsyna henne i mars så kan jag sedan avge ett objektivt omdöme.😁 Born 41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 21 minuter sedan, skrev Enis: 😁 i Sukhothai-provinsen skall jag bjuda hit henne till April enis Bra idé 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 Dagens tjej är sockersöta Pong. Vi spelade några matcher och jag lät henne vinna så att jag med gott samvete kunde bjuda henne på ett par drinkar för att hon besegrade mig Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu