Soengsang Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 (ändrad) Helt gäng småtjejer, skolans netball tjejer. Stolt över dotra som får spela med tjejer upp till 15 år trots hon bara är 13. De tränar hårt, 2h varje dag.. Ändrades November 10, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 1 hour ago, Luke the Drifter said: Eftersom det är lördag idag så bjuder jag på en till bild på en snygging. Ta ingen som helst notis om byfånen som utav misstag råkade hamna med i den här bilden ! Luke the Drifter Fina 'biceps' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 1 timme sedan, skrev Nemo: Fina 'biceps' Tack så mycket Nemo, det var vänligt sagt ! Det var nog ett par decennium sedan någon sa att den här lönnfeta gubben hade snygga överarmar. Åter till ämnet dagens tjej. Det skiljer nästan tio år mellan oss och det är tjejen som är äldre än luffargubben. Livet är inte rättvist ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 6 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Då jag var ute på kvällsvandring så passerade jag en massagesalong och en av tjejerna sprang ikapp mig och frågade om jag hade glömt henne. Jag svarade som jag brukar göra.... - Dear, i will never forget you ! Nu kanske det inte var riktigt sant men hur som helst så följde jag med henne tillbaka till salongen och där fick jag en pilsner och en trevlig pratstund med tösen. Får jag lov att presentera dagens tjej, Apple ❤️ Luke the Drifter Och sedan tog battruriet slut? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 Då jag var ute på äventyr så råkade jag hamna i den lilla byn Sakhon Somewhere och där fick jag nöjet att träffa en tjej som hette Nok och då blev jag kär igen Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 7 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Då jag var ute på äventyr så råkade jag hamna i den lilla byn Sakhon Somewhere och där fick jag nöjet att träffa en tjej som hette Nok och då blev jag kär igen Luke the Drifter Dags att byta nick “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 Ohj Ohj Ohj 💞 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 11 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Då jag var ute på äventyr så råkade jag hamna i den lilla byn Sakhon Somewhere och där fick jag nöjet att träffa en tjej som hette Nok och då blev jag kär igen Luke the Drifter $$$$$$$$$$ tänker hon!!🚘🚜🏤🚁🛒🇫🇮🇸🇪 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 On 2018-11-10 at 15:32, skrev Luke the Drifter: Tack så mycket Nemo, det var vänligt sagt ! Det var nog ett par decennium sedan någon sa att den här lönnfeta gubben hade snygga överarmar. Åter till ämnet dagens tjej. Det skiljer nästan tio år mellan oss och det är tjejen som är äldre än luffargubben. Livet är inte rättvist ! Luke the Drifter Snygg Skjorta 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 11, 2018 Dela Inlagd November 11, 2018 On 2018-11-10 at 17:03, skrev audirs2: Och sedan tog battruriet slut? Eller Bläster Sprutan 😁 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 12, 2018 Dela Inlagd November 12, 2018 (ändrad) Dagens "tjej" för mig och frugan är denne lille parvel som gillar att klä ut sig till tjej och sen rocka loss ordentligt. Ändrades November 12, 2018 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd November 14, 2018 Dela Inlagd November 14, 2018 snart dagens tjej kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 14, 2018 Dela Inlagd November 14, 2018 14 minuter sedan, skrev thaiola: snart dagens tjej kanske Hon i rött och hatt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 14, 2018 Dela Inlagd November 14, 2018 1 timme sedan, skrev frogfish: Hon i rött och hatt? Fattar inte varför man lägger in en sådan suddig bild,vem är vem🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 Varning för kåtslag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 18 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Varning för kåtslag Är det den typen av tjejer du gillar så förstår jag alla dina inlägg 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 35 minuter sedan, skrev Boa52: Är det den typen av tjejer du gillar så förstår jag alla dina inlägg 🙃 Ja du Herr Svammelman nu blev du allt bra avundsjuk. Ryckte det i baugetten? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 10 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ja du Herr Svammelman nu blev du allt bra avundsjuk. Ryckte det i baugetten? Dubbel huva skulle inte röra henne med en tång, din favorit som jag skrev förstår dina inlägg hädanefter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 Jobbade med en som hade tagit henne direkt om hon bara hade haft tatueringar. han sa att du har värme på vintern, skugga på sommaren o en övervinnelig blädderbok 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 På Rymmen? Jokkmokk ligger väl en bit bort? https://www.aftonbladet.se/a/9mwWlM?fbclid=IwAR1NH6BrY3V7qALWMDs-WD-6RUCwJ7_9ioJTcNuu9DcSMmvLcTfQ6FO0I0w Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Fick hembesök (äh, hon bor ju med mig) och behandling av mitt slitna knä igår kväll. Lätt att man snedbelastar när man hänger i baren. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Har alltid drömt om ett rejält poolparty, men tyvärr är budgeten begränsad. Men kul har vi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Jobbade med en som hade tagit henne direkt om hon bara hade haft tatueringar. han sa att du har värme på vintern, skugga på sommaren o en övervinnelig blädderbok [emoji12]4 sidor max. 2 på vardera sida om mitt-uppslagetSkickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 55 minuter sedan, skrev Nicholas: 4 sidor max. 2 på vardera sida om mitt-uppslaget Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Varför begränsa sig 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu