broder tuk tuk Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 9 minuter sedan, skrev Broskan: Jaha å vem fan är hon då, FB eller Google. Den där bilden har du ju postat tidigare och den tråden låstes pga googlade bilder. Inga trådar som har låsts för Daeng. Hon bor uppe I Udon om du nu tvunget måste veta. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 9 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Inga trådar som har låsts för Daeng. Hon bor uppe I Udon om du nu tvunget måste veta. BTT Du minns väl inte alla dina spam trådar https://www.maipenrai.se/forum/topic/39749-söta-thailändskor/ "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 1 timme sedan, skrev Broskan: Någon du känner eller har träffat? https://kadawerhielm.files.wordpress.com/2012/07/25764_1288123281409_1180004013_30817323_677074_n.jpg 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Det är Daeng. BTT Hahahaha Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 18 minuter sedan, skrev Soengsang: Hahahaha Någon har stulit Daengs foto- Det var lågt BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 Precis nyss, skrev broder tuk tuk: Någon har stulit Daengs foto- Det var lågt BTT Exakt....jävla typer! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 1 minut sedan, skrev Soengsang: Exakt....jävla typer! Tyvärr så kan man inte lita på folk på nätet. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 13 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Tyvärr så kan man inte lita på folk på nätet. BTT Ja di är lumska på internettet, till och med fräckheten att ta din bild 4 år före du publicerade den...... man kan inte lite på någon i dessa tider! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 En vacker dag så var jag upp till toppen av Bayoke Sky Hotel i Bangkok och då jag åkte karusellen uppe på högsta våningen så träffade jag en vacker tjej som jag började språka med. Jag frågade om jag fick ta en bild av henne och det gick för sig på villkor att att hon skulle få mitt telefonnummer. Jag sidofintade och gav henne fel telefonnummer men en bild fick jag i alla fall Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 1 minut sedan, skrev Luke the Drifter: En vacker dag så var jag upp till toppen av Bayoke Sky Hotel i Bangkok och då jag åkte karusellen uppe på högsta våningen så träffade jag en vacker tjej som jag började språka med. Jag frågade om jag fick ta en bild av henne och det gick för sig på villkor att att hon skulle få mitt telefonnummer. Jag sidofintade och gav henne fel telefonnummer men en bild fick jag i alla fall Luke the Drifter Jasså, det var hon som ringde maj! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 13 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Tyvärr så kan man inte lita på folk på nätet. BTT Kan man inte? 😧 jag alltid litat på dina historier 🤭 //mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 Dagens tjej mötte jag på ett ställe i Chaweng, Koh Samui. Då jag tittade på nästa bild så såg jag att jag tydligen var på Penny Lane. Känns namnet Penny Lane bekant ? Ja, förutom låten med Beatles. Yes, visst fanns det en bar i Lamai som hade svensk anknytning och den hette just Penny Lane. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 4 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Känns namnet Penny Lane bekant ? Känns taccobuffe bekant Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 12 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: En vacker dag så var jag upp till toppen av Bayoke Sky Hotel i Bangkok och då jag åkte karusellen uppe på högsta våningen så träffade jag en vacker tjej som jag började språka med. Jag frågade om jag fick ta en bild av henne och det gick för sig på villkor att att hon skulle få mitt telefonnummer. Jag sidofintade och gav henne fel telefonnummer men en bild fick jag i alla fall Luke the Drifter Jag brukar lämna mitt svenska nummer, då är det bara de som verkligen menar allvar som ringer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 5, 2018 Dela Inlagd Oktober 5, 2018 Dagens tjejer är två partypinglor som jag var ute och festade med ganska ofta. Bilden är tagen på Tawan Daeng i Buriram. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 5, 2018 Dela Inlagd Oktober 5, 2018 Ja det finns olika anledningar att gå till harrys i Pattaya För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Oktober 5, 2018 Dela Inlagd Oktober 5, 2018 On 2018-10-03 at 20:03, skrev Luke the Drifter: En vacker dag så var jag upp till toppen av Bayoke Sky Hotel i Bangkok och då jag åkte karusellen uppe på högsta våningen så träffade jag en vacker tjej som jag började språka med. Jag frågade om jag fick ta en bild av henne och det gick för sig på villkor att att hon skulle få mitt telefonnummer. Jag sidofintade och gav henne fel telefonnummer men en bild fick jag i alla fall Luke the Drifter Det är fult att narras,nu kommer hon att vägra andra lycksökare sitt telefonnummer eller attt få ta ett foto. Hederlige Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Dagens tjejer äro fem stycken som showade på ett ställe på soi Eric i Patong. Jag kan fortfarande tänka mig tillbaka i tiden och hur jag levde rövare där på den tiden då det begav sig Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Jäklar ,, älskar de där höft rullarna, Skickat från min iPhone med Tapatalk Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 7, 2018 Dela Inlagd Oktober 7, 2018 Dagens tjej är en brutta som hävdade att hon var en dojja. Jag kunde inte tänka mig att detta var sant men jag gjorde mig aldrig besväret med att ta reda på om det var sant eller inte. Hur som haver så hade vi mycket kul tillsammans och vi blev med tiden goda vänner ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Oktober 7, 2018 Dela Inlagd Oktober 7, 2018 Dagens tjejer blir min sambo med vänner som är på Tempel safari i Burma. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2018 Dela Inlagd Oktober 7, 2018 Frugan visar sin respekt för Buddha! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 7, 2018 Dela Inlagd Oktober 7, 2018 2 timmar sedan, skrev ellim63: Frugan visar sin respekt för Buddha! ❤️ Är det efter försyndelserna igår? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 7, 2018 Dela Inlagd Oktober 7, 2018 Gott om denna modellen här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 7, 2018 Dela Inlagd Oktober 7, 2018 On 2018-10-06 at 04:36, skrev Luke the Drifter: Dagens tjejer äro fem stycken som showade på ett ställe på soi Eric i Patong. Jag kan fortfarande tänka mig tillbaka i tiden och hur jag levde rövare där på den tiden då det begav sig Luke the Drifter Hur många minuter pratar vi då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 7, 2018 Dela Inlagd Oktober 7, 2018 Finns massor av charmiga damer här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu