lovelos Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 Thaitjejer och deras bästa "vän" ! 🙄🤨😏 Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 Min hyresvärdinna Hajnulka (ej släkt med @HajKaj ) vars lägenhet jag bott i tre nätter i Budapest. Mycket trevlig dam som hade massor av tips om vad en naiv svensk turist bör undvika i den staden! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 9 minuter sedan, skrev Herr Chang: Min hyresvärdinna Hajnulka (ej släkt med @HajKaj ) vars lägenhet jag bott i tre nätter i Budapest. Mycket trevlig dam som hade massor av tips om vad en naiv svensk turist bör undvika i den staden! Herr Chang har talat. Jag räknar med att Herr Chang kontrollerade så att hon talade sanning om det Herr Chang skulle undvika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 44 minuter sedan, skrev lovelos: Thaitjejer och deras bästa "vän" ! 🙄🤨😏 Lovelos Yes my German BF I am home taking care of my mother. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 24, 2018 Dela Inlagd September 24, 2018 17 minutes ago, andrejsdenruskige said: Jag räknar med att Herr Chang kontrollerade så att hon talade sanning om det Herr Chang skulle undvika. Ja, speciellt svamlet om att man ska undvika ställen som har inkastare. Det var ju jättetrevliga inrättningar Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 på gott humör idag [emoji51] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 Denna 75 åriga damen är minn dröm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 2 timmar sedan, skrev Vantaa: Skickat från min iPhone med Tapatalk He he, din fru vah?😜 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 2 minuter sedan, skrev clion: Denna 75 åriga damen är minn dröm Är hon från Zambia?😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 Frugan 💓 är lika mycket en kaffegök som 🍄 Ho Ho Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 6 timmar sedan, skrev svampen: Frugan 💓 är lika mycket en kaffegök som 🍄 Ho Ho Fin bild,det suddiga blev ett konstverk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev L200: Fin bild,det suddiga blev ett konstverk Tack Även Svamp kan lyckas ibland nu lägger jag en hundring på Lotto också 555 Ändrades September 26, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 23 timmar sedan, skrev audirs2: Är hon från Zambia?😉 Louisiana USA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd September 26, 2018 Dela Inlagd September 26, 2018 Kvällens bordsdam som väntar på en invit från någon som äter på restaurangen. Tyvärr hade jag inte möjlighet att bjuda in henne. 🤔🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 Hon har varit på dagens tjej förut,men viss är hon otrolig vacker. Och inga tato som kompisen sa........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 29, 2018 Dela Inlagd September 29, 2018 Pias mormor och farmor Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 1, 2018 Dela Inlagd Oktober 1, 2018 För en tid sedan så blev jag inbjuden till ett universitet här i Hua Hin. Vi behöver inte gå in närmare på anledningen till min inbjudan men det blev hur som helst ett mycket trevligt besök. Jag fick träffa många elever på skolan och jag passade på att ta några bilder på dem och en av eleverna passar som dagens tjej. Visserligen så hade många fler av flickorna kunnat passa i tråden men jag var ju tvungen att välja en av dem. Får jag lov att presentera Nim, en mycket rar tös ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 2, 2018 Dela Inlagd Oktober 2, 2018 Frugan på väg till Handlarn med Parazzoli 💕⛈ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 Dagens tjej är en söt tös som jag träffade på Tha Sadet Indochina Market i Nong Khai. Givetvis så lyckades hon sälja på mig något som jag inte visste om att jag behövde Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Någon du känner eller har träffat? https://kadawerhielm.files.wordpress.com/2012/07/25764_1288123281409_1180004013_30817323_677074_n.jpg "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 21 minuter sedan, skrev Broskan: Någon du känner eller har träffat? https://kadawerhielm.files.wordpress.com/2012/07/25764_1288123281409_1180004013_30817323_677074_n.jpg Det är Daeng. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 3, 2018 Dela Inlagd Oktober 3, 2018 12 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Det är Daeng. BTT Jaha å vem fan är hon då, FB eller Google. Den där bilden har du ju postat tidigare och den tråden låstes pga googlade bilder. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu