Khun Doi Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 On 2018-08-19 at 10:56, skrev audirs2: Jag gjorde så, då hamnade man på någon jävla app shop! Njaaha..? Jag fick ner den på hårddisken automatiskt när jag klickade på filnamnet. Sedan öppnade jag den som vilken bildfil som helst. Men vad tyckte apaaffären? Det verkar en aning konstigt .. Tact is for those who are not witty enough to be sarcastic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev Khun Doi: Njaaha..? Jag fick ner den på hårddisken automatiskt när jag klickade på filnamnet. Sedan öppnade jag den som vilken bildfil som helst. Men vad tyckte apaaffären? Det verkar en aning konstigt .. Hamnade på Windows appar! Min dator gillar väl inte Aple appar så den visste vad som gäller! 😁 Ändrades Augusti 20, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Doi Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 1 minut sedan, skrev audirs2: Hamnade på Widows appar! Min dator gillar väl inte Aple appar så den visste vad som gäller! 😁 Det spelar ingen roll vilken plattform du är på. En bildfil är en bildfil lika förbannat. Jag öppnar den i både Windows och Mac utan att behöva installera något extra. Gammalt operativsystem kanske? Tact is for those who are not witty enough to be sarcastic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Precis nyss, skrev Khun Doi: Det spelar ingen roll vilken plattform du är på. En bildfil är en bildfil lika förbannat. Jag öppnar den i både Windows och Mac utan att behöva installera något extra. Gammalt operativsystem kanske? 10,an! Har en gammal åxå, Windows 3,1, får testa den!😁😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Doi Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Precis nyss, skrev audirs2: 10,an! Har en gammal åxå, Windows 3,1, får testa den!😁😁 386 lär vara stabil har jag hört! Farsan hade en sådan .. Tact is for those who are not witty enough to be sarcastic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Och här e hon, dagens tjej😍 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Doi Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Fröken vattenmelon! Tact is for those who are not witty enough to be sarcastic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 1 timme sedan, skrev Khun Doi: Fröken vattenmelon! Japp, in med vattenbuffel brudar nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Nu skall det pluggas Thailändska i några dagar. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Dagens tjej är en showgirl som jag fångade på bild i Khao Suan Kwang. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 47 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är en showgirl som jag fångade på bild i Khao Suan Kwang. Luke the Drifter Därve! Sitter du på planet redan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 20 minuter sedan, skrev audirs2: Därve! Sitter du på planet redan? Nå tervee ! Nix, jag väntar på att få gå ombord på kärran snart och det blir väl om några timmar Sitter och kollar på lite bilder medan jag väntar och hittade en bild på en tjej som jobbar som busskonduktör på en buss i Laos. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Dagens tjejer äro fyra till antalet och de träffade jag under en tågresa någonstans i Thailand. Varför försöka få en egen "kuppe" när man kan få dela en med så här rara tjejer ! Den fjärde tjejen satt bredvid mig på mitt säte Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 24, 2018 Dela Inlagd Augusti 24, 2018 En söt tjej som sålde biljetter inne på Prenn Waterfall i Da Lat 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 24, 2018 Dela Inlagd Augusti 24, 2018 Ostronöppning, snart dags för fredagsmys! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 24, 2018 Dela Inlagd Augusti 24, 2018 pias singel kusin systrar uppdaterar frenetiskt hotmail, line och Facebook messenger... nähä... ingen MPR:re med BTT standard-längd har hört av sig i dag heller. 😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 25, 2018 Dela Inlagd Augusti 25, 2018 Nu drog favoritdottern och kompis ut på krogen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Dagens tjej är en tös som jobbar i en anspråkslös liten restaurang som är belägen på en sandbank vid Mekongfloden. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 (ändrad) Två ungar som firar, att dom äntligen startat 3 klass. i Ändrades Augusti 26, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 On 2018-08-24 at 21:03, skrev Enis: pias singel kusin systrar uppdaterar frenetiskt hotmail, line och Facebook messenger... nähä... ingen MPR:re med BTT standard-längd har hört av sig i dag heller. 😉 enis Behövs lite raffigare bilder om du ska lyckas gifta bort dem. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 (ändrad) Dagens tjej är en flicka från Hua Hin som gör sitt bästa för att promota Singha öl. En charmig tös ! 😍 Luke the Drifter Ändrades Augusti 26, 2018 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 Dagens tjej är min supersöta kompis Jenni Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 4 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är min supersöta kompis Jenni Luke the Drifter Mycket vacker.... enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 (ändrad) En mogen tjej som klarade examen för sjätteklassare. http://www.khaosodenglish.com/culture/net/2018/08/27/isaan-granny-takes-sixth-grade-finals/ Ändrades Augusti 28, 2018 av BB Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu