rolba Inlagd Augusti 12, 2018 Dela Inlagd Augusti 12, 2018 Dagens tjej i frammatningen i Sundsvall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 13, 2018 Dela Inlagd Augusti 13, 2018 Frugan trött på mörra jag precis hemkommen efter morgonpromewalken med fikabröd 😘 Kuckeliku ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Augusti 14, 2018 Dela Inlagd Augusti 14, 2018 Snart icecoffee.IMG_1530.HEICSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Augusti 14, 2018 Dela Inlagd Augusti 14, 2018 On 2018-08-09 at 10:10, skrev Kenneth4618: Som den vegan man är blir man lite hungrig när det luktar nyklippt gräs Är du Vegan? vem åt då upp köttet från MPR-träffen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 14, 2018 Dela Inlagd Augusti 14, 2018 Beautys and the?Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 IMG_1530.HEICSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 13 minuter sedan, skrev Vantaa: IMG_1530.HEIC Skickat från min iPhone med Tapatalk Det går inte att se din bild, likadant igår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 1 timme sedan, skrev ellim63: Det går inte att se din bild, likadant igår! Jag öppnar bilden utan problem, laptop med google chrome. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 Ser heller inte bilden,telefon med chrome. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 1 timme sedan, skrev biker: Jag öppnar bilden utan problem, laptop med google chrome. mvh biker Förut var jag på jobbet, men det funkar inte hemma heller fastän jag har google crome... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 Klickar jag på namnet kan jag se bilden, jag kör edge. Detta är apple format på bilden så man saknar något tillägg i webbläsaren Guide: Konvertera HEIC-bilder till JPEG - 99.se https://www.99.se/artikel/11315-guide-konvertera-heic-bilder-till-jpeg Cachad 19 feb. 2018 - Formatet som hanterar bilder kallas HEIC och är Apples namn på bildformatet HEIF, som faktiskt är baserat på videoformatet H.265. What is HEIC & what is HEIF: New image format replacing JPEG in ... https://www.macworld.co.uk › ... › What is HEIC? Cachad Översätt den här sidan 29 sep. 2017 - In iOS 11 Apple is replacing the JPEG image format with the new HEIC alternative. So what is HEIC, what is HEIF, and how will they benefit ... How to Open HEIC Files in Windows: Open iOS 11 Photos on a PC ... https://www.techadvisor.co.uk/.../open-heic-windows-3664186/ Cachad Översätt den här sidan 29 mars 2018 - HEIC file support is coming to Windows 10, but in the meantime here's how to convert HEIC files to JPG, and also how to force your iPhone to . Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev nissehult_13: Klickar jag på namnet kan jag se bilden, jag kör edge. Detta är apple format på bilden så man saknar något tillägg i webbläsaren Guide: Konvertera HEIC-bilder till JPEG - 99.se https://www.99.se/artikel/11315-guide-konvertera-heic-bilder-till-jpeg Cachad 19 feb. 2018 - Formatet som hanterar bilder kallas HEIC och är Apples namn på bildformatet HEIF, som faktiskt är baserat på videoformatet H.265. What is HEIC & what is HEIF: New image format replacing JPEG in ... https://www.macworld.co.uk › ... › What is HEIC? Cachad Översätt den här sidan 29 sep. 2017 - In iOS 11 Apple is replacing the JPEG image format with the new HEIC alternative. So what is HEIC, what is HEIF, and how will they benefit ... How to Open HEIC Files in Windows: Open iOS 11 Photos on a PC ... https://www.techadvisor.co.uk/.../open-heic-windows-3664186/ Cachad Översätt den här sidan 29 mars 2018 - HEIC file support is coming to Windows 10, but in the meantime here's how to convert HEIC files to JPG, and also how to force your iPhone to . Näääää man vill inte ha in virus i datorn Ändrades Augusti 15, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 Klickar jag på namnet kan jag se bilden, jag kör edge. Detta är apple format på bilden så man saknar något tillägg i webbläsaren Guide: Konvertera HEIC-bilder till JPEG - 99.se https://www.99.se/artikel/11315-guide-konvertera-heic-bilder-till-jpeg Cachad 19 feb. 2018 - Formatet som hanterar bilder kallas HEIC och är Apples namn på bildformatet HEIF, som faktiskt är baserat på videoformatet H.265. What is HEIC & what is HEIF: New image format replacing JPEG in ... https://www.macworld.co.uk › ... › What is HEIC? Cachad Översätt den här sidan 29 sep. 2017 - In iOS 11 Apple is replacing the JPEG image format with the new HEIC alternative. So what is HEIC, what is HEIF, and how will they benefit ... How to Open HEIC Files in Windows: Open iOS 11 Photos on a PC ... https://www.techadvisor.co.uk/.../open-heic-windows-3664186/ Cachad Översätt den här sidan 29 mars 2018 - HEIC file support is coming to Windows 10, but in the meantime here's how to convert HEIC files to JPG, and also how to force your iPhone to . Hej Intressant. Ber om ursäkt för att jag inte visste detta.På iPhone under "inställningar / kamera / format / mest kompatibelt. " Så slipper man HIEC formatet.Huruvida det gäller tidigare bilder vet jag inte, men det ska bli jpeg på dom man fotograferar efter nyinställningen "mest kompatibelt".IMG_1530.HEICSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 Det går inte att se din bild, likadant igår! Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 Okidoki alla iPhone användare. Ändra i kameramenyn "format / mest kompatibelt" Så fungerar det! Tjohoo Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 Dagens tjej promotar San Miguel öl och bilden är tagen någonstans i Thailand, har glömt exakt var men det är säkert inte så viktig information för någon Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 25 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej promotar San Miguel öl och bilden är tagen någonstans i Thailand, har glömt exakt var men det är säkert inte så viktig information för någon Luke the Drifter Jo det är ju jätteviktigt så man kan stöta på.... .... ett glas med SAN Miguel 😂😂 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 4 timmar sedan, skrev Vantaa: Skickat från min iPhone med Tapatalk Nu funkade det, Tack för en fin bild på en söt tjej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 7 minuter sedan, skrev Enis: Jo det är ju jätteviktigt så man kan stöta på.... .... ett glas med SAN Miguel 😂😂 enis Jag har funderat och funderat igen var jag tog den här senaste bilden och jag tror att jag kom på var någonstans det var ! 💡 Det var naturligtvis i Sakhon Somewhere och du får en till bild därifrån från ett tillfälle då jag hade ett helt sällskap tjejer till bords och vi åt moo kata. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Doi Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 8 timmar sedan, skrev ellim63: Förut var jag på jobbet, men det funkar inte hemma heller fastän jag har google crome... Den laddas hem och måste öppnas på hårddisken! Tact is for those who are not witty enough to be sarcastic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 11 timmar sedan, skrev Vantaa: Skickat från min iPhone med Tapatalk Den bilden fungerar i min platta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 Skaldjurskryssning är bara såååååå fantastiskt kul “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 On 2018-08-15 at 10:58, skrev Vantaa: Hej Intressant. Ber om ursäkt för att jag inte visste detta. På iPhone under "inställningar / kamera / format / mest kompatibelt. " Så slipper man HIEC formatet. Huruvida det gäller tidigare bilder vet jag inte, men det ska bli jpeg på dom man fotograferar efter nyinställningen "mest kompatibelt". IMG_1530.HEIC Skickat från min iPhone med Tapatalk Bärkele, dom där Vanda borna skall man icke lita på! "Vanda en förort till Stor Helsingfors"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 On 2018-08-15 at 17:38, skrev Khun Doi: Den laddas hem och måste öppnas på hårddisken! Jag gjorde så, då hamnade man på någon jävla app shop! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu