thaiola Inlagd Juli 30, 2018 Dela Inlagd Juli 30, 2018 Hjälp bärare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 30, 2018 Dela Inlagd Juli 30, 2018 Dagens tjej är en tös som jobbar på marknaden i någon liten by i Khon Kaen. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31, 2018 Dela Inlagd Juli 31, 2018 @NorLyx singelsystrarna hälsar tillbaka 😏 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 1, 2018 Dela Inlagd Augusti 1, 2018 Dagens tjej är en tös som jobbar på en liten restaurang i Prachuap Khiri Khan. Hon kunde inte prata ett ord engelska men det behövdes ju inte för det var ju bara att peka på något som såg gott ut. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 Dagens tjej är en söt tjej som jag råkade få med på bild och detta är på en marknad i Udon Thani. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 Dagens tjej är en tös som jobbar på en restaurang på Koh Lanta. Restaurangen är som synes av enklast tänkbara slag men de gjorde jäkligt god mat ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 4, 2018 Dela Inlagd Augusti 4, 2018 Dagens tjej är en raring som jag träffade i Pattaya. Se där. Det var väl ingen som trodde att jag hade besökt Pattaya någon gång. Jodå, men det tog nog över tio års resande i Thailand innan jag besökte stället och det var efter mycket tjat från en kompis som hade hus i byn Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Doi Inlagd Augusti 4, 2018 Dela Inlagd Augusti 4, 2018 Dagens tjej ligger hemma hos mig faktiskt .. Tact is for those who are not witty enough to be sarcastic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 Dagens tjej är en tös från Chayaphum Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 47 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är en tös från Chayaphum Luke the Drifter Mamma mia enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 2 timmar sedan, skrev Enis: Mamma mia enis Bara för din skull Enis så blir det en till bild på Chayaphum-tjejen. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Doi Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 "Dagens" är ju sällan fel så vi kan ju köra en till på henne hemmeve .. Tact is for those who are not witty enough to be sarcastic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 Dagens tjej är min kompis Pong från Buriram. Vi träffades för nästan tio år sedan och vi har fortfarande kontakt med varandra då och då Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 7, 2018 Dela Inlagd Augusti 7, 2018 Dagens tjej är en pärla som var med på djungeltrekking i Laos. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 Dagens tjej är en tös som jag träffade som hastigast vid ett besök i Chaweng, Koh Samui. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 (ändrad) Finsk puma som nästan var död för 2 -3 år sedan, nu en av Europas bästa fri idrottare! Annimari Korte! Grrrrrrrr,,,,,! Ändrades Augusti 8, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 21 minuter sedan, skrev audirs2: Finks puma som nästan var död för 2 -3 år sedan, nu en av Europas bästa fri idrottare! Annimari Korte! Grrrrrrrr,,,,,! Beachvolley? Nästan död varför, hade du limmat på henne din filur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 10 minuter sedan, skrev Peolito: Beachvolley? Nästan död varför, hade du limmat på henne din filur Jag tror hon springer "häcken 100m" av sig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 Frugan och kompisen har plockat fem kassar äpplen som kompisens 7 hästar ska få mumsa på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 Dagens tjej är en söt och charmig tjej från Roi Et. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 Det var länge sedan de behövde klippa gräset sist Som den vegan man är blir man lite hungrig när det luktar nyklippt gräs “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 10, 2018 Dela Inlagd Augusti 10, 2018 Frugan och hennes 10 år yngre halvsyster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 10, 2018 Dela Inlagd Augusti 10, 2018 On 2018-08-07 at 07:36, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är en pärla som var med på djungeltrekking i Laos. Luke the Drifter Det där leendet och blicken gör mig knäsvag. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 10, 2018 Dela Inlagd Augusti 10, 2018 Fugan på galej med en jobbarkompis från Tunisien! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 12, 2018 Dela Inlagd Augusti 12, 2018 Dagens tjej är en tös som vid just det här tillfället var min privatchaufför. Take me home on country roads ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu